Vil ha nr 2!! (etter MA og SA) - GRAVID❤️

CD 15, 1 DPO:
Hadde mye trykk i livmoren i går kveld, men kjente aldri stikk på noen av sidene som jeg pleier. Tipper det skjedde mens jeg sov. Usikker på hvilken side av midnatt det skjedde på, men regner dagen i dag som 1 dpo ut i fra tempen :)
Blir godt å bare slappe av litt nå i alle fall!
IMG_6965.jpeg

CD 16, 2 DPO:
Tempen gikk litt ned igjen i dag. Er ikke veldig bekymret siden jeg lå lenge våken og ikke fikk sove i går før jeg tempet. Så lenge den går opp igjen i morgen er vi on track tenker jeg. Tappen har begynt å lukke seg og utfloden minket, så det er i alle fall gode tegn. Ellers lite symptomer.

Vedlegg

• IMG_6995.jpeg
    IMG_6995.jpeg
    194,3 KB · Visninger: 34
CD17, 3DPO
Der kom krysset! :smiley-bounce012 Alltid fint å få bekreftet at el har skjedd. Er nok i realiteten mellom 2-3 dpo siden el skjedde om natten. Har blitt veldig oppblåst så alt er som vanlig på denne tiden.
IMG_6996.jpeg

CD18, 4DPO:
Tempen holder seg høy heldigvis. Er egentlig ikke så mye jeg temper for nå etter jeg fikk kryss, for jeg vet jo at jeg har god nok produksjon av progesteron. Men sist fikk jeg noe som lignet på en festedip, så fortsetter bare for gøy.
Fortsatt veldig oppblåst og har fått noen kviser. Ellers ikke så mye symptomer. Merker at de negative tankene begynner å komme sigende igjen. Takler virkelig ikke å ikke ha kontroll. Skal til Amathea igjen på torsdag. Tenker det er et fint tidspunkt midt i da jeg pleier å ha mest angst

Vedlegg

• IMG_7004.jpeg
    IMG_7004.jpeg
    199,3 KB · Visninger: 34
CD18, 4DPO:
Tempen holder seg høy heldigvis. Er egentlig ikke så mye jeg temper for nå etter jeg fikk kryss, for jeg vet jo at jeg har god nok produksjon av progesteron. Men sist fikk jeg noe som lignet på en festedip, så fortsetter bare for gøy.
Fortsatt veldig oppblåst og har fått noen kviser. Ellers ikke så mye symptomer. Merker at de negative tankene begynner å komme sigende igjen. Takler virkelig ikke å ikke ha kontroll. Skal til Amathea igjen på torsdag. Tenker det er et fint tidspunkt midt i da jeg pleier å ha mest angst
Fin stabil høy temp :happy: Kjenner til de negative tankene! Så bra du skal til Amathea, er nok fint å få pratet med noen :Heartpink

CD19, 5DPO:
Tempen holder seg stabil heldigvis. Ikke så mange symptomer enda, men det er jo tidlig.
Har for øvrig bestemt meg for å ta noen dager pause her inne. Jeg syntes det er skikkelig skikkelig tøft å se andre bli og være gravide når jeg skulle hatt termin om 4 uker og fortsatt ikke er gravid. Spesielt de jeg «kjenner» og som begynte å prøve etter meg. Ikke deres feil selvsagt, men det er tungt når jeg mister flere ganger og det er så lett for andre. På papiret er det jo ingenting som feiler meg. Har aldri røyket eller snust, lever sunt og trener, er ikke for gammel, normalvektig, fin AMH. Samme med mannen. Når jeg da likevel ikke får det til har jeg ingen «unnskyldninger» og jeg føler meg ekstremt mislykket. Det var dagens #kjæredagbok…
Tester uansett ikke før på lørdag tror jeg, og regner med angsten bare blir verre utover uken, så får skjerme meg litt herfra i alle fall.

