❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Uff, jeg sender en styrkeklem! Ser at du nettopp har fått påvist crohns, det er kjempetøft. Skjønner at det er mye for deg og at en overraskende graviditet ikke var helt det du trengte nå :dead:
Jeg har forresten også en mann som ikke er så flink til å gi emosjonell støtte. Han går rett inn i fiksemodus og det er jo gjerne ikke det jeg er ute etter når jeg har det vanskelig.
Takk ♡
Ja det er ikke helt det man trenger, forstår deg godt.. jeg klarer ikke å forstå hvordan min mann kan bare være helt normal når jeg tydelig er så langt nede. Men, på den positive siden så kan han håndtere barna mens jeg får felle noen tårer i fred på badet :sorry:

Sorry, plutselig masse innlegg fra meg. Samboeren har tatt med seg datteren vår til besteforeldrene og jeg fikk uventet fritid :hilarious:

Bare på gøy, hvor mange EL og graviditetstester ryker dere på sånn ca hver syklus? Jeg fikk EL peak i går og har brukt 32 EL tester (sålangt) denne syklusen. Takket være at EL kom en uke forsinket. Og jeg skal ta noen til for å være sikker på at de går ordentlig ned igjen. Hva med dere?

Takk ♡
Ja det er ikke helt det man trenger, forstår deg godt.. jeg klarer ikke å forstå hvordan min mann kan bare være helt normal når jeg tydelig er så langt nede. Men, på den positive siden så kan han håndtere barna mens jeg får felle noen tårer i fred på badet :sorry:
Ikke så lett å forstå seg på disse mennene. Jeg tenker at menn som er sånn som våre må sitte inne med masse følelser de ikke vet hvordan de skal håndtere?

Får helt vondt av deg. Er abort noe du vurderer i det hele tatt? Trenger ikke svare altså, det er veldig personlig :Heartred og veldig tidlig selvfølgelig.

Takk ♡
Sniker jeg da, men kanskje ta en annen test? Bare for å vær helt sikker? :Heartpink siden de andre oppførte seg rart osv, så du ikke tar sorgene på forskudd :shy: (om du trenger noen andre å prate med så er Amathea akkurat for slike tilfeller :Heartpink)

Åh det var leit :(
Tenker jeg også gir opp 12 dpo (på tirsdag) og avslutter progesteronstøtten.
Ja, er nesten like greit å slutte istede for å bli skuffet hver dag :hilarious: Du har jo noen dager igjen, det kan jo absolutt endre seg :Heartred Hadde du skyggestrek over flere dager? Eller bare 7dpo?

Den største «sorgen» for meg nå er at det nå vil bli minst 6 år mellom et potensielt søsken :depressed: Men det er vår egen feil som ikke startet å prøve tidligere (grunnet kronisk sykdom).

Ikke så lett å forstå seg på disse mennene. Jeg tenker at menn som er sånn som våre må sitte inne med masse følelser de ikke vet hvordan de skal håndtere?

Får helt vondt av deg. Er abort noe du vurderer i det hele tatt? Trenger ikke svare altså, det er veldig personlig :Heartred og veldig tidlig selvfølgelig.
Ja jeg tenker absolutt han har mange innestengte følelser.. abort sitter langt inne, tror ikke jeg klarer å rettferdiggjøre det. Vi har snakket om et 4.barn, men til neste år. Så da må vi nok bare stå i d tenker jeg .
Sniker jeg da, men kanskje ta en annen test? Bare for å vær helt sikker? :Heartpink siden de andre oppførte seg rart osv, så du ikke tar sorgene på forskudd :shy: (om du trenger noen andre å prate med så er Amathea akkurat for slike tilfeller :Heartpink)
Ja skal ta en digital litt senere idag.. men tempraturen steg igjen imorrest når jeg vanligvis får mensen og tempen stuper. Så skjønner noe er i gjærde..

Sorry, plutselig masse innlegg fra meg. Samboeren har tatt med seg datteren vår til besteforeldrene og jeg fikk uventet fritid :hilarious:

Bare på gøy, hvor mange EL og graviditetstester ryker dere på sånn ca hver syklus? Jeg fikk EL peak i går og har brukt 32 EL tester (sålangt) denne syklusen. Takket være at EL kom en uke forsinket. Og jeg skal ta noen til for å være sikker på at de går ordentlig ned igjen. Hva med dere?
24 EL-tester har jeg brukt så langt med peak (CD 20) 28/3 så kommer jeg sikkert gjøre som deg å ta noen tester til før jeg er sikker på at den er helt nede. Så blir jeg å gå fra EL-tester til HCG-tester :smiley-ashamed004 klarer ikke la være å teste :smiley-ashamed004

