Blir en mulighet, eneste som skal til for at det ikke skjer er storm og uvær, men så uheldig kan vi da ikke væreÅ så kjipt å måtte forholde seg til at gubben er utilgjengelig og!skjønner det nå være helt uutholdelig å tenke på oppi alt.. Men godt det kanskje blir en liten mulighet neste syklus? Håper for dere
![]()
Jeg har sagt det før tror jeg, men jeg leste om en kvinne som gikk komme hjem fra..var det båt? Eller plattform? Uansett, når hun hadde eggløsning for å lage baby
Så kanskje det går an å få fri til det?! Menn og kvinner trengs jo begge for å lage en baby..
Kan jo høre med legen i morgen når jeg har legetime om det fins en løsning for slikt, det hadde jo vært toppers
Jeg har sagt det før tror jeg, men jeg leste om en kvinne som gikk komme hjem fra..var det båt? Eller plattform? Uansett, når hun hadde eggløsning for å lage baby
Så kanskje det går an å få fri til det?! Menn og kvinner trengs jo begge for å lage en baby..

I tillegg får jeg ikke målt til samme tid hver dag. Så tempen er nok litt så som så, men forsøker nå. Håper tempen synker litt til i morgen og at jeg er 1 DPO på lørdag
Hvordan gjorde dere det rent praktisk?