Tusen takk!Gratulerer![]()
Nå ble jeg så glad!
Håper det går like fort for deg også!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer![]()
Nå ble jeg så glad!
Håper det går like fort for deg også!Ja! En av mnd så skal det skjeTusen takk!Håper det går like fort for deg også!
Har mere troa nå en før..Åååh, så fantastisk! Gratulerer sååå myeCD 24, 9/10 DPO:
Jeg skulle bare teste så jeg kunne bestille time til fertilitetssjekk i juni, men det får jeg jo bare droppe nå. Har null symptomer, så er veldig overrasketSterkere strek enn jeg hadde i mars med SAen på 9/10 dpo, så håper det lover godt. Ekstremt nervøs nå for veien videre, men om jeg skulle miste igjen har jeg i alle fall rett på utredning!
Vis vedlegget 460157
det bekrefter kanskje din teori om at du er ekstra fertil rett etter en SA, sånn som med førstemann
Jeg har troa på at dette kan være terminspiren, og krysser alt for deg
Tusen takk!Åååh, så fantastisk! Gratulerer sååå myedet bekrefter kanskje din teori om at du er ekstra fertil rett etter en SA, sånn som med førstemann
Jeg har troa på at dette kan være terminspiren, og krysser alt for deg
![]()

Det SKAL gå denne gangenTusen takk!
Vanskelig å si for min del, jeg har jo alltid blitt veldig raskt gravid. Jeg tror heller det var MAen som klusset til hormonene og syklusen og som gjorde at jeg brukte uvanlig lang tid for oss å være. Måtte jo ta letrozol, men nå er jeg back on track virker det som
Håper den holder helt inn ja, føler jeg at jeg har hatt nok uflaks nå![]()
Ja, MAen gjorde at det ble mye tull! Og så virker det nesten som at du «måtte» gjennom en SA til før det ble terminspire. Som om kroppen trengte det for at alt skulle klaffe denne gangenTusen takk!
Vanskelig å si for min del, jeg har jo alltid blitt veldig raskt gravid. Jeg tror heller det var MAen som klusset til hormonene og syklusen og som gjorde at jeg brukte uvanlig lang tid for oss å være. Måtte jo ta letrozol, men nå er jeg back on track virker det som
Håper den holder helt inn ja, føler jeg at jeg har hatt nok uflaks nå![]()

Tusen takk, det håper virkelig jeg ogsåGratulerer så mye![]()
håper virkelig den sitter nå! Og håpe jeg er rett bak deg

Håper virkelig det går veien nå
Tusen takk!Gratulerer så myeHåper virkelig det går veien nå
![]()
Hvordan går det med deg nå?Det går helt greit, takk som spørTusen takk!Hvordan går det med deg nå?
Venter veldig utålmodig på å komme i syklus igjen.Det skjønner jeg veldig godt. Krysser fingrene for at du ikke må vente så mye lengerDet går helt greit, takk som spørVenter veldig utålmodig på å komme i syklus igjen.

Så fantastisk gøy å se!!CD26, 11/12 DPO:
Dette er noe helt annet enn testene jeg tok i mars
Nå vet jo jeg dessverre at det ikke nødvendigvis betyr at det går bra, men det er en god start i alle fall! Måtte det fortsette![]()
Veldig god start, måtte det holde hele veien. Du har hatt mer enn nok
jippi!