Majaflyfly
Glad i forumet
Gratulerer så masse med spiren i magen. Krysser fingrene for terminspire 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg![]()
Gratulerer så mye med spiren- krysser alt for terminspire![]()
![]()
Tusen takkÅåh håper sånn at dette er den etterlengtede terminspiren![]()
![]()
Tusen takkGratulerer så masse med spiren i magen. Krysser fingrene for terminspire![]()
Det er umulig å ikke få håpTusen takkHåpet dukker unektelig opp, men det kjennes så dumt, for det har jo som oftest gått galt. Men atter en gang er jeg gravid og jeg er redd. Har begynt på medisinene og skal kontakte sykehuset. Skal teste for hCG to ganger med to dagers mellomrom, men usikker på når siden jeg bare er ca 10 dpo.
Ja, får inderlig håpe at dette kan bli enden på den lange visaDet er umulig å ikke få håpdenne gangen må det være gullegget og at medisinene hjelper spiren i å klore seg fast
blir spennende med hcg prøver, håper de viser god og betryggende økning
![]()
Krysser alt jeg kan for degJa, får inderlig håpe at dette kan bli enden på den lange visaLeste i papirene at jeg skal ta blodprøvene når mensen er forsinket, så tror jeg gjør det fra midten av neste uke hvis mensen ikke kommer på mandag el tirsdag. Jeg er litt usikker på om de har lørdagsåpent, nemlig mtp. 48 timer imellom.
Å hælledussan her har det plutselig skjedd ting
Takk det samme! Jeg er 12 dpo i dag, så at du også var detKrysser alt jeg kan for deg![]()
Tusen takk, du er godHåper med og for deg!<3
Ja, plutselig så satt den der, håper veldig at vi kan bli ferdig med det denne gangen. Syntes symptomene ble så milde i dag, foruten en bankende hodepine som jeg ikke skjønner kommer fra. Så tok test nettopp selv om det bare er 1,5 time siden forrige dorunde haha men den ble heldigvis positivÅ hælledussan her har det plutselig skjedd ting![]()
![]()
![]()
![]()
gratulerer så mye kjære fine du! Håper så inderlig den sitter nå og at dette blir terminspire
![]()
Tusen takk! Så gøy vi følger hverandre, denne gangen skal det bli baby på oss begge toTakk det samme! Jeg er 12 dpo i dag, så at du også var detDette må bare gå bra nå!
Ja det håper virkelig jeg også, det er så fortjent, nå er det din turJa, plutselig så satt den der, håper veldig at vi kan bli ferdig med det denne gangen. Syntes symptomene ble så milde i dag, foruten en bankende hodepine som jeg ikke skjønner kommer fra. Så tok test nettopp selv om det bare er 1,5 time siden forrige dorunde haha men den ble heldigvis positivHvordan går det med deg?
![]()
Håper så inderlig på detTusen takk! Så gøy vi følger hverandre, denne gangen skal det bli baby på oss begge to![]()
Tusen takk kjære, fine duJa det håper virkelig jeg også, det er så fortjent, nå er det din turskjønner godt du stresser og blir usikker, er egentlig ganske grusom den tiden her fra positiv test til man ser et bankende hjerte - for oss som har opplevd tap.
Symptomene kan heldigvis komme og gå uten at det betyr noe, det gjorde de hos meg. Og bankende hodepine er et godt tegn, hormonell hodepine er jo veldig vanlig ved graviditet. Håper med alt jeg har for deg nå
![]()
Med meg går det bra, full fart med 2 små og det merkes, trøtt nesten konstantmen lykkelig!! lille er jo 6 mnd denne måneden, tiden flyr virkelig! Kroppen har lyst til å bli gravid igjen da, men fullammer fortsatt så sannsynligvis blir det ikke et uhell engang på en god stund. Vi hadde jo egentlig satt strek ved 2, men får se hehe...
Er sååååå glad på dine vegnedette må bare gå!
Helt sant, en gang må det være vår turHåper så inderlig på detSom mannen min sier, en gang må det jo gå bra også.