❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Da er vi to.. jeg har enda noen dager til eggløsning liksom:bag: Men er jo veldig få som prøver nå så er greit med sammenslåing. Satser på at det er verdt å være sist. Fordelen får vel bli at vi evt. Får termin først i Januar :confused013 Du er iallefall ikke alene ❤️
Jeg blir satt i gang to uker før termin(3 uker før forrige gang, så det samme kan skje neste gang) så det hjelper liksom ikke så godt å ha termin tidlig i januar :hilarious: Men man får smøre seg med tålmodighet :joyful:

Jeg blir satt i gang to uker før termin(3 uker før forrige gang, så det samme kan skje neste gang) så det hjelper liksom ikke så godt å ha termin tidlig i januar :hilarious: Men man får smøre seg med tålmodighet :joyful:
Det gjør jeg og faktisk. Blir satt igang senest 11 dager før termin, men trolig 3 uker før. Det kunne ikke bestemmes nå. Så blir jo Desember barn om vi er så heldig denne runden ❤️

Det gjør jeg og faktisk. Blir satt igang senest 11 dager før termin, men trolig 3 uker før. Det kunne ikke bestemmes nå. Så blir jo Desember barn om vi er så heldig denne runden ❤️
Ja :santa

IMG_3963.jpeg
Tror jeg klarte å misse peaken på eggløsningen tross 3 tester på en dag:rolleyes: Heldigvis kom jo mannen hjem når streken var sterkest, så fikk meg jo en runde. Men spørs om det holder...

Veldig gøy å følge med på alle som tester, både eggløsning og hcg, håper på masse fine streker nå utover :love017

10dpo kveld:
Da er drittskyggene på plass igjen :arghh: :hilarious:
Tenkte at "jaaah, nå er urinen normal igjen etter å ha blitt tilført væske i veneflon, som jeg har tisset ut heele kvelden, så da tar vi noen tester, da":laughing002
20250409_220319.jpg

20250409_220253.jpg

Ny test med og uten blits:

Streken sitter vel på feil plass?! :hilarious: jeg som ville ha avklaring:laughing002:bookworm:
20250409_231557.jpg

20250409_231547.jpg

Synes den sitter litt på feil plass ja, men ser jo noe smått på alle testene! Blir spennende i morgen ☺️

Har vært plaget med sterke skygger i mange pp førhen. Så tenkte jeg at nå tar jeg en ny for avklaring også kommer det opp strek på feil plass, går det ann:hilarious::bookworm: teaser:laughing002

Back
Topp