Vi har tre av hver, så dette er en skikkelig dealbreaker

Ungene synes også det, blir det mest jenter eller mest gutter hehe.
Jeg er veldig dratt mellom, for det blir liksom "feil" (misforstå meg rett) uansett. Det blir aldri feil altså, men vær med meg i tankene her

Vi ønsket jo en siste liten, spesielt så han på to år ikke skulle vokse opp "alene". Han er jo ikke alene med fem andre søsken, men aldersforskjellen gjør slik at det ikke er like kult å oppleve kaptein Sabeltanns verden sammen, eller dra ut å leke, gjøre disse tingene barn liker. Når den neste i flokken er nesten tenåring når han er 5-6 år (og er jente

), så blir interessene så innmari forskjellige. Og fra hans ståsted hadde det vært så flott med en lillebror! Man kan si hva man vil om kjønn, men uten at vi har prøvd å gjøre noe for det, så interesserer ikke toåringen (gutt) seg for dukker. Han durer med pinner og steiner, vi hadde ingen motorkjøretøy osv før han ville ha. Hun på 8 år leker enda med dukker, og har dem framme her hver dag, det interesserer han ingenting.
Men ja, poenget var bare at en liten bror hadde nok vært himmelsk å bli født som med en storebror som kan vise fram og leker, og har masse kult! Men jente storesøsknene har SÅ lyst på en lillesøster, det ville de sist og, så nå er de kjempe klar for det. Vil ordne hår, ta de med i stallen, perle og pusle, shoppe med den osv i mange år

De prøver det med lillebroren og, men han er mer "typisk gutt", og kaster ting vegg i mellom om du ordner til til perling, hater å dra på shopping, masse energi, elsker løping, klatring og alle andre ting enn de har lyst til

Og det hadde gledet dem så mye i mange år å få en liten søster..
Så det blir liksom "feil" uansett, eller rett uansett, alt hvordan du ser det. Så det er helt akkurat det samme, uansett hva det blir er det fint med det

men jeg kjenner litt på at jeg blir glad av å glede andre, storebror ville nok ikke brydd seg om det var jente eller gutt, men storesøstrene ville blir overlykkelig om det var en jente. Så for dem hadde det vært fint..
Så vi får la skjebnen avgjøre, alt er greit