Symptomtråden

Veldig trøtt hele tiden og slitt med masse murringer nederst høyre side på magen. Var på UL for 2 dager siden med hjerte som slo heldigvis men bekymra for disse murringene/strålesmertene på høyre side

Veldig trøtt hele tiden og slitt med masse murringer nederst høyre side på magen. Var på UL for 2 dager siden med hjerte som slo heldigvis men bekymra for disse murringene/strålesmertene på høyre side
Jeg hadde mye murring med første ungen, og fikk beskjed om at det var ligamentsmerter. Har det nå også, så er ikke bekymret denne dagen.

Sover dårlig, blir aldri uthvilt, latterlig trøtt, drømmer ofte rare drømmer, kvalme som kommer og går, ømme bryster, blir fort andpusten, våkner hveeeer natt for å tisse… Jeg vil være gravid altså, men det hadde vært fint å slippe trøttheten og pustebesvær. Ja takk til minst mulig symptomer!

Ligamentsmerter, ømme pupper, oppblåst, mer kvalm i dag og veeldig kvalm i kveld!! Prøver å spise gulrøtter for å få i meg noe for å holde kvalmen i sjakk.
Litt stikk og litt murringer på formiddagen.

Endelig begynt å bli mindre sliten. Kvalmen hadde endelig roet seg og.. helt til den brått begynte for fullt igjen i går.. er så uggen og kvalm. Vanskelig å sove pga kvalmen

Skikkelig kvalm/uggen, noen dager verre enn andre. Veldig vonde bryst, spesielt om morgenen. Ekstremt trøtt, på ettermiddag.

Våknet i morges med kjempemasse murringer og dritvonde pupper. De har forandret seg helt - Så ammeklar ut for en uke siden, men nå har vortene fordoblet seg i størrelse :hilarious: Lurer på, hvis dette går bra, om det kommer melk tidlig denne gangen, siden jeg fortsatt hadde litt i dem fra ammingen av datter.

Sover dårlig, blir aldri uthvilt, latterlig trøtt, drømmer ofte rare drømmer, kvalme som kommer og går, ømme bryster, blir fort andpusten, våkner hveeeer natt for å tisse… Jeg vil være gravid altså, men det hadde vært fint å slippe trøttheten og pustebesvær. Ja takk til minst mulig symptomer!
Hehe den tissinga, jeg ligger dårligst til for å gå opp om natta, så burde bytte plass med mannen nå, så jeg bare enkelt kan tasse mot døra og ut. Må opp HVER natt, og følger som regel litt murringer etterpå når blæra er tømt.

Såå mye murringer i dag!! Ellers fin i formen så langt. Var litt kvalm da jeg våkna, men det gikk over :gen014 5+6

Edit: spoke to soon.. der kom kvalmen!

Last edited:
Her er symptomene at jeg er sååå trøtt , hele tiden . Er heldigvis sykemeldt så jeg kan sove mye , og jeg er oppe og tisser to ganger om natta. Det hadde nok holdt med en , men lille våkner for å komme inn til oss så da blir det en ekstra gang

Hehe den tissinga, jeg ligger dårligst til for å gå opp om natta, så burde bytte plass med mannen nå, så jeg bare enkelt kan tasse mot døra og ut. Må opp HVER natt, og følger som regel litt murringer etterpå når blæra er tømt.
Samme her! I natt berget jeg faktisk helt til 7:45 og sov som en stein hele natta! Husker ikke sist jeg sov så godt!
Haha, da er det kanskje på tide å bytte plass ja! Jeg vekte tydeligvis mannen ei natt her, for han kom tuslende inn på badet og skremte livet av meg! :laughing002 Stakkaren var bare bekymret for om det var noe galt!

Back
Topp