Så utrolig trist å leseÅ nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nåDette går nok ikke veien..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig trist å leseÅ nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nåDette går nok ikke veien..
Ja, 9:30.. Så greit å få det sjekket raskt.Så utrolig trist å leseI dag du skulle på UL?
Masse lykke til, tenker på degJa, 9:30.. Så greit å få det sjekket raskt.
Ååå hurraaa!! Nå ble jeg SÅ gladNå er vi hjemme, og Progesteron et dyttet oppi huttetua, og en albyl E tatt - det var fremdeles liv![]()
Han vet ikke hvor blodet kommer fra, men hjertet slo enda.. Jeg fikk helt knekken, for så ikke hjertet først. Så det med én gang sist, og nå så jeg liksom baby, og ingenting. Men fikk høre lyden og, så den lever
Tar progesteron og albyl E som sagt fra nå, så må vi bare ta det som det blir. Akkurat nå er det greit i alle fall.. Har murringer og brunlig utflod, men ikke blod nå. For en thriller
Takk for gode tanker, er så glad for at jeg kan nyte lukket forum med dere
![]()
Åååå nå ble jeg SÅ glad og lettet på deres vegne, lille spiren klamrer seg fastNå er vi hjemme, og Progesteron et dyttet oppi huttetua, og en albyl E tatt - det var fremdeles liv![]()
Han vet ikke hvor blodet kommer fra, men hjertet slo enda.. Jeg fikk helt knekken, for så ikke hjertet først. Så det med én gang sist, og nå så jeg liksom baby, og ingenting. Men fikk høre lyden og, så den lever
Tar progesteron og albyl E som sagt fra nå, så må vi bare ta det som det blir. Akkurat nå er det greit i alle fall.. Har murringer og brunlig utflod, men ikke blod nå. For en thriller
![]()
Å så herlig å høre!Nå er vi hjemme, og Progesteron et dyttet oppi huttetua, og en albyl E tatt - det var fremdeles liv![]()
![]()
Så bra, håper det går bra videre! Slimhinnene blir jo skjøre så blødninger kan jo skje.Nå er vi hjemme, og Progesteron et dyttet oppi huttetua, og en albyl E tatt - det var fremdeles liv![]()
![]()
DetteNå er vi hjemme, og Progesteron et dyttet oppi huttetua, og en albyl E tatt - det var fremdeles liv![]()
![]()
Herregud så fantastiskNå er vi hjemme, og Progesteron et dyttet oppi huttetua, og en albyl E tatt - det var fremdeles liv![]()
![]()
Jeg spurte om jeg kunne få ultralyd om en uke for å være sikker, men han ville jeg ringte tilbake om nødvendig heller. Så nei, egentlig ingen oppfølging sånn.Ååå hurraaa!! Nå ble jeg SÅ glad![]()
![]()
håper progesteron og albyl-e hjelper spiren å klore seg fast
skal du på oppfølgning?
Ja, vet ikke hvorfor egentlig, har ikke vært noen der inne på aldri så lengeSå bra, håper det går bra videre! Slimhinnene blir jo skjøre så blødninger kan jo skje.
Hender nok! En jeg kjenner opplevde det samme, blødning, men "ingenting galt", i hennes tilfelle var det snakk om en tvilling som døde (kanskje?), sykehuset hadde ingen forklaring egentlig - men alt vel med mor og barn! Får tro og håpe det går bra videre nåJa, vet ikke hvorfor egentlig, har ikke vært noen der inne på aldri så lenge![]()
Men kanskje bare skjer av seg selv?
Hater dette med helsevesenet, at man ikke er "verdt" oppfølging omtrent før uke 22 og barnet er levedyktig utenfor livmorenJeg spurte om jeg kunne få ultralyd om en uke for å være sikker, men han ville jeg ringte tilbake om nødvendig heller. Så nei, egentlig ingen oppfølging sånn.
Ikke helt, jeg hadde rier i uke 23, ringte føden og fikk tilnærmet svar «vi kan ikke gjøre noe før uke 24, men hvis du absolutt må kan du komme på en sjekk» makan… fikk og da av en mannlig lege kjeft om at jeg kom innom som om jeg var hysterisk og det sikkert bare var kynnere, men der var det begynt å bli åpning å sendt til nærmeste store sykehus med nyfødt intensiv, sur på han enda for den kommentarenHater dette med helsevesenet, at man ikke er "verdt" oppfølging omtrent før uke 22 og barnet er levedyktig utenfor livmorenHadde blødning rundt uke 13 tror jeg med førstemann og de bare du får bare se an litt, tar det seg opp så går det ikke bra og sånn er det bare. Makan altsååå