❤️ IKM Uke 18 ❤️

Føler jeg har ikke vært på forumet på evigheter. Nytter tiden med mannen og gullegutten vår. Her er en oppdatering. Dpo 9 fikk ultra svak strekk på vanlig babyplan. Kan dere se? Har ikke mer av de tidlige testene. Ville strekken vært sterkere dersom det var tidlig test? Foresten det er ikke konsentrert urin heler. Vis vedlegget 459008
Ser streken :excited001 :love017
Den ville nok vært litt sterkere med tidligtest, men den er jo synlig uansett! Håper den fortsette å utvikle seg til en fin rosa babystrek :binkybaby:love017

Flere som mister håpet ved 9 dpo negativ:android:?
9Dpo er jo egentlig tidlig da, så kan fortsatt få positiv test :Heartred

Spurte chat gpt om en oversikt i prosent, så 9dpo er det bare 13% av gravide som tester positivt:

1000002420.jpg

Føler jeg har ikke vært på forumet på evigheter. Nytter tiden med mannen og gullegutten vår. Her er en oppdatering. Dpo 9 fikk ultra svak strekk på vanlig babyplan. Kan dere se? Har ikke mer av de tidlige testene. Ville strekken vært sterkere dersom det var tidlig test? Foresten det er ikke konsentrert urin heler. Vis vedlegget 459008
Ser strek! Du er definitivt gravid denne gangen :love7

Syns den ser rosa ut også jeg :woot:

Dette må da være en fin strek så tidlig med vanlig test!! Jeg har trua:joyful::Heartpink

Hurra!!!
Endelig kom det en tempstigning som gjør at jeg slår meg til ro med at eggløsning har skjedd. Eggløsning en uke tidligere en jeg har hatt det siste halve året! Håper det betyr at kroppen er i bedre hormonell balanse nå :happy:
Fortsatt påfallende lik tempkurve som forrige syklus :laughing002

Vedlegg

• IMG_9521.jpeg
    IMG_9521.jpeg
    212,5 KB · Visninger: 31
  • IMG_9522.jpeg
    IMG_9522.jpeg
    171,7 KB · Visninger: 33
8 dpo er det bare 5% av alle gravide som får positiv test da, så enda mange dager på deg! :Heartred
Heldigvis :Heartred Har testet seint med de andre. Er vist sånn at når egget har festet seg seint før så er det stor sjanse for at det gjør det igjen.

Seeeer!! :love7 Så spennende!! Gleder meg til flere tester :Heartpink

I dag når jeg våknet så bare fikk jeg en sånn rar følelse av at «Det klaffet ikke denne gangen», føler meg helt nedfor i dag. Merkelig. Kanskje fordi jeg ikke våknet opp med murringer slik som i går..

Tok en tidlig CB og BP. Noe svakt på CB som er vanskelig å få med på bildet, men det er jo ikke så uvanlig med CB :banghead: 7 dpo, fortsatt tidlig, men den følelsen altså.

IMG_4474.jpeg
IMG_4478.jpeg
IMG_4475.jpeg

I dag når jeg våknet så bare fikk jeg en sånn rar følelse av at «Det klaffet ikke denne gangen», føler meg helt nedfor i dag. Merkelig. Kanskje fordi jeg ikke våknet opp med murringer slik som i går..

Tok en tidlig CB og BP. Noe svakt på CB som er vanskelig å få med på bildet, men det er jo ikke så uvanlig med CB :banghead: 7 dpo, fortsatt tidlig, men den følelsen altså.

Vis vedlegget 459030Vis vedlegget 459031Vis vedlegget 459032
Er veldig kjipt å få den følelsen :Heartred Men, ser en svak skygge på BP

Vis vedlegget 459030Vis vedlegget 459031Vis vedlegget 459032
Åhh skjønner deg så godt! Lett å bli motløst! Men ikke glem det vår gode venn chat gpt sier - det er fremdeles veldig tidlig! Kun 1,5% av gravide får positiv test på 7 dpo:Heartpink

Er veldig kjipt å få den følelsen :Heartred Men, ser en svak skygge på BP
Åhh skjønner deg så godt! Lett å bli motløst! Men ikke glem det vår gode venn chat gpt sier - det er fremdeles veldig tidlig! Kun 1,5% av gravide får positiv test på 7 dpo:Heartpink
Ja det synes jeg og. Turte ikke si noe fordi mitt streksyn er helt kokko, men når vi er to så! :love7:dance011

Så gode dere er :love017 Vet ikke hvorfor jeg føler det sånn her, kanskje fordi jeg innså at om det ikke klaffer nå, så er ikke EL før i midten av Juni :facepalm: Har også sovet dårlig i natt, så kan jo være det også.

Men så gøy at dere ser noe! Jeg ser kun noe på CB, men det er liksom så ofte man får streker på de uansett synes jeg. Jeg prøver å trøste meg med at jeg bare er 7 dpo, jeg har aldri fått positiv test så tidlig og at tempen er fortsatt lik fra da jeg ble gravid sist. Spent på om den øker litt i morgen :shy:

Back
Topp