Testetråd

Dette var mitt forrige svangerskap. På blodprøver var hcg stigning fin, men jeg var sikkert på at det gikk gale på grunn av disse. Ble flyttet en dag kortere på ultralyd, og jeg vet når eggløsning var. Kanskje det kan få dere til å slappe av litt mer. Vis vedlegget 459228
Tuuuusen takk :shy: Denne var god å se :Heartpink Skal ta med meg denne og nyte de positive følelsene og spenningen jeg først fikk, og ikke fokusere på frykten. Kjenner jo på hele kroppen at den bader i hormoner :Heartpink

Tuuuusen takk :shy: Denne var god å se :Heartpink Skal ta med meg denne og nyte de positive følelsene og spenningen jeg først fikk, og ikke fokusere på frykten. Kjenner jo på hele kroppen at den bader i hormoner :Heartpink
Er jo egentlig helt tullete å drive å teste hele tiden. Er så lett å la de dumme følelsene ta overhånd. Vi har ingenting garanti uansett. HCG nivå er jo uansett bare en her og nå situasjon. Så prøv å nyte alt som er positivt ❤️ Og skal stigning måles er det lurere med blodprøver hos legen.

Er jo egentlig helt tullete å drive å teste hele tiden. Er så lett å la de dumme følelsene ta overhånd. Vi har ingenting garanti uansett. HCG nivå er jo uansett bare en her og nå situasjon. Så prøv å nyte alt som er positivt ❤️ Og skal stigning måles er det lurere med blodprøver hos legen.
Jaaaa!!! Helt enig! Er ikke godt for eget kropp og sinn å overtenke den lille fargen på en pinne :laughing001 Jeg føler meg knallbra, og gode tegn i kroppen, så skal nyte nå!

Jaaaa!!! Helt enig! Er ikke godt for eget kropp og sinn å overtenke den lille fargen på en pinne :laughing001 Jeg føler meg knallbra, og gode tegn i kroppen, så skal nyte nå!
Det er bra ❤️ Jeg tror jeg skal droppe testingen fremover. Det gir meg jo ingenting. Har HCG Måling til uken. Og er den bra så får jeg tidlig ultralyd iløpet av Mai regner jeg med. Jeg har dessverre stor sjans for å miste men får jo ikke gjort noe fra eller til uansett hvor mye jeg tester.

Det er bra ❤️ Jeg tror jeg skal droppe testingen fremover. Det gir meg jo ingenting. Har HCG Måling til uken. Og er den bra så får jeg tidlig ultralyd iløpet av Mai regner jeg med. Jeg har dessverre stor sjans for å miste men får jo ikke gjort noe fra eller til uansett hvor mye jeg tester.
Ikkesant! Nå er det lite vi rår over, tror vi gjør oss selv en (mental)tjeneste ved å la ting være litt:Heartpink La oss prøve å glede oss litt:bunny

Ikkesant! Nå er det lite vi rår over, tror vi gjør oss selv en (mental)tjeneste ved å la ting være litt:Heartpink La oss prøve å glede oss litt:bunny
Det er helt sant ❤️ Jeg sliter med å glede meg, skal innrømme det. Men testingen hjelper verken fra eller til. Jeg må bare håpe og tro at denne gangen er det vår tur❤️ Tar medisiner for å bedre mulighetene, og mer kan jeg ikke gjøre.

Den øverste ble tatt på morgenurin i går (3+4) og den nederste på dagens morgenurin :Heartred Er to forskjellige tester da, men venter en stor levering på nye snart (bestilte selvfølgelig ny leveranse med både eggløsningstester, graviditetstester og annet diverse bare et par dager før positiv test):laughing002

Vedlegg

• F7601F48-1E0E-4CF2-BE7A-51E114A6B5AF.jpeg
    F7601F48-1E0E-4CF2-BE7A-51E114A6B5AF.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 39
Det er helt sant ❤️ Jeg sliter med å glede meg, skal innrømme det. Men testingen hjelper verken fra eller til. Jeg må bare håpe og tro at denne gangen er det vår tur❤️ Tar medisiner for å bedre mulighetene, og mer kan jeg ikke gjøre.
Det er forståelig med alt du har vært igjennom :Heartred Da har man sikkert en liten beskytter inni seg for å passe på for å tørre og glede seg for mye :Heartred

