Vil ha nr 2!! (etter MA og SA) - GRAVID❤️

Heia du :Heartpink Min EL er rett rundt hjørnet nå (CD16) og jeg hadde SA (9+6) ca. 1 uke før deg. Vet jo at dette er individuelt når EL kommer tilbake, men kanskje det er normalt at den blir litt forsinket ifht en normal syklus etter SA :Heartpink Ta vare på deg selv og spis nok mat så du er klar for neste periode, med de beste ønsker for både deg og meg i veien videre :smiley-angelic003

Heia du :Heartpink Min EL er rett rundt hjørnet nå (CD16) og jeg hadde SA (9+6) ca. 1 uke før deg. Vet jo at dette er individuelt når EL kommer tilbake, men kanskje det er normalt at den blir litt forsinket ifht en normal syklus etter SA :Heartpink Ta vare på deg selv og spis nok mat så du er klar for neste periode, med de beste ønsker for både deg og meg i veien videre :smiley-angelic003
Takk for det :Heartred Har hatt en SA og en MA før og da kom eggløsning hhv 13 og 17 dager etter at jeg begynte å blø, så vet jo at kroppen min er relativt kjapp der. Litt senere enn vanlig er egentlig helt fint. Har hatt el på CD 10 etter MAen og har følt at det var i tidligste laget. Men satser på at den klaffer nå for oss begge :love017

Takk for det :Heartred Har hatt en SA og en MA før og da kom eggløsning hhv 13 og 17 dager etter at jeg begynte å blø, så vet jo at kroppen min er relativt kjapp der. Litt senere enn vanlig er egentlig helt fint. Har hatt el på CD 10 etter MAen og har følt at det var i tidligste laget. Men satser på at den klaffer nå for oss begge :love017
Ja masse lykke til for oss begge :love7

CD10:
IMG_6915.jpegIMG_6916.jpeg
Streken er nå straks usynlig. Den fikk 0,01 på Premom, så nå må vel hcg nesten være helt ute. Kan også begynne å stole på el-testene når de begynner å stige igjen :)
Merket mer slim når jeg gikk på do nå og de første aksjene ble lagt i går kveld, så nå er vi i gang igjen! Føles bra at noe skjer nå. Krysser alt for at det går fort denne gangen :smiley-angelic001

CD11:
IMG_6935.jpegIMG_6937.jpegFår fortsatt 0,01 i Premom med graviditetstest. Men el-testen synker, så tipper det er pga mindre hcg. I morges var det ikke noe slim. Her er det mest om morgenen når jeg går på do, så det var litt nedtur merker jeg. Kanskje el er lenger unna enn jeg trodde. På den andre siden begynner tempen å være mer på et normalt område for meg, så tenker det er positivt i alle fall. Får bare vente å se. Er bare så drittlei av å alltid vente og aldri vite. Det er alt jeg har gjort det siste halvåret :rolleyes:

CD11:
Vis vedlegget 459269Vis vedlegget 459270Får fortsatt 0,01 i Premom med graviditetstest. Men el-testen synker, så tipper det er pga mindre hcg. I morges var det ikke noe slim. Her er det mest om morgenen når jeg går på do, så det var litt nedtur merker jeg. Kanskje el er lenger unna enn jeg trodde. På den andre siden begynner tempen å være mer på et normalt område for meg, så tenker det er positivt i alle fall. Får bare vente å se. Er bare så drittlei av å alltid vente og aldri vite. Det er alt jeg har gjort det siste halvåret :rolleyes:
Update: etter en løpetur var det mye eggehviteslim i trusen, så da er vi nok i rute likevel :smiley-bounce012

CD12:
IMG_6942.jpeg
En liten økning nå! Tar den fra i går kveld med en klype salt fordi urinen var mer utvannet, men den har jo økt fra i går. Fint å ha hjemmekontor da så jeg kan teste flere ganger ila dagen. Håper det er starten på en ordentlig stigning! Det kom også mer elslim i morges! :) Har lagt aksjer fredag kveld, søndag formiddag, og planen er igjen i kveld og kanskje i morgen kveld avhengig av testene.

