Sender deg en varm klem 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så bra, satser på at jeg kommer etter deg etterhvertJeg kommer uansett til å telle et svangerskap basert på eggløsning så det har ikke så mye å si egentlig. Sist SA ble jeg jo gravid igjen umiddelbart og ble da henvist til UL for å fastsette termin i uke 8, så blir sikkert noe sånt igjen om det skulle gåHer er testene neeeesten negative nå, men det ser ut til at kroppen har satt igang prosessen selv med hcg i kroppen
![]()

Det skjønner jeg veldig godtJa, har slengt inn en bestilling, så da må vi nestenjeg trenger litt tid på å fordøye dette som har skjedd, det som ikke ble likevel
men nå er det tilbake til å tempe osv igjen
![]()
Ja, har en litt håpløs følelse i meg nå. Føles kjipt å starte på nytt. Ikveld skal en stor boks med sukkerfri redbull nytes!!Det skjønner jeg veldig godthardt å starte på nytt, føles håpløst ut. Håper virkelig terminspiren sitter på neste el
![]()
Jeg fikk også alltid den håpløse følelse. Det å starte på ny ga meg en motløs følelse. Følte det aldri kom til å gå, at det var en evig lang vei. Veldig vondt å sitte med disse følelsenJa, har en litt håpløs følelse i meg nå. Føles kjipt å starte på nytt. Ikveld skal en stor boks med sukkerfri redbull nytes!!
Åh, nå satt jeg meg ute og tok en pause i plenklippingen. Selvfølgelig kommer der noen med en barnevogn forbi. Kjente at det stakk skikkelig i magen nå, og tårene sitter løst..
Jeg fikk også alltid den håpløse følelse. Det å starte på ny ga meg en motløs følelse. Følte det aldri kom til å gå, at det var en evig lang vei. Veldig vondt å sitte med disse følelsen
Uff, det er så urettferdig. Én ting jeg merker, er at jeg er så utrolig takknemlig for å være gravid denne gangen. Jeg var takknemlig med de to andre også, men det kjennes mye tydeligere nå etter å ha prøvd så lenge. Det skal gå for dere også, du skal få trilletur med barnevognen![]()

Det er ikke rart. Når man prøver å bli gravid, er det jo ofte en prosess som er lengre enn 7 uker. Ideen om et barn til dukker opp, og da kommer drømmene og håpet også. Man ser for seg familien sin med det nye tilskuddet og dagdrømmer om det gode som skal komme. Sånn har det i alle falk vært for meg. Og så blir det brått revet bort, og man må tenke nytt om den framtida man så for seg. Skjønner deg så godt.Selv om jeg bare var 7uker, så gjør det ufattelig vondt. Både fysisk og psykisk. Paracet tar ikke vondtene jeg har hellerjeg virker kanskje litt dramatisk, men føler virkelig at hjertet knuste litt
![]()
Det er vondt og du har lov til å være fortvilet og begynne på nytt samtidig. Ingen fasit der. La alt komme! Heier på dere.Så godt å høreJeg kjenner at det er godt at jeg har snakket med sjefen allerede, og nå informert om hva som skjer. Møter mye forståelse fra sjef + de to teamkoordinatorene som har ansvar for å dekke vakter og arbeidslister. De alle ber meg ta den tiden jeg trenger, ta en dag av gangen og ikke gå på for hardt med en gang![]()

Satser på at det går bedre for deg enn det gjorde for megJeg har også begynt å spotte...7+1 idag. Håper det er uskyldig herMen det var akkurat sånn min forrige SA startet, så håpet henger i en tynn tråd her nå
Føler med deg SÅ mye
![]()

Det er godt å ha dere her inne, da føler man seg ikke så aleneSatser på at det går bedre for deg enn det gjorde for meg![]()
![]()

Ja, jeg blødde fra kl 21 til 07 neste dag før fosteranlegget, på størrelse med en håndflate. Det var overraskende for meg da jeg trodde kroppen «kvittet» seg med det i de vevsbitene som kom gjennom natten. Var overrasket over at fosteranlegget var så stort bare i uke 10. Smertestillende tok mine smerter så vanskelig å sammenligne det aspektetOkey, nå lurer jeg veldig her. Jeg var nettopp på toalettet og det kom en ganske stor klump med blod + noen mindre (fikk ikke studert den så nøye nedi doskåla uten ordentlig lys).
Smertene har dempet seg også, de fysiske vel og merke. Ikke vondt i ryggen lenger, bare litt små murringer i magen. Lurer rett og slett på om det kan ha vært fosteranlegget som kom...?
Noen som har vært borti slikt?

Men jeg håper dere vil prøve igjen, som noen andre skriver så har jeg også hørt at man er mer fruktbar etter SA, mulig bare oppspinn, men det gir et lite håp uansett 
Som du vet, så er det ikke unormalt å spotte litt. Og forhåpentligvis så stopper det for deg snartDet er godt å ha dere her inne, da føler man seg ikke så alene![]()
jeg håper inderlig at vi får klaff ganske raskt etter dette tullet, jeg hadde blitt forberedt og begynt å glede meg til en liten baby igjen 
Det er en hjerteskjærende sorg, mye verre enn jeg hadde sett for megJa, jeg blødde fra kl 21 til 07 neste dag før fosteranlegget, på størrelse med en håndflate. Det var overraskende for meg da jeg trodde kroppen «kvittet» seg med det i de vevsbitene som kom gjennom natten. Var overrasket over at fosteranlegget var så stort bare i uke 10. Smertestillende tok mine smerter så vanskelig å sammenligne det aspektet
Jeg er så lei meg for at det gikk sånn for deg, sorgen er så fryktelig vond å kjenne påMen jeg håper dere vil prøve igjen, som noen andre skriver så har jeg også hørt at man er mer fruktbar etter SA, mulig bare oppspinn, men det gir et lite håp uansett
![]()

Ja helt enig i det med sorgen, jeg ante heller ikke at den kunne stikke så dypt, men jeg opplever det at å komme tilbake i syklus med EL og prøve videre også er terapeutisk i denne prossessen, for meg iallefall. Sier ikke at det er sånn for alle, men det har hjulpet meg på humøret de siste dageneDet er en hjerteskjærende sorg, mye verre enn jeg hadde sett for meg
Jeg har allerede lagt inn bestilling på nye tester, så da må vi jo prøve![]()
Glad for å høre dere prøver videre
Ta vare på deg selv 
Ja, håper det kan hjelpe for meg ogsåJa helt enig i det med sorgen, jeg ante heller ikke at den kunne stikke så dypt, men jeg opplever det at å komme tilbake i syklus med EL og prøve videre også er terapeutisk i denne prossessen, for meg iallefall. Sier ikke at det er sånn for alle, men det har hjulpet meg på humøret de siste dageneGlad for å høre dere prøver videre
Ta vare på deg selv
![]()

Sender deg en god varm klemJa, håper det kan hjelpe for meg også![]()