Siste sjanse
Flørter med forumet
Noen av dere som er svimmel? Opplevde det første gang i går, det varte en liten halvtime, og nå kom det igjen. Er det vanlig? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jeg myyyye med begge ungene vi har (et av de første symptomene jeg fikk), men har også litt lavt blodtrykk, så det hjalp ikke påNoen av dere som er svimmel? Opplevde det første gang i går, det varte en liten halvtime, og nå kom det igjen. Er det vanlig?![]()
Hørtes kjipt utDet var jeg myyyye med begge ungene vi har (et av de første symptomene jeg fikk), men har også litt lavt blodtrykk, så det hjalp ikke påbesvimte til og med hjemme hos en bruker (hadde ikke spist nok, ikke drukket nok, hadde hjulpet bruker med dusj som gjorde at jeg ble veldig varm)
![]()
Merker littegrann denne gangen også, men ikke så myeHørtes kjipt utMen godt å høre at det er normalt
![]()
Krysser fingrene for at det ikke kommer mer!Kom lyserosa på papiret når jeg tørka meg nettopp… NÅ ble jeg bekymra
Haha, jeg også!!! Har heldigvis en 2,5-åring jeg kan "skylde" påHerremin, så mye luft jeg har i magen for tiden![]()
![]()
Haha, jeg også!!! Har heldigvis en 2,5-åring jeg kan "skylde" på![]()
Ikke kommet noe mere?Kom lyserosa på papiret når jeg tørka meg nettopp… NÅ ble jeg bekymra
Nei, heldigvis ikke! Sendte melding til jordmor i går. Hun sa at litt rosa på papiret var normalt så tidlig, og siden smerten var borte, trodde hun jeg skulle kunne slappe av. Visste jo egentlig det, men godt å få lufta det med jordmor uansett. Hadde null symptomer da jeg la meg i går, så var egentlig forberedt på at dette kan gå galt. Men våkna 04 inatt med insane kvalme. Den er her enda. Plutselig lå jeg i senga 04 og knaska på mariekjeks fra forrige graviditet. Haha. Må bare roe meg med.Ikke kommet noe mere?![]()
Såå godt å høre!Nei, heldigvis ikke! Sendte melding til jordmor i går. Hun sa at litt rosa på papiret var normalt så tidlig, og siden smerten var borte, trodde hun jeg skulle kunne slappe av. Visste jo egentlig det, men godt å få lufta det med jordmor uansett. Hadde null symptomer da jeg la meg i går, så var egentlig forberedt på at dette kan gå galt. Men våkna 04 inatt med insane kvalme. Den er her enda. Plutselig lå jeg i senga 04 og knaska på mariekjeks fra forrige graviditet. Haha. Må bare roe meg med.
Ja, sant!Såå godt å høre!Uff ja, skikkelig skrekkblandet fryd dette. Godt å kjenne litt symptomer, blir veldig bekymret selv når de blir svakere, men det er vel normalt at de svinger
![]()
GulpetDer kom kvalmen
![]()
Det strekker seg og stikker. Vet ikke hvordan forklare det bedreHvordan kjenner dere ligamentsmerter? Jeg er usikker på om det er det jeg kjenner, eller om det bare er fordøyelsen![]()
Jeg syntes det er vanskelig å vite. Føler jo kanskje at det har strekt og stukket litt på begge sider, men jeg er så obs på alt nå at det kan være andre ting ogsåGulpet
Det strekker seg og stikker. Vet ikke hvordan forklare det bedre
Jeg syntes det er vanskelig å vite. Føler jo kanskje at det har strekt og stukket litt på begge sider, men jeg er så obs på alt nå at det kan være andre ting også![]()