❤️ IKM UKE 11 ❤️

Jeg kan sikkert bare fjernes fra listen :Heartred Ingen TR i sikte, regner derfor med at de magesmertene jeg trodde var EL kanskje ikke var det. Vi har ikke prøvd denne runden med unntak av en liten glipp, så vet det ikke blir noe denne gangen. Vi gleder oss til å prøve igjen i april/mai, så håper jeg kroppen er klar igjen da:)

Enig med dere som sier at det er mye støtte i forumet. Har lært så mye etter jeg ble medlem her :hello2

Litt av noen følelser man kjenner på så kort tid og at det skal gjøre så vondt :sorry:

@Venterpåsistemann ; Leser at noen blir ekstra fruktbare etter kjemisk, så håper håper! :Heartred Tok det lang tid før du begynte å blø?
Det tok ikke så veldig lang tid , maks 3-4 dager mener jeg :).

Jeg venter med å sette deg på tante rød før du har begynt å blø , hvis det er greit ?:)

Jeg kan sikkert bare fjernes fra listen :Heartred Ingen TR i sikte, regner derfor med at de magesmertene jeg trodde var EL kanskje ikke var det. Vi har ikke prøvd denne runden med unntak av en liten glipp, så vet det ikke blir noe denne gangen. Vi gleder oss til å prøve igjen i april/mai, så håper jeg kroppen er klar igjen da:)

Enig med dere som sier at det er mye støtte i forumet. Har lært så mye etter jeg ble medlem her :hello2
Så utrolig leit at det ikke var el :/.
Masse lykke til med prøving i april/mai ❤️

Hei igjen dere. Jeg skjønner ikke noe. Fikk mensen på torsdag to dager før forventet med kraftig smerte og ganske stor blødning siste 3 dager. I dag hadde jeg nesten ingen blødning som er litt tidlig/uvanlig for meg pleier å blø friskt opp til 6 dager. Hadde en test liggende og tok bare for morro egentlig så ser den slik ut… hva betyr dette er det en kjemisk bare ? :confused004
IMG_8844.jpeg

@Snoopy2025 @Starten_på_noe_fint ❤️

Prøver å svare dere begge her:

Jeg fødte mini sommeren 2023, fikk tilbake mensen oktober 2024. Syklusene ble lange, men etter å ha testet for EL ble det tydelig at lutealfasen min var for kort for ny graviditet. Det er nok en blanding av at syklusen ikke er helt på plass og fordi jeg fortsatt ammer. Utålmodig som jeg er dro jeg til gynekolog og forklarte problemet. Var sikker på at jeg måtte gjennom masse prøver og styr før jeg kunne få noe hjelp, men ble møtt med forståelse med en gang. Fikk resept på cyclogest og spiren satt på første forsøk :) Man kan sikkert gå veien gjennom fastlege, men jeg tror nok at det er enklere å gå til gynekolog som kjenner til denne problemstillingen noe bedre. Dette var faktisk også tilfelle til ei annen i min IKM-gruppe og vi er nå begge over i novembergruppa. Håper dette er til hjelp, jeg hadde aldri fått til dette uten hjelp fra forumet. Den kunnskapen som finnes her inne er uvurderlig ❤️
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så utfyllende. Det er til stor hjelp :Heartred

Hei igjen dere. Jeg skjønner ikke noe. Fikk mensen på torsdag to dager før forventet med kraftig smerte og ganske stor blødning siste 3 dager. I dag hadde jeg nesten ingen blødning som er litt tidlig/uvanlig for meg pleier å blø friskt opp til 6 dager. Hadde en test liggende og tok bare for morro egentlig så ser den slik ut… hva betyr dette er det en kjemisk bare ? :confused004Vis vedlegget 456572
Det er jo en sterk strek! Du får ta en ny test i over i morgen og sammenligne :)

Ja takk det skal jeg gjøre :Heartred synes det er veldig spesielt siden mensen var i gang til ca. rett tid. Derfor klarer jeg ikke helt å tro på at det er noe som sitter igjen eller hva jeg skal si…
Akkurat samme skjedde med. Fikk mensen på nøyaktig dagen jeg skulle hatt den, selv om jeg hadde satt inn en 5-dagers blasto 9 dager før. Blødde i fire dager og fikk bare sterkere og sterkere strek. Tok blodprøve som viste gravid og fikk se et bankende hjerte på 7+2 i forgårs. Så det er absolutt mulig alt er helt fint! :-)

Det tok ikke så veldig lang tid , maks 3-4 dager mener jeg :).

Jeg venter med å sette deg på tante rød før du har begynt å blø , hvis det er greit ?:)
Det er greit :) Hadde du også murringer av og til? Øm i korsryggen? Redd for svangerskap utenfor livmoren jeg, men da hadde vel ikke testen blitt svakere igjen kanskje

Hei igjen dere. Jeg skjønner ikke noe. Fikk mensen på torsdag to dager før forventet med kraftig smerte og ganske stor blødning siste 3 dager. I dag hadde jeg nesten ingen blødning som er litt tidlig/uvanlig for meg pleier å blø friskt opp til 6 dager. Hadde en test liggende og tok bare for morro egentlig så ser den slik ut… hva betyr dette er det en kjemisk bare ? :confused004Vis vedlegget 456572
Oi! Så spennende

Det er greit :) Hadde du også murringer av og til? Øm i korsryggen? Redd for svangerskap utenfor livmoren jeg, men da hadde vel ikke testen blitt svakere igjen kanskje
Det murret litt av og til ja :).
Så nå at jeg begynte å spotte 4+1 når jeg hadde kjemisk :).
Ingen erfaringer med svangerskap utenfor livmoren , men som du sier da skulle vel ikke testen blitt svakere .

Spennende ❤️.
Etter kjemisk så ble mine tester blenda etter kun noen få dager, så mulig det er en spire hos deg likevel ❤️

Akkurat samme skjedde med. Fikk mensen på nøyaktig dagen jeg skulle hatt den, selv om jeg hadde satt inn en 5-dagers blasto 9 dager før. Blødde i fire dager og fikk bare sterkere og sterkere strek. Tok blodprøve som viste gravid og fikk se et bankende hjerte på 7+2 i forgårs. Så det er absolutt mulig alt er helt fint! :-)
Sier du det. Gratulerer til deg det er jo fantastisk :Heartred . Jeg har aldri hørt om at det går an så er totalt forvirret. Men godt å høre at noen har lignende erfaring det gir håp. :D

Ja skikkelig spennende. Vanskelig å ikke gire seg opp nå men synes det er skummelt også med tanke på blødning/smerte. Redd for å bli tilsvarende skuffa.
Skjønner at du synes det er skummelt med blødning , når skal du ta en ny test for å se om den øker ?❤️

Skjønner at du synes det er skummelt med blødning , når skal du ta en ny test for å se om den øker ?❤️
Tar en test i morgen tror jeg for å klamre meg til håpet. Men var hos fastlegen som trodde det dreide seg om en spontanabort :-( Tar hcg blodprøve i dag og på onsdag. Men har skjønt at graviditetstest kan være positiv lenge etter spontan abort så vet igjen ikke om det er noe vits å teste hva vil i så fall svaret kunne fortelle meg om den kan være positiv etter SA?

Tar en test i morgen tror jeg for å klamre meg til håpet. Men var hos fastlegen som trodde det dreide seg om en spontanabort :-( Tar hcg blodprøve i dag og på onsdag. Men har skjønt at graviditetstest kan være positiv lenge etter spontan abort så vet igjen ikke om det er noe vits å teste hva vil i så fall svaret kunne fortelle meg om den kan være positiv etter SA?
Du vil kunne se på tallene om det mest sannsynlig er en vellykket graviditet, eller spontanabort :Heartpink Om tallet ikke går oppover f.eks. Ved en normal graviditet vil hcg ca doble seg på to dager. Derfor måles det med to dagers mellomrom.

Back
Topp