♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Fikk du ikke medisinsk oppfølging under graviditeten?❤️ Jeg har brukt xonvea, afipran, postaphen og zoloft uten noen særlig virkning. Skal prøve ut stemetil denne gangen, håper det kan funke :smiley-angelic001 Føler virkelig med deg, hyperemesis er et helvete..er virkelig heeelt jævlig med :pukeHELE døgnet, totalt invalidiserende når en blir sengeliggende og så fryktelig syk.
Joda, jeg fikk god oppfølging! :Heartred zofran funket ganske greit. Og om jeg skulle bli like syk igjen vet jeg hvor jeg skal møte opp og at det bare er å stå på krava. Første gangen var det så vanskelig å vite om det "bare" var normal kvalme osv, men nå vet jeg.

Joda, jeg fikk god oppfølging! :Heartred zofran funket ganske greit. Og om jeg skulle bli like syk igjen vet jeg hvor jeg skal møte opp og at det bare er å stå på krava. Første gangen var det så vanskelig å vite om det "bare" var normal kvalme osv, men nå vet jeg.

Håper du slipper unna hyperemesis helt denne gangen når du blir gravid❤️ Og om ikke, at Zofran funker like bra eller bedre denne gangen❤️

Var litt glatt da jeg tørket meg på do nå, men kom ikke så mye at jeg kunne studere det særlig. Kanskje EL-slimet kommer snart da! Hvis jeg ser at det begynner å komme i morgen får jeg ta min aller første EL-test :happy:

Her har det begynt å komme slim og hcg er nå så lavt at jeg kan stole på el-testene når de begynner å stige igjen! :) La de første aksjene i går kveld. Har sagt at vi skal ligge annenhver dag nå, men nå kommer den følelsen om at vi ikke gjør nok snikende igjen, så får se hva det blir til :happy8 IMG_6916.jpeg

CD12: Har siden igår hatt skikkelige el-smerter, men ingen positive tester ennå:angelic: Vet jeg kan ha el-smerter ei hel uke før EL, men de er gjerne sterke i dagene før EL. Lagt inn aksjer idag tidlig før vi sto opp, så får vi se når vi har mulighet til det igjen:hilarious::smiley-ashamed004 Kjenner jeg ikke orker å stresse med det, skjer når det skjer:smiley-bounce012
Screenshot_20250426_102740_Premom.jpg

Fikk ikke tempet til samme tid i dag, det ble et stort dropp i forhold til i går :smiley-ashamed004 Men kan godt hende den stuper fordi EL er snart. Vi får se de neste par dagene! Ikke sett noe til EL slim ennå i dag, men følger med videre, tar en EL test hvis det kommer noe.

Begynt å få litt El-slim. Selvsagt har ikke pakken med eggløsningstester kommet enda. Tenker de kommer på tirsdag. Har også begynt å få litt lett hodepine, bruker å få det i dagene før eggløsning. Får bare starte å hoppe i køya også nå da :hilarious:

Begynt å få litt El-slim. Selvsagt har ikke pakken med eggløsningstester kommet enda. Tenker de kommer på tirsdag. Har også begynt å få litt lett hodepine, bruker å få det i dagene før eggløsning. Får bare starte å hoppe i køya også nå da :hilarious:
Ånei, har du ennå ikke fått den?! Jeg fikk pakken min på torsdag! Håper virkelig din kommer i tide :eek:

Utfloden begynner å bli litt strekkbar, men det er fortsatt brunt. Veldig merkelig :bored: Så lenge jeg får EL til slutt, og hvis jeg blir gravid skal jeg ikke klage på at jeg plutselig har en rar syklus :hilarious:

CD13 og tror det går mot lang syklus denne gangen:bag: Har de siste 2 syklusene fått positive el-tester på CD14 og hatt masse el-slim fra CD10, men denne gangen er det ikke så mye som vanligvis. Og har også mindre el-smerter enn jeg pleier å ha, så er vel EL på alt mellom CD17- CD24 denne gangen, da:shifty: Er så kjipt med ustabile sykluser. Trives best når jeg er i dpo-land og "jobben" er gjort:angel5
Sånne litt sterkere, nesten positive tester kan jeg ha en hel uke før den blir positiv og EL faktisk kommer:arghh: Får vel begynne med salvie-te igjen fra neste sykus av(for å forkorte folikkelfasen)
Screenshot_20250427_093537_Premom.jpg

CD 11 her og her går det bare nedover :hilarious:
Neida, det er egentlig bra for da er hcg nesten 0. Så bittelitt mer slim i sted, men mindre enn jeg vanligvis ser, så usikker på når jeg skal forvente el. Blir nok ila kommende uke da en gang IMG_6938.jpeg

Edit: tok meg en løpetur og da var det masse slim i trusen etterpå :dance008

Last edited:
CD13 og tror det går mot lang syklus denne gangen:bag: Har de siste 2 syklusene fått positive el-tester på CD14 og hatt masse el-slim fra CD10, men denne gangen er det ikke så mye som vanligvis. Og har også mindre el-smerter enn jeg pleier å ha, så er vel EL på alt mellom CD17- CD24 denne gangen, da:shifty: Er så kjipt med ustabile sykluser. Trives best når jeg er i dpo-land og "jobben" er gjort:angel5
Sånne litt sterkere, nesten positive tester kan jeg ha en hel uke før den blir positiv og EL faktisk kommer:arghh: Får vel begynne med salvie-te igjen fra neste sykus av(for å forkorte folikkelfasen)
Vis vedlegget 459306
Hater lange sykluser.. Må bare bli knall positiv i kveld :smiley-bounce022 Så du kommer deg inn i DPO land

CD 11 her og her går det bare nedover :hilarious:
Neida, det er egentlig bra for da er hcg nesten 0. Så bittelitt mer slim i sted, men mindre enn jeg vanligvis ser, så usikker på når jeg skal forvente el. Blir nok ila kommende uke da en gang Vis vedlegget 459309

Edit: tok meg en løpetur og da var det masse slim i trusen etterpå :dance008
Endelig! La det strømme på :hilarious:

Ingen tegn til el som jeg kan kjenne på kroppen enda, men er jo en hel uke til appen forslår det. Uregelmessig mens, mulig eggløsning kommer enda senere. Vi legger inn aksjer minst annenhverdag uansett vi da, så det skal ikke stå på det. :hilarious:

Har noen forsøkt å prøve å få jente eller gutt? Vet at sex noen dager før el kan øke sjanse for jente, og sex på el kan øke sjanse for gutt. Vi har en av hver, og er så spent på hva som kan være nr 3. Ønsker minst en til av hvert kjønn, synes begge deler har vært så kjekt

Hater lange sykluser.. Må bare bli knall positiv i kveld :smiley-bounce022 Så du kommer deg inn i DPO land
Lange sykluser er SÅ dritt, kommer lissom aldri i mål og folikkelfasen varer i en evighet:shifty: Får drikke salvie-te neste syklus, det forkorter folikkelfasen:joyful: Herregud så fiiiine tester da, snupp:love017:smiley-bounce012 Spent på de neste:excited001

TMI, men nå hang det slim i lange baner ut av meg i sted her, så vi nærmer oss nok noe nå!
Fikk plutselig tatt en kjappis midt på dagen, så spørs om vi ikke må legge flere aksjer i morgen kveld også nå :laughing002
Får teste igjen i kveld, men kjenner ikke så mye enda da. Som regel er jeg øm og oppblåst dagen før el, men det kan jo være SAen klusser det til. Gøy uansett å se tegnene som kommer nå. Imponert over hvor fort kroppen henter seg inn :)

Back
Topp