Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå gratulerer!Her er forresten testen… Burde jo egentlig vært sterkere men
Vis vedlegget 456454Vis vedlegget 456455

Den er nok for svak. Er jo dag 13 etter EL. Kjenner det murrer godt i ryggen og magen nå, så tror ikke det går riktig vei. Får vel tanta i morgen / søndag på ikmÅå gratulerer!![]()
Forstår veldig godt «tankegangen» din <3 Men «det er ikke over før det er over» Så lenge ikke Tanta har kommet så krysser vi fingreDen er nok for svak. Er jo dag 13 etter EL. Kjenner det murrer godt i ryggen og magen nå, så tror ikke det går riktig vei. Får vel tanta i morgen / søndag på ikm![]()

Så sant! Murringene kommer og går så det kan være normalt, så får bare krysse fingreneForstår veldig godt «tankegangen» din <3 Men «det er ikke over før det er over» Så lenge ikke Tanta har kommet så krysser vi fingre![]()

Krysser det som krysses kan for at den sitterSå sant! Murringene kommer og går så det kan være normalt, så får bare krysse fingrene![]()

Masse lykke til neste ppGratulerer så mye til alle gravide
Her kom TR i dag, så jeg får fortsette å prøve.
SpennendeHer er forresten testen… Burde jo egentlig vært sterkere men
Vis vedlegget 456454Vis vedlegget 456455
Jeg vet ikke, sjekker om testene stiger før jeg tar digital tror jegSpennende
Tror du digital slår ut i morgen ?![]()
Googler meg ihjel her 
Må man høre med fastlegen eller hos hun for progesteronstøtte?Her lå jeg på 8 dager og det fungerte ikke. Du kan vurdere wild yam, det funker for mange, men å be om progesteronstøtte ble min løsning.![]()
Takk, helt enig! Det er utrolig hva man lærer og får ut av støtte i et slikt forum. Så mange gode mennesker som heier på hverandre og deler. Veldig takknemlig for å være en del av det i denne fasen.@Snoopy2025 @Starten_på_noe_fint
Prøver å svare dere begge her:
Jeg fødte mini sommeren 2023, fikk tilbake mensen oktober 2024. Syklusene ble lange, men etter å ha testet for EL ble det tydelig at lutealfasen min var for kort for ny graviditet. Det er nok en blanding av at syklusen ikke er helt på plass og fordi jeg fortsatt ammer. Utålmodig som jeg er dro jeg til gynekolog og forklarte problemet. Var sikker på at jeg måtte gjennom masse prøver og styr før jeg kunne få noe hjelp, men ble møtt med forståelse med en gang. Fikk resept på cyclogest og spiren satt på første forsøkMan kan sikkert gå veien gjennom fastlege, men jeg tror nok at det er enklere å gå til gynekolog som kjenner til denne problemstillingen noe bedre. Dette var faktisk også tilfelle til ei annen i min IKM-gruppe og vi er nå begge over i novembergruppa. Håper dette er til hjelp, jeg hadde aldri fått til dette uten hjelp fra forumet. Den kunnskapen som finnes her inne er uvurderlig
![]()
Har du turt å ta en test enda ?Tempen er fortsatt fin i dag
Ikke turt å ta ny test enda
Vis vedlegget 456487
Hvordan går det med dere andre?

Den var svakere, så det er nok kjemiskHar du turt å ta en test enda ?
Må innom å sjekke , er så spent![]()
![]()
Så kjedelig
Åh, så kjipt