DefinitivtVi får holde ut sammen og skravle her så lenge![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DefinitivtVi får holde ut sammen og skravle her så lenge![]()

Men da får du settEr 7+2, men det er med IVF, så der er det egentlig tidlig ultralyd.
Ja, det er standard på klinikken. Det er vel litt for å kunne foreløpig "avslutte" sakenMen da får du settjeg var 7 uker da jeg sjekket i forrige svangerskapet (blødde så måtte liksom sjekke). De så hjertet.

Ja, men det er jo fintJa, det er standard på klinikken. Det er vel litt for å kunne foreløpig "avslutte" saken![]()
Mellom 1300-1400 dit vi skal. Det er dyrt jaJeg viste ikke at dette var så vanlig som jeg nå får inntrykk av? Jeg får jo veldig lyst å dra selv, spesielt etter at gynekologen så "antydninger" nå, men vil jo vite sikkert! Hehe.
Søkt litt på nett, men hva er egentlig vanlig å betale?

Ja! Litt mer trygghet er vel verdt det tenker jeg. Enn å vente til uke 11-14.Mellom 1300-1400 dit vi skal. Det er dyrt ja![]()
Da er vi flere som venter en stundJa! Litt mer trygghet er vel verdt det tenker jeg. Enn å vente til uke 11-14.
Bestilte nå men ikke før om 3 uker her heller.
JaDa er vi flere som venter en stund![]()
Har alltid litt vondt i magen innimellom i svangerskapene. Så lenge det ikke er masse blod er det håpJa
Skal måle hcp på nytt i morgen, veldig spent og håper såklart på dobling. Lå litt lavt, men er enda veldig tidlig og har skjønt at det er individuelt uansett, selv om smerter er dårlig tegn...
Jeg hadde ganske så sterke smerter, men disse har gitt seg noe heldigvis. Men ingen blod siden litt spotting på torsdag! Så det er bra.Har alltid litt vondt i magen innimellom i svangerskapene. Så lenge det ikke er masse blod er det håp![]()
Masse lykke tilI dagMen sent i dag. Her var det gynekologen som satt opp timen 6+3, sikkert for å bekrefte liv og at det ikke er flere (brukt letrozol).
Må vente helt til halv tre, leeenge..Masse lykke til![]()
Lykke til! Vi gleder oss til oppdatering senereI dagMen sent i dag. Her var det gynekologen som satt opp timen 6+3, sikkert for å bekrefte liv og at det ikke er flere (brukt letrozol).
Førstemann ut
Føles uendelig lenge til