Helt perfektAltså tydelig topp I dag fikk lagt inn akser før han måtte reise bare håper det holdt. Hva er deres erfaring fikk liksom lagt inn 23,24, 26, 28 i dag men så kommer han ikke tilbake før den 3
Får håpe det sitter nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt perfektAltså tydelig topp I dag fikk lagt inn akser før han måtte reise bare håper det holdt. Hva er deres erfaring fikk liksom lagt inn 23,24, 26, 28 i dag men så kommer han ikke tilbake før den 3
Den rosa og definitivt positivt. Håper at den utvikler seg og det går veien for deg denne gangenSentute 40 B2 PP7? EL ca19/2 IKM 2/4 ca
litt ujevne perioder 30-32.
Har ikke meldt meg inn pga forrige mnd blei litt tøff med mest sannsynlig en kjemisk.. Så holdt meg litt unna forumet. Ble så fryktelig glad for at det klaffa... Men neida!!!
Håper håper håper det ikke er en kjemisk eller noe annet som gjør at det er strek denne gangen. Forrige mnd var første gang jeg fikk strek etter senabort. Alltid vært blendahvite. Testa en for noen dager siden, bare for å være sikker på at det ikke kom strek. Og den var blenda.. Er ca 10dpo idag
Krysser alt jeg har for degSentute 40 B2 PP7? EL ca19/2 IKM 2/4 ca
Har ikke meldt meg inn pga forrige mnd blei litt tøff med mest sannsynlig en kjemisk.. Så holdt meg litt unna forumet. Ble så fryktelig glad for at det klaffa... Men neida!!!
Håper håper håper det ikke er en kjemisk eller noe annet som gjør at det er strek denne gangen. Forrige mnd var første gang jeg fikk strek etter senabort. Alltid vært blendahvite. Testa en for noen dager siden, bare for å være sikker på at det ikke kom strek. Og den var blenda.. Er ca 10dpo idag
Ser fin og rosa ut! Krysser fingrene for degSentute 40 B2 PP7? EL ca19/2 IKM 2/4 ca
X alt som x kan for degSentute 40 B2 PP7? EL ca19/2 IKM 2/4 ca
Så kjedelig! Har fortsatt et lite håp for deg at ikke tr dukker opp!!Ja hååååper for deg, du har heldigvis flere dager å gå påI dag er IKM for meg (ut i fra FLO, men usikker) hadde håp og tro da jeg er 11DPO i dag og ting har vært ganske annerledes denne syklusen... Men de er så hvite de testene at det er ikke gøy engang! Vis vedlegget 457311
Spennende! Kan man lage spørreundersøkelser her inne? Hadde vært kult å se hva folk svarer.Er med i en gruppe for damer «40+ prøver og bli gravid» måtte lage en spørre undersøkelse for når de fleste tester positivt. Ikke så mange som har svart enda, men kan oppdatere når flere svar kommer. Syntes det er veldig interessant og greit å vite så man ikke går i kjelleren pga negativ test 8-9-10 DPO
Godt med aksjer da!Altså tydelig topp I dag fikk lagt inn akser før han måtte reise bare håper det holdt. Hva er deres erfaring fikk liksom lagt inn 23,24, 26, 28 i dag men så kommer han ikke tilbake før den 3
Fikset@Maya91 kan du legge meg inn på dagen etter? Syklus ble forskjøvet med en dag
AnneS - 36 - b3- pp4 (etter laparoskopi) - el 22/3 -ikm 3/4.
Velkommen!Sentute 40 B2 PP7? EL ca19/2 IKM 2/4 ca
Kjedelig! Hvor lang lutealfase bruker du å ha? 9dpo er jo enda tidlig for mange, så kan jo være at egget fester seg senere da.Apple watch satte meg tilbake en dag, så jeg er vel strengt tatt da 9dpo. Blenda test, og jeg har begynt å spotte bittelitt, så da gikk det vel ikke veien denne gangen heller, ingen overraskelse. Det er uvanlig for meg å spotte såpass tidlig, som regel faller tempen i løpet av natta og spotting -> mens går rimelig kjapt. Tempen har også vært utrolig flat etter eggløsning. Som regel får jeg en tydelig dipp rundt 7-8dpo som gir meg forhåpninger for festedipp,men denne syklusen har bare vært rar Vis vedlegget 457348
Ja, du lager en ny tråd og velger avstemning i stede for diskusjonSpennende! Kan man lage spørreundersøkelser her inne? Hadde vært kult å se hva folk svarer.
I kveld har jeg fått sterkere test- enn kontrollstrek på EL testen for første gang noensinnedet føles godt å vite at vi legger inn aksjer til rett tid denne gangen.
Så flott idé! Føler luften går ut av så mange når de er kun 9 dpo, så det er kanskje fint å faktisk få se litt variasjon! Alle tester anbefaler jo å teste etter IKM, og det er jo ofte 14 dpo for mange, så veldig fint å se hva real life resultatene sier ogEr med i en gruppe for damer «40+ prøver og bli gravid» måtte lage en spørre undersøkelse for når de fleste tester positivt. Ikke så mange som har svart enda, men kan oppdatere når flere svar kommer. Syntes det er veldig interessant og greit å vite så man ikke går i kjelleren pga negativ test 8-9-10 DPO
Det er god økning på de to rosa testene!! Du er jo gravid!!!!!!Vis vedlegget 457356Vis vedlegget 457357Vis vedlegget 457358
De to øverste er tatt i dag, den nederste på torsdag. Tror jeg ser forskjell selv nå, men noen andre som ser stigning på de to rosa? Har jo blitt tidenes nervevrak som trenger konstant bekreftelse
Og er det noen som har erfaring med batch 81 på vanlig Makesure? Tror ikke jeg har sett den bli nevnt her inne