Symptomtråden

Noen av dere som er svimmel? Opplevde det første gang i går, det varte en liten halvtime, og nå kom det igjen. Er det vanlig? :dead:

Noen av dere som er svimmel? Opplevde det første gang i går, det varte en liten halvtime, og nå kom det igjen. Er det vanlig? :dead:
Det var jeg myyyye med begge ungene vi har (et av de første symptomene jeg fikk), men har også litt lavt blodtrykk, så det hjalp ikke på :p besvimte til og med hjemme hos en bruker (hadde ikke spist nok, ikke drukket nok, hadde hjulpet bruker med dusj som gjorde at jeg ble veldig varm) :nailbiting::hilarious:

Det var jeg myyyye med begge ungene vi har (et av de første symptomene jeg fikk), men har også litt lavt blodtrykk, så det hjalp ikke på :p besvimte til og med hjemme hos en bruker (hadde ikke spist nok, ikke drukket nok, hadde hjulpet bruker med dusj som gjorde at jeg ble veldig varm) :nailbiting::hilarious:
Hørtes kjipt ut :dead: Men godt å høre at det er normalt :happy:

Noen som får ekstra vondt i livmoren innimellom? Idag får jeg ikke til å gå på do som vanlig uten å føle at jeg presser med hele livmora hvis noen skjønner. Det samme skjer når jeg snyter meg og hoster. Altså rett og slett når jeg «tar i» liksom

Ikke kommet noe mere? :Heartred
Nei, heldigvis ikke! Sendte melding til jordmor i går. Hun sa at litt rosa på papiret var normalt så tidlig, og siden smerten var borte, trodde hun jeg skulle kunne slappe av. Visste jo egentlig det, men godt å få lufta det med jordmor uansett. Hadde null symptomer da jeg la meg i går, så var egentlig forberedt på at dette kan gå galt. Men våkna 04 inatt med insane kvalme. Den er her enda. Plutselig lå jeg i senga 04 og knaska på mariekjeks fra forrige graviditet. Haha. Må bare roe meg med.

Nei, heldigvis ikke! Sendte melding til jordmor i går. Hun sa at litt rosa på papiret var normalt så tidlig, og siden smerten var borte, trodde hun jeg skulle kunne slappe av. Visste jo egentlig det, men godt å få lufta det med jordmor uansett. Hadde null symptomer da jeg la meg i går, så var egentlig forberedt på at dette kan gå galt. Men våkna 04 inatt med insane kvalme. Den er her enda. Plutselig lå jeg i senga 04 og knaska på mariekjeks fra forrige graviditet. Haha. Må bare roe meg med.
Såå godt å høre! :Heartbigred Uff ja, skikkelig skrekkblandet fryd dette. Godt å kjenne litt symptomer, blir veldig bekymret selv når de blir svakere, men det er vel normalt at de svinger:):Heartred

Hvordan kjenner dere ligamentsmerter? Jeg er usikker på om det er det jeg kjenner, eller om det bare er fordøyelsen :hilarious:

Gulpet

Det strekker seg og stikker. Vet ikke hvordan forklare det bedre
Jeg syntes det er vanskelig å vite. Føler jo kanskje at det har strekt og stukket litt på begge sider, men jeg er så obs på alt nå at det kan være andre ting også :confused005

Back
Topp