FruHåpefulls dagbok: Blir det en nr. 2? Gravid❤️

En vanlig test, og den kom opp positv med det samme. Ikke sterk, men streken er der. Ca 11 dpo i dag.

Symptomer: Urolig natt, måtte opp og tisse, verk i livmor og verk i brystene. De ser «gravide» ut :angelic: Rare, levende drømmer, nattesvette.
Ting skjer! Enn så lenge. I morgen blir det en digital vanlig test. Håper at det står 1-2 uker der da.

Vedlegg

• IMG_1873.jpeg
    IMG_1873.jpeg
    795,2 KB · Visninger: 33
Tusen takk :Heartred Håpet dukker unektelig opp, men det kjennes så dumt, for det har jo som oftest gått galt. Men atter en gang er jeg gravid og jeg er redd. Har begynt på medisinene og skal kontakte sykehuset. Skal teste for hCG to ganger med to dagers mellomrom, men usikker på når siden jeg bare er ca 10 dpo.
Det er umulig å ikke få håp❤️ denne gangen må det være gullegget og at medisinene hjelper spiren i å klore seg fast :smiley-angelic001 blir spennende med hcg prøver, håper de viser god og betryggende økning ❤️❤️

Det er umulig å ikke få håp❤️ denne gangen må det være gullegget og at medisinene hjelper spiren i å klore seg fast :smiley-angelic001 blir spennende med hcg prøver, håper de viser god og betryggende økning ❤️❤️
Ja, får inderlig håpe at dette kan bli enden på den lange visa :Heartred Leste i papirene at jeg skal ta blodprøvene når mensen er forsinket, så tror jeg gjør det fra midten av neste uke hvis mensen ikke kommer på mandag el tirsdag. Jeg er litt usikker på om de har lørdagsåpent, nemlig mtp. 48 timer imellom.

Gikk jo ikke å vente til i morgen, men den ble positiv :Heartred
IMG_1874.jpeg

Ja, får inderlig håpe at dette kan bli enden på den lange visa :Heartred Leste i papirene at jeg skal ta blodprøvene når mensen er forsinket, så tror jeg gjør det fra midten av neste uke hvis mensen ikke kommer på mandag el tirsdag. Jeg er litt usikker på om de har lørdagsåpent, nemlig mtp. 48 timer imellom.
Krysser alt jeg kan for deg ❤️❤️

Å hælledussan her har det plutselig skjedd ting :love7 :smiley-bounce016 :gen014 :happy093. :love017 gratulerer så mye kjære fine du! Håper så inderlig den sitter nå og at dette blir terminspire ❤️❤️❤️❤️
Ja, plutselig så satt den der, håper veldig at vi kan bli ferdig med det denne gangen. Syntes symptomene ble så milde i dag, foruten en bankende hodepine som jeg ikke skjønner kommer fra. Så tok test nettopp selv om det bare er 1,5 time siden forrige dorunde haha men den ble heldigvis positiv :Heartred Hvordan går det med deg? :Heartred

Ca 12 dpo:

Våknet i morges uten de vanlige murringene, men nok ei rar natt med litt svette og kaving og jeg vet ikke, det er bare så rart egentlig. Og hver natt nå må jeg opp og tisse en eller annen gang. Jeg er dessuten støl så det å vri meg i senga er ikke så godt. Har ikke hatt denne stølheten før. I dag har det vært mest hodepine å kjenne på, samt noe strekk og sånt nedi magen. Merkelig følelse å gå på do. Litt sånn det kjentes etter fødselen faktisk. Pussige greier.

Ble så usikker da murringene forsvant at jeg måtte ta ny test selv om det ikke var morgenurin. Så ser jeg den ligge der på bordet med timeglasset, så ser jeg det står noe der, men ingen tall (digital) og jeg tenkte at ja, da står det bare øverst "ikke gravid!, for jeg så gravid-ordet. Men da jeg gikk bort for å se skikkelig, var det timeglasset som rullet fortsatt sammen med "GRAVID" :Heartred Fikk selvfølgelig 1-2 uker, annet hadde jeg jo ikke ventet, men ble så letta.

Synes disse dagene (nå 3+4 bare) er grusomme. Alt kan skje. Kommer jeg meg til uke 6 kan det gå to veier da også, enten ny MA eller baby. Det er det eller tidlige SA jeg har erfaring med.