CD13:
Nå skjønner jeg meg ikke på kroppen min. Har så mye slim og trykk i livmoren at jeg var sikker på at testen kom til å være knallpositiv i dag. Den gang ei. Svakere enn i går til og med… Tok flere tester i går, men de var så svake at jeg ikke la de inn, så har ikke misset noen topp heller. Håper den blir positiv ila dagen i alle fall. Er så utålmodig, og lei av aksjelegging allerede :dead:
IMG_6947.jpeg

CD13:
Nå skjønner jeg meg ikke på kroppen min. Har så mye slim og trykk i livmoren at jeg var sikker på at testen kom til å være knallpositiv i dag. Den gang ei. Svakere enn i går til og med… Tok flere tester i går, men de var så svake at jeg ikke la de inn, så har ikke misset noen topp heller. Håper den blir positiv ila dagen i alle fall. Er så utålmodig, og lei av aksjelegging allerede :dead:
Vis vedlegget 459490
Det kan vell være slim i 4-5 dager før eggløsning, og siden du denne syklusen ikke har hatt en vanlig menstruasjon er det jo vanskelig å vite når den kommer. Men slim er uansett et veldig bra tegn, og plutselig stiger testene og du får en kjapp topp☺️

Ser ut som kroppen prøver å få til eggløsning iallefall :Heartred Skjønner dog veldig godt at det er frustrerende å gå å vente på EL❤️ Kroppen er gjerne litt i ulage etter SA, så EL blir litt senere enn det den er til vanlig:happy119 Håper på sterkere tester ikveld:smiley-bounce012

Det kan vell være slim i 4-5 dager før eggløsning, og siden du denne syklusen ikke har hatt en vanlig menstruasjon er det jo vanskelig å vite når den kommer. Men slim er uansett et veldig bra tegn, og plutselig stiger testene og du får en kjapp topp☺️
Ser ut som kroppen prøver å få til eggløsning iallefall :Heartred Skjønner dog veldig godt at det er frustrerende å gå å vente på EL❤️ Kroppen er gjerne litt i ulage etter SA, så EL blir litt senere enn det den er til vanlig:happy119 Håper på sterkere tester ikveld:smiley-bounce012
Jeg vet jo dette egentlig. Er bare så dritt lei av å vente og vente og vente. Usikkerheten er egentlig det verste. Men takk for støtten :Heartred

Jeg vet jo dette egentlig. Er bare så dritt lei av å vente og vente og vente. Usikkerheten er egentlig det verste. Men takk for støtten :Heartred

Vet, det er noe skikkelig dritt:Heartred

CD14:
Hurra for positiv test :hello2 Testet ikke igjen i går så usikker på om toppen har vært eller kommer, men det har ikke så mye å si. Positiv er positiv!
Tempen er ikke helt som den pleier hos meg, men satser på at hoppet kommer likevel :)
IMG_6957.jpegIMG_6958.jpeg

CD14:
Hurra for positiv test :hello2 Testet ikke igjen i går så usikker på om toppen har vært eller kommer, men det har ikke så mye å si. Positiv er positiv!
Tempen er ikke helt som den pleier hos meg, men satser på at hoppet kommer likevel :)
Vis vedlegget 459605Vis vedlegget 459604
Så deilig da! Og så fasinerende at eggløsning kommer ganske kjapt etter at man har mistet! Tydelig at kroppene våre hele tiden jobber med å være fruktbar og skape liv ♡

CD14:
Vis vedlegget 459605Vis vedlegget 459604
Så bra du kom rett tilbake i syklus :happy: krysser fingrene for at du er ekstra fruktbar denne gangen og at spiren sitter hele veien :Heartred

Så deilig da! Og så fasinerende at eggløsning kommer ganske kjapt etter at man har mistet! Tydelig at kroppene våre hele tiden jobber med å være fruktbar og skape liv ♡
Så bra du kom rett tilbake i syklus :happy: krysser fingrene for at du er ekstra fruktbar denne gangen og at spiren sitter hele veien :Heartred

Det er ganske kult hvordan kroppen fungerer ja! Virker helt likt nå som den første SAen jeg opplevde, og da ble jeg umiddelbart gravid igjen, så satser på at det blir sånn nå også :smiley-angelic001

Herlig med positiv el-test :love7 :sign19 :thumleft :smiley-bounce015:smiley-bounce012:cool05 Kroppen er back on track for babymaking:Heartred:love7

Back
Topp