Jo, sier de ikke det, daEr ikke nr 3 alltid et wildcard hehe.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, sier de ikke det, daEr ikke nr 3 alltid et wildcard hehe.
Kanskje, men får allergisk reaksjon hvis jeg spiser mye sukkerDa håper jeg du slipper den testen, det er jo ikke noe farlig men de fleste blir jo litt dårlige av denne testen, meg selv inkludert, der er så mye sukker i den drikken, jeg ble selv veldig svimmel og kvalm fordi en må sitte iro i 1-2 timer før ny blodprøve? Husker ikke helt, MEN det går nok helt fint også hvis du må ta den, og det er fort over![]()
Novembermamasene mener alvor og har mye på hjertet5,6 k innlegg, en gjeng med kakklehøner her inneLove it!!
![]()
Masse lykke til i dag! Håper så inderlig at alt ser bra utFikk time til ultralyd ved sykehuset i morgen 9:30, så da finner vi i alle fall ut![]()
![]()
Vi krysser alle fingre og tær! Det skal gå bra!Fine dere.![]()
Glad jeg slipper vente lengre med å finne ut. Er 7+3 i dag, i følge epikrisen fra sist det gikk galt ble fosteret målt til 7+3, så nesten litt symbolsk. Men håper selvsagt på et annet utfall denne gang, er bare flaks at vi klarte bli gravide av oss selv, så hadde vært en stor sorg om vi mistet nå..Håper på positivt svar senere.
Håper inderlig på gode nyheter for dereFine dere.![]()
Glad jeg slipper vente lengre med å finne ut. Er 7+3 i dag, i følge epikrisen fra sist det gikk galt ble fosteret målt til 7+3, så nesten litt symbolsk. Men håper selvsagt på et annet utfall denne gang, er bare flaks at vi klarte bli gravide av oss selv, så hadde vært en stor sorg om vi mistet nå..Håper på positivt svar senere.
Masse lykke tilFine dere.![]()
Har det veldig likt, men så spiser jeg, det tilfredsstiller behovet men så blir jeg akutt uggen etterpå, så har ikke funnet noen god oppskrift på hva kroppen ønskerEr så syykt sulten om dagen. Samtidig som jeg kan føle meg veldig full i magen. Aner egentlig ikke om jeg egentlig er sulten eller mett største delen av dagen…![]()
NeeiÅ nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nåDette går nok ikke veien..
Kjære deg ♡ Håper du blir positivt overrasket, vi venter med deg i spenning!!Å nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nåDette går nok ikke veien..
I de aller fleste tilfellene er det jo slik du beskriver her, at alt er greit. Noen kjenner nesten ikke at de er gravide engang før barnet er stort nok til å sparke.Synes det er SÅ rart jeg har så lite vage symptomer, begynner jo å bli smått bekymret om ting er bra eller om det i det hele tatt er noe dermen orker ikke svi av 1500,- på en privat ultralyd heller
har ingen kvalme eller slike store tydelige tegn, kun litt små uggen til og fra, kviser og murringer i ryggen, men kan vel kanskje tenke at så lenge det ikke blør så er det sannsynligvis normalt og en bør kunne slappe av?
ååå neiÅ nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nåDette går nok ikke veien..
ÅÅ nei, nå har det tatt seg, fersk blod og nåDette går nok ikke veien..