Vedlegg

• IMG_7014.jpeg
    IMG_7014.jpeg
    200,1 KB · Visninger: 33
CD19, 5DPO:
Tempen holder seg stabil heldigvis. Ikke så mange symptomer enda, men det er jo tidlig.
Har for øvrig bestemt meg for å ta noen dager pause her inne. Jeg syntes det er skikkelig skikkelig tøft å se andre bli og være gravide når jeg skulle hatt termin om 4 uker og fortsatt ikke er gravid. Spesielt de jeg «kjenner» og som begynte å prøve etter meg. Ikke deres feil selvsagt, men det er tungt når jeg mister flere ganger og det er så lett for andre. På papiret er det jo ingenting som feiler meg. Har aldri røyket eller snust, lever sunt og trener, er ikke for gammel, normalvektig, fin AMH. Samme med mannen. Når jeg da likevel ikke får det til har jeg ingen «unnskyldninger» og jeg føler meg ekstremt mislykket. Det var dagens #kjæredagbok…
Tester uansett ikke før på lørdag tror jeg, og regner med angsten bare blir verre utover uken, så får skjerme meg litt herfra i alle fall.
Fullt forståelig at du tar deg en pause :Heartred håper inderlig at det går din vei denne gangen:Heartred (ps, du sitter ikke med de følelsene alene, kan jo være godt å vite for å ikke føle seg for kjip❤️)

CD19, 5DPO:
Gjør det som kjennes rett ut for deg :Heartpink Bruker ofte å ta noen pauser her inne. Jeg kjenner på mye av det samme, det er tungt å se at andre blir gravide og flytter seg over i terminforumene, man har jo så lyst å være med. Håper virkelig det klaffer for oss snart :Heartpink

Hvordan går det med deg?
Takk som spør :Heartred
Det går ikke dritbra akkurat. Var nettopp hos Amathea og de mener jeg bør kontakte fastlegen og fortelle hvordan jeg har det. Det sitter veldig langt inne hos meg og med kun vikarer skjønner jeg ikke hvordan de skal kunne hjelpe uansett. Men skal tilbake til Amathea om 3 uker igjen uavhengig om jeg blir gravid eller ikke.

Takk som spør :Heartred
Det går ikke dritbra akkurat. Var nettopp hos Amathea og de mener jeg bør kontakte fastlegen og fortelle hvordan jeg har det. Det sitter veldig langt inne hos meg og med kun vikarer skjønner jeg ikke hvordan de skal kunne hjelpe uansett. Men skal tilbake til Amathea om 3 uker igjen uavhengig om jeg blir gravid eller ikke.
Uff, er en tøff situasjon å stå og. Men, det er så bra du har noen å snakke med :Heartred

CD 24, 9/10 DPO:
Jeg skulle bare teste så jeg kunne bestille time til fertilitetssjekk i juni, men det får jeg jo bare droppe nå. Har null symptomer, så er veldig overrasket :sad010:Heartred Sterkere strek enn jeg hadde i mars med SAen på 9/10 dpo, så håper det lover godt. Ekstremt nervøs nå for veien videre, men om jeg skulle miste igjen har jeg i alle fall rett på utredning!
IMG_7028.jpeg

CD 24, 9/10 DPO:
Jeg skulle bare teste så jeg kunne bestille time til fertilitetssjekk i juni, men det får jeg jo bare droppe nå. Har null symptomer, så er veldig overrasket :sad010:Heartred Sterkere strek enn jeg hadde i mars med SAen på 9/10 dpo, så håper det lover godt. Ekstremt nervøs nå for veien videre, men om jeg skulle miste igjen har jeg i alle fall rett på utredning!
Vis vedlegget 460157
Oi, gratulerer ❤️❤️❤️

CD 24, 9/10 DPO:
Vis vedlegget 460157
Gratulerer så mye! Måtte dette være terminspiren :love017 :Heartred

CD 24, 9/10 DPO:
Vis vedlegget 460157
Gratulerer så mye, dette ble jeg så glad for å se! :Heartpink Denne gangen må det gå!

Gratulerer så mye med spiren- denne gangen skal den sitter helt til målstreken :Heartpink :dance011 :binkybaby :smiley-bounce012 :talk017 :love017:cool05:gen014:happy093:hug007:love7:Heartblue:Heartpink

CD 24, 9/10 DPO:
Vis vedlegget 460157
Gratulerer :smiley-bounce022 :love017 Nå ble jeg så glad!

Back
Topp