Tusen takk, kjære degFantastisk! Det er deg vel unt. Krysser fingrene for en frisk og søt liten baby i november.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, kjære degFantastisk! Det er deg vel unt. Krysser fingrene for en frisk og søt liten baby i november.![]()
Tusen takk, nå var det endelig min turHerlighet så fantastisk at du er gravid!!! Og med så fine tester! Gratulerer så mye![]()
Jeg også! Går inn av og til bare for å se på navnetHurra for 3+![]()
![]()
![]()
![]()
ELSKER å se at det står gravid bak navnet på dagboka di nå
![]()
Tusen takkEndelig!!!!![]()
Gratulerer så mye!
Meg og junior heier på deg og lille spira ifra nyfødtbobla![]()
Endelig ja, jeg gleder meg sånn til oppdateringer<3Tusen takknå ble det endelig min tur!! Kos deg masse i nyfødtbobla
![]()
![]()
Det er en GLEDE å titte innom her om dagen!! HURRA!!Gravid 5+4
Jeg måtte bare! Det er trossalt 2,5 dager siden sist testnå ble det jo endelig gøy å teste jo..
Vis vedlegget 457278
Symptomene kommer og går veldig. I dag har jeg hatt litt "klyp" i livmor, veldig oppblåst - spesielt på kvelden da føles det som magen står på sprengkvalm av/på, ligamensmeter og øm/støl i magen.
Sliter med å finne klær som er behagelige og som ikke viser at magen er større enn vanlig
Nå er det bare å telle ned til ul 7+5![]()
Tusen takkSå utrolig glad på dine vegne, @Cowgirl ! Dette var veldig koselig å seGratulerer så mye!!
Tusen takk, så kjektGratulere såå mye!! EndeligVel unt! Så fantastiske nyheter
![]()