Spennende, måtte tiden gå fort!8dpo og venter på mens, har hoppet av i svingen denne mnd, bare 1 vente-pp med mens igjen, så er vi klare til å hoppe i høyet og prøve på BARN#7Jeg gleeeeder meg så utrolig mye
Vis vedlegget 456175

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, måtte tiden gå fort!8dpo og venter på mens, har hoppet av i svingen denne mnd, bare 1 vente-pp med mens igjen, så er vi klare til å hoppe i høyet og prøve på BARN#7Jeg gleeeeder meg så utrolig mye
Vis vedlegget 456175
Spennende, måtte tiden gå fort!![]()
Da vi håper gubben ikke har supersæd og at "hopp av i svingen" ikke betyr å slenge av et par sniker i forveien
Da vi håper gubben ikke har supersæd og at "hopp av i svingen" ikke betyr å slenge av et par sniker i forveien![]()
Vi får se til ukaHahah, det tviler jeg sterkt på, han pleier å ha bra "kontrol" på detGår bare å venter på mens nå, 0 symptomer på preggyness
Hvordan går det med deg og spiren?
![]()
Vi får se til uka![]()
Mensen kommet nå?
Så snedig med så lang lutealfase, men noen har jo det! Ikke ofte man ser det dog, du får det jo dokumentert når du temper.
Skjønner at tanta er på vei, men godt det - da er dere nærmere aktiv prøving!
Da er du bare noen få dager etter meg
Da er du bare noen få dager etter meg.
Håper at vi begge to havner i januar 26 forumet![]()
Hvordan løser dere det med bhg om det blir januarbaby? Her rasler det så i eggstokka atte fyyy, men ser for meg at jeg lager oss problemer om vi får baby i des, jan, feb, mars, april og mai(??)![]()
Åååå, så deilig å ha den mulighetenHaha, er du klar for nestemann allerede?![]()
Jeg har hatt alle hjemme til de er nesten 2år og 3 år, så for oss er ikke det et problemØnsker oss baby født først på året denne gang, med tanke på skolestart og at barnet er født først på året, framfor sent på året
![]()
Åååå, så deilig å ha den muligheten
Har i grunn vært klar siden fødselLengter etter svangerskap og fødsel.. Men det er godt med mer enn ett års aldersforskjell. Så har ikke tillatt meg noe
Det beste for oss er nok å ha termin senere på året, pga jobb/bhg.. men det er dumt med for stor aldersforskjell!! Og jeg lengter jo så.. og har fått for meg at jeg vil ha to til. Jeg er 35,5 år, så burde sånn sett ikke vente lenge heller. Jeg vil være yngst mulig
Baaah.. hva skal man gjøre
Mensen er jo her, så kroppen er da i det minste klar
![]()
EnigSynes det er så koselig det er flere som ønsker flere barn enn normenEr herlig å gå gravid, men hyperemesis'n kunne jeg godt vært foruten
Gleeeder meg veldig til alle sparkene fra den lille
Du har 4 barn nå? Og en i engel i himmelen?
Her går vi for nr 7, så må jo være gærne
![]()