Vil ha nr 2!! (etter MA og SA) - GRAVID❤️

CD 24, 9/10 DPO:
Jeg skulle bare teste så jeg kunne bestille time til fertilitetssjekk i juni, men det får jeg jo bare droppe nå. Har null symptomer, så er veldig overrasket :sad010:Heartred Sterkere strek enn jeg hadde i mars med SAen på 9/10 dpo, så håper det lover godt. Ekstremt nervøs nå for veien videre, men om jeg skulle miste igjen har jeg i alle fall rett på utredning!
Vis vedlegget 460157
Åååh, så fantastisk! Gratulerer sååå mye :love017 det bekrefter kanskje din teori om at du er ekstra fertil rett etter en SA, sånn som med førstemann:Heartred Jeg har troa på at dette kan være terminspiren, og krysser alt for deg:smiley-angelic001

Åååh, så fantastisk! Gratulerer sååå mye :love017 det bekrefter kanskje din teori om at du er ekstra fertil rett etter en SA, sånn som med førstemann:Heartred Jeg har troa på at dette kan være terminspiren, og krysser alt for deg:smiley-angelic001
Tusen takk! :love017
Vanskelig å si for min del, jeg har jo alltid blitt veldig raskt gravid. Jeg tror heller det var MAen som klusset til hormonene og syklusen og som gjorde at jeg brukte uvanlig lang tid for oss å være. Måtte jo ta letrozol, men nå er jeg back on track virker det som :smiley-bounce012
Håper den holder helt inn ja, føler jeg at jeg har hatt nok uflaks nå:smiley-angelic001

Vanskelig å si for min del, jeg har jo alltid blitt veldig raskt gravid. Jeg tror heller det var MAen som klusset til hormonene og syklusen og som gjorde at jeg brukte uvanlig lang tid for oss å være. Måtte jo ta letrozol, men nå er jeg back on track virker det som :smiley-bounce012
Håper den holder helt inn ja, føler jeg at jeg har hatt nok uflaks nå:smiley-angelic001
Det SKAL gå denne gangen ❤️

Ja, MAen gjorde at det ble mye tull! Og så virker det nesten som at du «måtte» gjennom en SA til før det ble terminspire. Som om kroppen trengte det for at alt skulle klaffe denne gangen:love017

Helt enig i at du har vært gjennom nok! Håper på en nydelig januar-baby på deg:Heartred

Gratulerer så mye :Heartred Håper virkelig det går veien nå:love7

CD 25, 10/11 DPO:
Tror jeg ser en økning! Premom gjør i alle fall det! I mars var det 0,02 og 0,03 de første to dagene, så ser ut til å stige mer nå :nailbiting:
Testet med noen ulike merker i dag som jeg har tatt med meg fra USA for å sammenligne med det jeg vanligvis bruker. Må si at Makesure imponerte mest altså. Firstresponse-strimlene var ikke noe å skryte av i alle fall, selv om stavene er gode. Easy@home var ok, men syntes makesure trakk bedre opp og var tydeligere.
Slutter også å tempe nå, men måtte sammenligne fra sist syklus. Syntes de var ganske like etter eggløsning :)
IMG_7045.jpegIMG_7044.jpegIMG_7042.jpeg

Last edited:
CD26, 11/12 DPO:
Dette er noe helt annet enn testene jeg tok i mars :love017
Nå vet jo jeg dessverre at det ikke nødvendigvis betyr at det går bra, men det er en god start i alle fall! Måtte det fortsette :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_7054.jpeg
    IMG_7054.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 65
  • IMG_7057.jpeg
    IMG_7057.jpeg
    102,9 KB · Visninger: 65
:HeartredCD26, 11/12 DPO:
Dette er noe helt annet enn testene jeg tok i mars :love017
Nå vet jo jeg dessverre at det ikke nødvendigvis betyr at det går bra, men det er en god start i alle fall! Måtte det fortsette :smiley-angelic001
Så fantastisk gøy å se!! :love017 Veldig god start, måtte det holde hele veien. Du har hatt mer enn nok:Heartred jippi!

Back
Topp