Ja det er drømmen! Så tar vi helt over snapgruppa til november etterhvert

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er drømmen! Så tar vi helt over snapgruppa til november etterhvert

Jeg havner i Desember, men blir ikke så langt unna daJa det er drømmen! Så tar vi helt over snapgruppa til november etterhvert![]()
@Smågoth havner med deg
men da føder vi på rad og rekke 
Krysser fingrene10 dpo i dag. Blenda Babyplan og litt tydeligere CB, men tror ikke det er meningen at man skal se de svake strekene på CB. Fortsatt tidlig selvfølgelig, men jeg pleier å få positiv test i uke 8-9 så føler håpet er ute. Tester på nytt på IKM tenker jeg
Bare kjedelig at man har så lang syklus og må vente så lenge på EL, eneste positive med det er jo at om jeg blir gravid på neste EL så blir det Januar-baby![]()
JaaaJa det er drømmen! Så tar vi helt over snapgruppa til november etterhvert![]()

VanligKrysser fingrene
Er det babyplan tidlig eller vanlig du bruker?
Disse 3 eggene gikk ubefruktet i frysen og jeg er usikker på hva som blir veien videre her. Sint, såret, sjokkert, frustrert, bitter og lei meg - dette har ikke vært godt for parforholdet. Uansett så fikk vi lagt inn aksjer både fredagen og søndagen før EL på mandag, så det hadde vært helt utrolig om det satt denne PPen
negativ enn så lenge.
Vi har også såvidt snakket om å kanskje avvente litt dersom det ikke går veien denne syklusen. Men jeg føler også på at det er kjipt å la en potensiell mulighet gå ifra seg - hva om det er akkurat DA det klaffer liksom!?Åhh jeg hører også alle testene mine rope etter meg i skapet. 9 dpo og jeg føler absolutt ingen form for tegn på hverken det ene eller det andre. Føler meg faktisk overraskende bra! Balansert og rolig i kroppen. Hatt sjukt ømme bryster etter EL men det har også avtatt de siste to dagene.
Ønsker så enormt at det skal klaffe, men føler jeg burde hatt mer symptomer.
Vi har egentlig pratet om å vente et par sykluser etter denne hvis det ikke klaffer, men det sitter langt inne å la egg bare fare forbi uten å prøve![]()
så eventuelt må vi ta en diskusjon om mulig julebaby her i huset ila de neste ukene Velkommen hitIii123 - 37 - B2 - PP21 - EL 03/03 - IKM 16/03
Melder meg inn i IKM-gruppe igjen etter en pause fra forumet. Dette blir PP21 og i mellomtiden har jeg vært gjennom en heftig runde med IVF. Kunstig overgangsalder, sliten psykisk og fysisk, også endte hele greia i dass, for å si det mildt. Møtte opp på sykehuset for egguttak og fikk ut 3 egg, men mannen leverte ikke prøvenDisse 3 eggene gikk ubefruktet i frysen og jeg er usikker på hva som blir veien videre her. Sint, såret, sjokkert, frustrert, bitter og lei meg - dette har ikke vært godt for parforholdet. Uansett så fikk vi lagt inn aksjer både fredagen og søndagen før EL på mandag, så det hadde vært helt utrolig om det satt denne PPen
Har kjent på massevis av murringer og håper virkelig det er noe på gang, men med tanke på hvor lenge vi har prøvd så er sannsynligheten liten. Syklusen har også vært ustabil etter uttak 10. januar, så det kan jo være derfor også.
8 DPO i dag og har selvfølgelig allerede testetnegativ enn så lenge.
Jeg ser!!
Ser uten problem
Åh ja! Gratulerer

Jeg ser!!
Ser uten problem![]()
Åh ja! Gratulerer![]()
Jaaa!
Gratulerer!Jeg ser ! Gratulerer!Så gøy at dere også ser den! Måtte ta en til nå, for var så usikker på om den kom innenfor fristen.Ser dere på denne også?
Vis vedlegget 456355
Jaaa!Gratulerer!
Jeg ser ! Gratulerer!
Klarer ikke helt å tro på det enda, den er jo så svak! Nå har jeg bare en digital og en babyplan strimmel igjen, men ender vel opp med å kjøpe flere tester..
Tror dere digital slår ut i dag eller bør jeg vente?

Blir ny test i kveld, må også kjøpe en digital som kan ta snart!!Tusen takk
Jeg ser!! Din er tydeligere![]()