Oterfamilien - gravid med #2

Otermamma

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Januarlykke 2026
Velkommen til oterfamilien!:hello2

Om oss:

Otermamma: 2001-modell, styrketreningsentusiast og håndarbeidselsker som til vanlig jobber som elektriker. Flink til å glemme hvor hun legger mobilen sin og å ta markløft. Drømmer om minst tre barn, gjerne fire - men vi ser hva det blir til! Kristen, aktiv i menighet.
Oterpappa: 1995-modell, pc-mann og teknologinerd som elsker en god samtale og mat han ikke har laget selv. Gift med otermamma siden 2020, kjærester siden 2018. Flink til å holde huset rent og pent. Tidligere fagbrev i IT-service og nå miljøarbeider på skole med bachelor i psykologi. Ønsker i alle fall to barn, åpen for flere. Også kristen, også aktiv i menighet.

Oterbarna:
:HeartpinkLillejenta: Februar 2024. Woopsie-baby, men svært ønsket. Positiv test på toalettet på Bergård Amundsen elektro-grossist, vannavgang på treningssenter midt i en knebøy. Liker bæresjal.

Prøvestatus: Gravid! Termin 22/01, vi får en lillebror!

Last edited:

Historien så langt

Hvordan det startet