Tusen takk, kjære degFantastisk! Det er deg vel unt. Krysser fingrene for en frisk og søt liten baby i november.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, kjære degFantastisk! Det er deg vel unt. Krysser fingrene for en frisk og søt liten baby i november.![]()
Tusen takk, nå var det endelig min turHerlighet så fantastisk at du er gravid!!! Og med så fine tester! Gratulerer så mye![]()
Jeg også! Går inn av og til bare for å se på navnetHurra for 3+![]()
![]()
![]()
![]()
ELSKER å se at det står gravid bak navnet på dagboka di nå
![]()
Tusen takkEndelig!!!!![]()
Gratulerer så mye!
Meg og junior heier på deg og lille spira ifra nyfødtbobla![]()
Endelig ja, jeg gleder meg sånn til oppdateringer<3Tusen takknå ble det endelig min tur!! Kos deg masse i nyfødtbobla
![]()
![]()
Det er en GLEDE å titte innom her om dagen!! HURRA!!Gravid 5+4
Jeg måtte bare! Det er trossalt 2,5 dager siden sist testnå ble det jo endelig gøy å teste jo..
Vis vedlegget 457278
Symptomene kommer og går veldig. I dag har jeg hatt litt "klyp" i livmor, veldig oppblåst - spesielt på kvelden da føles det som magen står på sprengkvalm av/på, ligamensmeter og øm/støl i magen.
Sliter med å finne klær som er behagelige og som ikke viser at magen er større enn vanlig
Nå er det bare å telle ned til ul 7+5![]()
Tusen takkSå utrolig glad på dine vegne, @Cowgirl ! Dette var veldig koselig å seGratulerer så mye!!
Tusen takk, så kjektGratulere såå mye!! EndeligVel unt! Så fantastiske nyheter
![]()
Vet du, jeg satt akkurat å tenkte om jeg skulle bestille noen cbd og cb fra babyplanNå skal vi ikke sponse clearblue mer, eller hur???![]()
Hehe kjenner meg igjen i følelsen, men nå skal jeg la være å teste mer for ikke å stresse meg selv, men det var VELDIG deilig å se 3+ på testen i morges, og lot den ligge fremme på benken så mannen fikk se da han sto oppVet du, jeg satt akkurat å tenkte om jeg skulle bestille noen cbd og cb fra babyplan![]()
jeg føler meg ikke ferdig testet
Er det fordi det gir så stor glede (endelig!)? Eller fordi dette er siste? Eller har det ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid?? Synes fremdeles det er uvirkelig at jeg er gravid og har fått 3+ på cbd![]()
Det er helt magiskHehe kjenner meg igjen i følelsen, men nå skal jeg la være å teste mer for ikke å stresse meg selv, men det var VELDIG deilig å se 3+ på testen i morges, og lot den ligge fremme på benken så mannen fikk se da han sto opp![]()
Jeg tror heller ikke på at jeg er gravid, men ser vi hjerteslag neste tirsdag, skal jeg begynne å både tro det og glede meg
![]()
Siden sykehuset skrev ut mer progesteron har legesekretæren gjort om neste konsultasjon, så da får jeg nok ultralyd da også, og så skal de følge meg opp i svangerskapet og jeg ble bedt om å registrere meg på deres fødeavd. Hjelp, plutselig ble det så virkelig, men ennå en stund til timen, så jeg vil se at det er liv før jeg fyller ut de papireneDet er helt magiskdeilig følelse å endelig få 3+
gleder meg til du skal på tul, det blir så spennende
![]()
Det skjønner jeg gjorde det mer virkeligSiden sykehuset skrev ut mer progesteron har legesekretæren gjort om neste konsultasjon, så da får jeg nok ultralyd da også, og så skal de følge meg opp i svangerskapet og jeg ble bedt om å registrere meg på deres fødeavd. Hjelp, plutselig ble det så virkelig, men ennå en stund til timen, så jeg vil se at det er liv før jeg fyller ut de papireneJeg gleder meg til din tul også! Det er jo samme uke
![]()