Jeg er vanligvis veldig syk, men denne uken har jeg vært «frisk» og energisk (pga av hormonene virker det som) derfor tror jeg det er bedre for min del å nyte den følelsen av å ha det godt enn å gå rett i stresset når det ikke er noe avklart uansett enda :Heartred Jeg føler meg heldig som fikk den lille streken jeg fikk hvertfall :Heartred Så syns jeg det blir koselig å følge med dere på ferden hvis den blir sterkere om noen dager. Det er ikke slått ut på ukesindikator enda her, så hadde vært gøy å se om jeg får en sånn om kanskje et par dager hvertfall :shy:

Jeg som ikke skulle teste mer....jeg er håpløs!
Hentet fulle ungdommer i natt så var ikke i seng før kl 04.30... så var litt i ørska når jeg måtte tisse rundt kl 08... tisset i kopp på automatikk, testet... og så gikk det opp for meg at jeg jobbet på automatikk. Nytt forsøk på å ikke teste i morgen :hilarious: Meget positivt overrasket over stigningen da❤️20250427_093324.jpg

1000019210.jpg
Hmmm. Den øverste er 48 timer siden (tørket). De to nederste er nå... Det skal sies at jeg er ikke så konsekvent med hvor lenge jeg har testpinnen i urinen. Det ser man jo på de to nederste hehe. Men er ikke helt overbevist over økningen... Men jeg tror med den fra 48 timer siden, så dobbeldippet jeg fordi den brukte så lang tid på å få farge, så jeg lurte på om den ikke hadde registrert urinen. Så det er mye mulig for feilkilder her. Men jeg skulle gjerne sett litt mer økning.

Skal også sies at denne urinen var mer utvannet enn den for to dager siden. Dette var ikke helt morgenurin.

Vis vedlegget 459314
Hmmm. Den øverste er 48 timer siden (tørket). De to nederste er nå... Det skal sies at jeg er ikke så konsekvent med hvor lenge jeg har testpinnen i urinen. Det ser man jo på de to nederste hehe. Men er ikke helt overbevist over økningen... Men jeg tror med den fra 48 timer siden, så dobbeldippet jeg fordi den brukte så lang tid på å få farge, så jeg lurte på om den ikke hadde registrert urinen. Så det er mye mulig for feilkilder her. Men jeg skulle gjerne sett litt mer økning.
Fine streker da❤️ Selv om den ene er tørket så ser det ut som økning. Og med tanke på utvannet urin osv. Så ser det jo helt supert ut❤️

Fine streker da❤️ Selv om den ene er tørket så ser det ut som økning. Og med tanke på utvannet urin osv. Så ser det jo helt supert ut❤️
Åå det er veldig betryggende å høre! ❤️ Jeg ble litt lei meg egentlig etter jeg hadde tatt de. Men man ser jo at bare på de to jeg tok i dag fra den samme urinen, så er jo den ene sterkere enn den andre. Og det er nok fordi jeg ikke holder meg til det 3 sekunders regelen på noen av testene jeg har tatt. Og sånn sett egentlig ikke helt gyldige til å sammenlignes i utgangspunktet. Men joda de er jo sterkere i dag, hadde bare tenkt at streken kanskje burde vært dobbelt så sterk.

Åå det er veldig betryggende å høre! ❤️ Jeg ble litt lei meg egentlig etter jeg hadde tatt de. Men man ser jo at bare på de to jeg tok i dag fra den samme urinen, så er jo den ene sterkere enn den andre. Og det er nok fordi jeg ikke holder meg til det 3 sekunders regelen på noen av testene jeg har tatt. Og sånn sett egentlig ikke helt gyldige til å sammenlignes i utgangspunktet. Men joda de er jo sterkere i dag, hadde bare tenkt at streken kanskje burde vært dobbelt så sterk.
Selv om det er dobling i hcg så blir ikke nødvendigvis streken dobbelt så sterk. Mye som spiller inn. Man blir litt kokko i hodet av å sjekke streker daglig, så prøv å legg det fra deg og slapp av ❤️

mine tester har heller ikke blitt synlig sterkere, så er også litt i tvil nå. Hjelper ikke å stresse da, så må jo bare vente og vente, så får vi se ❤️

Jeg har også temperaturfall, det er kanskje for unøyaktig da, målt med garmin, så sånn er det.

Vi krysser fingrene for alle her❤️

Back
Topp