Ja jeg tenker absolutt han har mange innestengte følelser.. abort sitter langt inne, tror ikke jeg klarer å rettferdiggjøre det. Vi har snakket om et 4.barn, men til neste år. Så da må vi nok bare stå i d tenker jeg .
Ser den. Litt av en overraskelse da. Jeg tror at det er ekstra vanskelig nå siden du nettopp har funnet ut av dette. Vær snill med deg selv og gi deg selv den tiden du trenger. Det er greit å være lei seg og sint og rådvill etter et sånt sjokk :Heartred

Blir du satt i gang? Hadde vært gøy om fødselen starta før termin evt fått nyttårs barn. Eldste kom 9 dager før og de to siste kom 2 dager over termin. Så tviler på at 3 kommer før
Første barnet kom 5 dager etter termin, men det ble hastekeisersnitt. Ingen peiling hvordan neste fødsel blir men har følelse av at det kan komme før termin.

Ja, er nesten like greit å slutte istede for å bli skuffet hver dag :hilarious: Du har jo noen dager igjen, det kan jo absolutt endre seg :Heartred Hadde du skyggestrek over flere dager? Eller bare 7dpo?

Den største «sorgen» for meg nå er at det nå vil bli minst 6 år mellom et potensielt søsken :depressed: Men det er vår egen feil som ikke startet å prøve tidligere (grunnet kronisk sykdom).
Haha ja.. min neste PP begynner heller ikke før jeg slutter på progesteron sånn at jeg kan få TR, så må liksom ta den beslutningen på et eller annet tidspunkt. Tid er ikke mye jeg har, og nå er jeg redd sjansen min for å føde før jeg blir 41 er borte :( Alder er noe ordentlig dritt.

Jeg har bare sett antydning til noe 7dpo, ingenting i går eller i dag. Det var ikke sånn det skulle gå denne gang :(

Skjønner deg godt mtp tanker rundt aldersforskjellen.. man har jo gjerne sett for seg hvordan man ønsker ting være. positive er at eldste søsken vil huske mye av babytiden til sitt søsken og kose seg veldig med det :Heartpink

Ser den. Litt av en overraskelse da. Jeg tror at det er ekstra vanskelig nå siden du nettopp har funnet ut av dette. Vær snill med deg selv og gi deg selv den tiden du trenger. Det er greit å være lei seg og sint og rådvill etter et sånt sjokk :Heartred
Takk ♡ Det er en sorg over å ikke glede seg over den positive testen.. dette skal man jo bli glad for! Med første barnet var jeg overlykkelig over positiv test, og jeg savner den følelsen. Nr 2 kom som et sjokk, og nr 3 var litt som denne - at vi visste hva som hadde skjedd men håpet på mensen. Så skulle så ønske det var annerledes denne gangen. Også er jeg jo selvfølgelig redd for at jeg har utsatt barnet for noe under undersøkelsen for 2 dager siden. Men godt å kunne ventilere her kjenner jeg, når mannen er så taus som han er..

Måtte ta en ny test da, 3 urin litt mere utvannet… Hvorfor får man sånne streker? Veldig svak, men ser den selv.. :shifty:
man blir jo helt gal av det her

Vedlegg

• IMG_3634.jpeg
    IMG_3634.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 40
  • IMG_3630.jpeg
    IMG_3630.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 41
  • IMG_3623.jpeg
    IMG_3623.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 39
Velkommen! :love017 wow, det der var jo en fin og rosa strek da, kan tydelig se fargen på den! :excited001:love017 håper spiren sitter! Ønsker du at jeg skal sette deg på gravid eller vil du vente litt?
Jeg venter.. Hadde så mange slike "skyggestreker" forrige periode. Ønsker den skal bli sterkere først. Evt at en digital slår ut. Og så ikke plutselig slår ut negativt som forrige mnd. Fikk jo ganske høye forventninger og forhåpninger forrige mnd også. Dagens tatt på morgenurin var ganske lik. Lavt batteri på tlf så får ikke tatt noe bra bilde...

:confused: Måtte ta en ny test da, 3 urin litt mere utvannet… Hvorfor får man sånne streker? Veldig svak, men ser den selv.. :shifty:
man blir jo helt gal av det her
hvilken batch har du på Makesure? Så kjedelig at du får så mange skygger :confused: Jeg får det kun på babyplan sine tidligtester av en eller annen grunn…

hvilken batch har du på Makesure? Så kjedelig at du får så mange skygger :confused: Jeg får det kun på babyplan sine tidligtester av en eller annen grunn…
Syntes den kan se litt Rosa ut.. Er nok bare en ønske tenkning :hilarious: Tar en til i kveld før Kiwi stenger i tilfelle jeg må opp og kjøpe flere

Vedlegg

• IMG_3653.jpeg
    IMG_3653.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 32
  • IMG_3652.jpeg
    IMG_3652.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
  • IMG_3658.jpeg
    IMG_3658.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 32

Skriv svaret ditt ...
Back