FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2? Gravid❤️

Fått time hos psykolog, det er siste ledd i utredningen. Tror det kan bli fint å snakke med noen om alt som har skjedd de siste årene.

Samtidig lader vi opp til ny PP, og jeg skal hente ut medisiner - in case. Jeg tror jo jeg blir gravid innimellom fortsatt, så jeg håper bare på at det kan lykkes neste gang det skjer.

Si bra at dere er i gang! Dette blir spennende. :gen014 :love017 Håper du blir gravid innimellom og at den sitter ❤️❤️❤️ (så bra at du også får snakke med noen om alt som har skjedd, det er nok sikkert godt ja ❤️)

Si bra at dere er i gang! Dette blir spennende. :gen014 :love017 Håper du blir gravid innimellom og at den sitter ❤️❤️❤️ (så bra at du også får snakke med noen om alt som har skjedd, det er nok sikkert godt ja ❤️)
Ja, er veldig spent på om de finner noe. Det er jo godt med svar, uansett. Og hvis ikke, så tror jeg det skjer mange, at årsaken er uforklarlig. Det kan være at jeg ikke får noe mer behandling pga. alder, men da har vi jo gjort det vi kan uansett. Vi får krysse fingrene <3 Har tenkt på deg, og håper alt er bra på din kant, jeg har dessverre ikke fått vært så mye på nett de siste ukene.

Ja, er veldig spent på om de finner noe. Det er jo godt med svar, uansett. Og hvis ikke, så tror jeg det skjer mange, at årsaken er uforklarlig. Det kan være at jeg ikke får noe mer behandling pga. alder, men da har vi jo gjort det vi kan uansett. Vi får krysse fingrene <3 Har tenkt på deg, og håper alt er bra på din kant, jeg har dessverre ikke fått vært så mye på nett de siste ukene.
Ikke sant ❤️ nei ikke sikkert de finner noe, de gjorde ikke det hos meg men jeg mistenker at det var immunforsvaret mitt som var problemet, hvis det er det for deg også så virket det som de har løsninger for det, godt å kunne falle til ro med at dere ihvertfall har gjort alt dere kan... Men jeg har god tro på dette jeg, dette skal gå ☺️❤️ alt er bra her, full fart med 2 små, jeg har aldri 5 minutter for meg selv verken natt eller dag nå så litt sliten men lykkelig.:hilarious::Heartblue Ikke tenk på det, full forståelse for det :love017

Hva slags progesteron fikk du resept på? Jeg vurderer å be om peroral istedenfor vaginal neste gang vi skal prøve. Er så mye kliss med den vaginale. Håper spiren sitter snart! :Heartred

Hva slags progesteron fikk du resept på? Jeg vurderer å be om peroral istedenfor vaginal neste gang vi skal prøve. Er så mye kliss med den vaginale. Håper spiren sitter snart! :Heartred
Den heter Duphaston og er oraltabletter som jeg skal ta 3 ganger om dagen når jeg får positiv graviditetstest :) takk :Heartred

Lenge siden sist! Men her venter vi egentlig bare på oppfølgingstimen og konklusjonen etter utredningen.

I går morges våknet jeg etter ei rar natt og vse 100% sikker på at jeg var gravid. Kjøpte test som var negativ, ca. 9 dpo.

Tok ny test i dag etter ny rar natt: POSITIV!
Tiende gang jeg er gravid nå. Null forhåpninger. Får ta en dag om gangen og bare se.

Vedlegg

• IMG_1857.jpeg
    IMG_1857.jpeg
    827,4 KB · Visninger: 24
Lenge siden sist! Men her venter vi egentlig bare på oppfølgingstimen og konklusjonen etter utredningen.

I går morges våknet jeg etter ei rar natt og vse 100% sikker på at jeg var gravid. Kjøpte test som var negativ, ca. 9 dpo.

Tok ny test i dag etter ny rar natt: POSITIV!
Tiende gang jeg er gravid nå. Null forhåpninger. Får ta en dag om gangen og bare se.
Krysser fingra for at det er en termin spire ❤️

Jeg er ca 10 dpo og symptomer er mest stikking og murring i livmor. Og nattesvetten, da!

Gratulerer så mye, håper denne sitter til mål :love7

Gratulerer så mye, håper denne sitter til mål :love7
Gratulerer med positiv test. Krysser fingrene for denne spiren :love7
Tusen takk :Heartred Håpet dukker unektelig opp, men det kjennes så dumt, for det har jo som oftest gått galt. Men atter en gang er jeg gravid og jeg er redd. Har begynt på medisinene og skal kontakte sykehuset. Skal teste for hCG to ganger med to dagers mellomrom, men usikker på når siden jeg bare er ca 10 dpo.

Gratulerer så mye med spiren- krysser alt for terminspire :love017 :cool05:gen014:dance011:smiley-angelic001:love017:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp