Testene våre!

Vi ligger veldig likt, jeg er 11 dpo i dag❤️
Jeii :Heartred Litt vanskelig å telle siden el var på natten her, men tror jeg forholder meg til 10 dpo frem til en evt. ultralyd. Vil heller telle for kort enn for langt om det gir mening :)

Jeii :Heartred Litt vanskelig å telle siden el var på natten her, men tror jeg forholder meg til 10 dpo frem til en evt. ultralyd. Vil heller telle for kort enn for langt om det gir mening :)
Ja det skjønner jeg❤️ hvordan er det med symptomer? Jeg er kvalm allerede, og det forventet jeg ikke så fort

Hvor mange dpo er du? Eller hvilken uke + dag? Mine hadde liten endring de første dagene, før det kom seg, kan dele bilde :)

11 dpo i dag, eller 3+4. Ser bittelitt forskjell når de er våte, men hadde mye mer stigning da jeg ble gravid i september, så hadde forventet mer nå.
Takk for at du deler! Makesure var hvertfall veldig like hos deg også. Tok du en om dagen eller? Håper det snur her snart også :smiley-angelic001

11 dpo i dag, eller 3+4. Ser bittelitt forskjell når de er våte, men hadde mye mer stigning da jeg ble gravid i september, så hadde forventet mer nå.
Takk for at du deler! Makesure var hvertfall veldig like hos deg også. Tok du en om dagen eller? Håper det snur her snart også :smiley-angelic001
Ja sant, det er jo enda tidlig :)
Makesure var nesten ikke endring på ja, glad jeg hadde bp også. Har tatt en hver dag ja, planen var annenhvert merke annenhver dag, men må teste hver dag, haha :p
Skjønner bekymringen så godt! Jeg vet at det egentlig bare er tull å teste hver dag, men det føles bedre.

Back
Topp