Ja, plutselig så satt den der, håper veldig at vi kan bli ferdig med det denne gangen. Syntes symptomene ble så milde i dag, foruten en bankende hodepine som jeg ikke skjønner kommer fra. Så tok test nettopp selv om det bare er 1,5 time siden forrige dorunde haha men den ble heldigvis positiv :Heartred Hvordan går det med deg? :Heartred
Ja det håper virkelig jeg også, det er så fortjent, nå er det din tur ❤️ skjønner godt du stresser og blir usikker, er egentlig ganske grusom den tiden her fra positiv test til man ser et bankende hjerte - for oss som har opplevd tap. ❤️ Symptomene kan heldigvis komme og gå uten at det betyr noe, det gjorde de hos meg. Og bankende hodepine er et godt tegn, hormonell hodepine er jo veldig vanlig ved graviditet. Håper med alt jeg har for deg nå :love7 :love017

Med meg går det bra, full fart med 2 små og det merkes, trøtt nesten konstant :laughing002 men lykkelig!! lille er jo 6 mnd denne måneden, tiden flyr virkelig! Kroppen har lyst til å bli gravid igjen da, men fullammer fortsatt så sannsynligvis blir det ikke et uhell engang på en god stund. Vi hadde jo egentlig satt strek ved 2, men får se hehe... :p;)

Er sååååå glad på dine vegne ❤️ dette må bare gå!

Tusen takk! Så gøy vi følger hverandre, denne gangen skal det bli baby på oss begge to❤️
Håper så inderlig på det :Heartred Som mannen min sier, en gang må det jo gå bra også.

Ja det håper virkelig jeg også, det er så fortjent, nå er det din tur ❤️ skjønner godt du stresser og blir usikker, er egentlig ganske grusom den tiden her fra positiv test til man ser et bankende hjerte - for oss som har opplevd tap. ❤️ Symptomene kan heldigvis komme og gå uten at det betyr noe, det gjorde de hos meg. Og bankende hodepine er et godt tegn, hormonell hodepine er jo veldig vanlig ved graviditet. Håper med alt jeg har for deg nå :love7 :love017

Med meg går det bra, full fart med 2 små og det merkes, trøtt nesten konstant :laughing002 men lykkelig!! lille er jo 6 mnd denne måneden, tiden flyr virkelig! Kroppen har lyst til å bli gravid igjen da, men fullammer fortsatt så sannsynligvis blir det ikke et uhell engang på en god stund. Vi hadde jo egentlig satt strek ved 2, men får se hehe... :p;)

Er sååååå glad på dine vegne ❤️ dette må bare gå!
Tusen takk kjære, fine du :Heartred Dette årets begynnelse ble så mye mer hektisk enn jeg trodde, men så tok vi oss en liten ferie, og så var testen positiv da vi kom hjem:hilarious: Kan tenke meg det er full rulle med to små, men så herlig, og ei tid som bare må nytes selv om det kan være strevsomt også. For den tida kommer ikke igjen. Jeg kan innimellom ta meg i å savne den bobla da datter var nyfødt, selv om jeg også husker hvor fortapt jeg følte meg. Jeg håper så veldig at vi får brukt alt utstyret og klærne vi har en gang til før det legges bort for godt eller selges.

Tenk at lille er 6 mnd allerede denne mnd, altså det går så fort! Det bare slo meg nå. Jeg syntes det er nettopp at han kom :hilarious::Heartred
Godt å høre at symptomer kan komme og gå. Jeg trenger vel egentlig å høre det også selv om jeg vet det, for så snart det ikke kjennes som jeg er gravid, så er jeg sikker på at nå er det over.

Men det skal gå denne gangen, inni meg har jeg litt trua, sånn egentlig, for jeg VIL så veldig :Heartred

13 dpo og preglife-appen sier 3+5:

Tidlig på morgenen ennå, men jeg har hatt mye ryggverk, bekkenverk og nedi der. Fortsatt litt støl med svake murringer som kommer og går siden i går ettermiddag. Innimellom verker puppene og de lekker/væsker mer. Ganske så trøtt og vil egentlig bare at ukene skal gå frem til vi kan ta ultralyd hvis ikke mensen kommer på mandag, da. Ingen hodepine så langt, men er tidlig på morgenen ennå, men kjenner det er noe. Kjenner det er noe i hele meg, for å si det sånn, og svettet i natt også. Og mange og rare drømmer.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp