❤️ IKM UKE 11 ❤️

Nå kom mensen her også…:rolleyes: noen som har noen tips eller råd om kort lutealfase og hvor stort problem er det egentlig mtp. sjansene for å bli gravid? De siste syklusene har jeg hatt lutealfase på hhv 9 og 10 dager.
Her lå jeg på 8 dager og det fungerte ikke. Du kan vurdere wild yam, det funker for mange, men å be om progesteronstøtte ble min løsning. :)

TR har meldt sin ankomst her, noen dager tidligere enn ventet :shifty:

Gratulerer så masse nok en gang til dere som er gravide :Heartred:D

Jeg blir nok med i neste IKM-gruppe, usikker på om det blir målrettet prøving pga risiko for juletermin, men skal ihvertfall tracke syklus og "uhell" kan jo skje :laughing002

Synes det er rart at tempen ikke synker? Noen med erfaring? Får av og til «strekk i lysken» og murringer nederst i magen også. Men det er vel kanskje bare kroppen som ikke har skjønt det enda? Eller skal man tørre å ta ny test.. :bag:

IMG_3908.jpeg

Synes det er rart at tempen ikke synker? Noen med erfaring? Får av og til «strekk i lysken» og murringer nederst i magen også. Men det er vel kanskje bare kroppen som ikke har skjønt det enda? Eller skal man tørre å ta ny test.. :bag:

Vis vedlegget 456430
Ny test! Jeg har trua! :D kan jo være variasjoner på tester og "styrke" på urin som gjorde at du fikk en svakere

TR har meldt sin ankomst her, noen dager tidligere enn ventet :shifty:

Gratulerer så masse nok en gang til dere som er gravide :Heartred:D

Jeg blir nok med i neste IKM-gruppe, usikker på om det blir målrettet prøving pga risiko for juletermin, men skal ihvertfall tracke syklus og "uhell" kan jo skje :laughing002
Spennende å se om det blir julespire eller ikke :).
Om ikke så kanskje vi møtes i IKM gruppe for uke 19 :)

Vis vedlegget 456430
Ville tatt en ny test. Om du tok på første morgen urin så kan det være hos deg som hos noen andre at det ikke slår ut så bra da. Men blir bedre på andre

Ny test! Jeg har trua! :D kan jo være variasjoner på tester og "styrke" på urin som gjorde at du fikk en svakere
Jeg har ikke trua, men skader jo ikke å ta en test :nailbiting: Har i tillegg fått økt utflod, noe jeg synes er litt rart om det bare var en streifer. Håper det bare var noe med den siste testen :smiley-angelic001

Her lå jeg på 8 dager og det fungerte ikke. Du kan vurdere wild yam, det funker for mange, men å be om progesteronstøtte ble min løsning. :)
Skjønner takk for svar <3 Hvis du har tid send meg gjerne en melding men litt mer info om det, hvem ber man om det og hvor lenge må man evt prøve uten før man kan få hjelp til noe sånt. Har prøvd siden november men fikk ikke regelmessig syklus før i januar.

Back
Topp