Heia du
Min EL er rett rundt hjørnet nå (CD16) og jeg hadde SA (9+6) ca. 1 uke før deg. Vet jo at dette er individuelt når EL kommer tilbake, men kanskje det er normalt at den blir litt forsinket ifht en normal syklus etter SA
Ta vare på deg selv og spis nok mat så du er klar for neste periode, med de beste ønsker for både deg og meg i veien videre 
Min EL er rett rundt hjørnet nå (CD16) og jeg hadde SA (9+6) ca. 1 uke før deg. Vet jo at dette er individuelt når EL kommer tilbake, men kanskje det er normalt at den blir litt forsinket ifht en normal syklus etter SA
Ta vare på deg selv og spis nok mat så du er klar for neste periode, med de beste ønsker for både deg og meg i veien videre 
Har hatt en SA og en MA før og da kom eggløsning hhv 13 og 17 dager etter at jeg begynte å blø, så vet jo at kroppen min er relativt kjapp der. Litt senere enn vanlig er egentlig helt fint. Har hatt el på CD 10 etter MAen og har følt at det var i tidligste laget. Men satser på at den klaffer nå for oss begge 

Håper på sterkere tester ikveld

Testet ikke igjen i går så usikker på om toppen har vært eller kommer, men det har ikke så mye å si. Positiv er positiv!

krysser fingrene for at du er ekstra fruktbar denne gangen og at spiren sitter hele veien

Kroppen er back on track for babymaking
da hadde jeg blitt så glad