Skravletråd uke 12

Da håper jeg du slipper den testen, det er jo ikke noe farlig men de fleste blir jo litt dårlige av denne testen, meg selv inkludert, der er så mye sukker i den drikken, jeg ble selv veldig svimmel og kvalm fordi en må sitte iro i 1-2 timer før ny blodprøve? Husker ikke helt, MEN det går nok helt fint også hvis du må ta den, og det er fort over :Heartred
Kanskje, men får allergisk reaksjon hvis jeg spiser mye sukker :P

Fine dere. :shy: :Heartpink

Glad jeg slipper vente lengre med å finne ut. Er 7+3 i dag, i følge epikrisen fra sist det gikk galt ble fosteret målt til 7+3, så nesten litt symbolsk. Men håper selvsagt på et annet utfall denne gang, er bare flaks at vi klarte bli gravide av oss selv, så hadde vært en stor sorg om vi mistet nå.. :arghh: Håper på positivt svar senere.

Er så syykt sulten om dagen. Samtidig som jeg kan føle meg veldig full i magen. Aner egentlig ikke om jeg egentlig er sulten eller mett største delen av dagen… :hilarious:

Glad jeg slipper vente lengre med å finne ut. Er 7+3 i dag, i følge epikrisen fra sist det gikk galt ble fosteret målt til 7+3, så nesten litt symbolsk. Men håper selvsagt på et annet utfall denne gang, er bare flaks at vi klarte bli gravide av oss selv, så hadde vært en stor sorg om vi mistet nå.. :arghh: Håper på positivt svar senere.
Vi krysser alle fingre og tær! Det skal gå bra! :Heartred

Håper inderlig på gode nyheter for dere ❤️ vi er her for deg uansett etterpå hva nyheten skulle være :Heartred

Masse lykke til❤️❤️ krysser alt og håper på jublende røst :gen014❤️

Er så syykt sulten om dagen. Samtidig som jeg kan føle meg veldig full i magen. Aner egentlig ikke om jeg egentlig er sulten eller mett største delen av dagen… :hilarious:
Har det veldig likt, men så spiser jeg, det tilfredsstiller behovet men så blir jeg akutt uggen etterpå, så har ikke funnet noen god oppskrift på hva kroppen ønsker :rolleyes:

Synes det er SÅ rart jeg har så lite vage symptomer, begynner jo å bli smått bekymret om ting er bra eller om det i det hele tatt er noe der :rolleyes: men orker ikke svi av 1500,- på en privat ultralyd heller :confused: har ingen kvalme eller slike store tydelige tegn, kun litt små uggen til og fra, kviser og murringer i ryggen, men kan vel kanskje tenke at så lenge det ikke blør så er det sannsynligvis normalt og en bør kunne slappe av?

Synes det er SÅ rart jeg har så lite vage symptomer, begynner jo å bli smått bekymret om ting er bra eller om det i det hele tatt er noe der :rolleyes: men orker ikke svi av 1500,- på en privat ultralyd heller :confused: har ingen kvalme eller slike store tydelige tegn, kun litt små uggen til og fra, kviser og murringer i ryggen, men kan vel kanskje tenke at så lenge det ikke blør så er det sannsynligvis normalt og en bør kunne slappe av?
I de aller fleste tilfellene er det jo slik du beskriver her, at alt er greit. Noen kjenner nesten ikke at de er gravide engang før barnet er stort nok til å sparke.

Er dårlig i magen, vært det i flere uker nå. Står at det kan være et graviditetssymptom pga hormoner. Særlig tirsdager - når det er kampsport og musikkopplæring og handledag - DA skal jeg være ekstra dårlig i magen :P ugh.

Å nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nå :depressed: Dette går nok ikke veien..
Å :( håper allikevel for dere :Heartred godt at det ikke er lenge til ultralyd

Back
Topp