Drømmen om en til i familien♡

Går bare å venter på mens, er iallefall 4/5 dager til:shifty:
Screenshot_20250309_103400_FF App.jpg

Da vi håper gubben ikke har supersæd og at "hopp av i svingen" ikke betyr å slenge av et par sniker i forveien :knegg:

Hahah, det tviler jeg sterkt på, han pleier å ha bra "kontrol" på det:knegg: Går bare å venter på mens nå, 0 symptomer på preggyness:thumleft Hvordan går det med deg og spiren?❤️

Vil ha meeeens, så jeg kan komme igang med den SISTE ventemåneden før vi starter prøvingen :dance011 :smiley-bounce012
Screenshot_20250313_180154_FF App.jpg

Så snedig med så lang lutealfase, men noen har jo det! Ikke ofte man ser det dog, du får det jo dokumentert når du temper.

Skjønner at tanta er på vei, men godt det - da er dere nærmere aktiv prøving!

Så snedig med så lang lutealfase, men noen har jo det! Ikke ofte man ser det dog, du får det jo dokumentert når du temper.

Skjønner at tanta er på vei, men godt det - da er dere nærmere aktiv prøving!

Lengste jeg har gått er 17dpo før mens kom, satser på den kommer idag :hilarious: Aner ikke hva som er galt med meg:knegg::think005? Antar det ikke er progesteronmangel på meg?!
Screenshot_20250315_124025_FF App.jpg

Hvordan løser dere det med bhg om det blir januarbaby? Her rasler det så i eggstokka atte fyyy, men ser for meg at jeg lager oss problemer om vi får baby i des, jan, feb, mars, april og mai(??) :sorry:

Hvordan løser dere det med bhg om det blir januarbaby? Her rasler det så i eggstokka atte fyyy, men ser for meg at jeg lager oss problemer om vi får baby i des, jan, feb, mars, april og mai(??) :sorry:

Haha, er du klar for nestemann allerede? :laughing002 :love7
Jeg har hatt alle hjemme til de er nesten 2år og 3 år, så for oss er ikke det et problem❤️ Ønsker oss baby født først på året denne gang, med tanke på skolestart og at barnet er født først på året, framfor sent på året:angelic:

Haha, er du klar for nestemann allerede? :laughing002 :love7
Jeg har hatt alle hjemme til de er nesten 2år og 3 år, så for oss er ikke det et problem❤️ Ønsker oss baby født først på året denne gang, med tanke på skolestart og at barnet er født først på året, framfor sent på året:angelic:
Åååå, så deilig å ha den muligheten :sad015:Heartred

Har i grunn vært klar siden fødsel :hilarious: Lengter etter svangerskap og fødsel.. Men det er godt med mer enn ett års aldersforskjell. Så har ikke tillatt meg noe :hungry: Det beste for oss er nok å ha termin senere på året, pga jobb/bhg.. men det er dumt med for stor aldersforskjell!! Og jeg lengter jo så.. og har fått for meg at jeg vil ha to til. Jeg er 35,5 år, så burde sånn sett ikke vente lenge heller. Jeg vil være yngst mulig :disgust Baaah.. hva skal man gjøre :shifty: Mensen er jo her, så kroppen er da i det minste klar :laughing002

Åååå, så deilig å ha den muligheten :sad015:Heartred

Har i grunn vært klar siden fødsel :hilarious: Lengter etter svangerskap og fødsel.. Men det er godt med mer enn ett års aldersforskjell. Så har ikke tillatt meg noe :hungry: Det beste for oss er nok å ha termin senere på året, pga jobb/bhg.. men det er dumt med for stor aldersforskjell!! Og jeg lengter jo så.. og har fått for meg at jeg vil ha to til. Jeg er 35,5 år, så burde sånn sett ikke vente lenge heller. Jeg vil være yngst mulig :disgust Baaah.. hva skal man gjøre :shifty: Mensen er jo her, så kroppen er da i det minste klar :laughing002

Synes det er så koselig det er flere som ønsker flere barn enn normen :love7 Er herlig å gå gravid, men hyperemesis'n kunne jeg godt vært foruten:bored: Gleeeder meg veldig til alle sparkene fra den lille:love017 Du har 4 barn nå? Og en i engel i himmelen?:angel13❤️ Her går vi for nr 7, så må jo være gærne:cool14:smiley-angelic006:love7

Synes det er så koselig det er flere som ønsker flere barn enn normen :love7 Er herlig å gå gravid, men hyperemesis'n kunne jeg godt vært foruten:bored: Gleeeder meg veldig til alle sparkene fra den lille:love017 Du har 4 barn nå? Og en i engel i himmelen?:angel13❤️ Her går vi for nr 7, så må jo være gærne:cool14:smiley-angelic006:love7
Enig :shy: Venninna mi har 6 barn, og hun ønsker seg også flere :angelic: Jeg har 5 barn + ei i himmelen ja - så innerst i hjertet har jeg 6 :Heartred Godt å høre om andre med mange barn og ønske om fler.

Jeg har heldigvis aldri hatt hyperemesis. Håper du ikke blir ille plaget neste gang :binkybaby

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp