Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det var raskt til og!4 dager - bestilte i dag![]()
6+5Hvor langt er dere på vei på tidlig ul?synes alle har det snart. Haha.
Absolutt forståelig!6+5tidlig, men med progesteronstøtte så føler jeg for å vite at det er liv så tidlig som mulig
![]()

Ja, de hadde flere ledige også - privat klinikkDet var raskt til og!
Enig! Jeg har da en dag etter deg. Hva er det jeg liksom skal gjøre de neste 3 ukene da, gå i hi?Bestilte idag, akkurat tre uker til. Da er jeg 7+1. Føles som en evighet til![]()

Enig! Jeg har da en dag etter deg. Hva er det jeg liksom skal gjøre de neste 3 ukene da, gå i hi?![]()
Samme her. Tre uker til. Da er jeg 8+4. Vi får rett og slett gå i hi, jaBestilte idag, akkurat tre uker til. Da er jeg 7+1. Føles som en evighet til![]()

Vi får holde ut sammen og skravle her så lengeSamme her. Tre uker til. Da er jeg 8+4. Vi får rett og slett gå i hi, ja![]()

Vi betaler ish 1400. Det er dyrt ja , men jeg klarer ikke vente 8-10 uker med å vite om det faktisk er livJeg viste ikke at dette var så vanlig som jeg nå får inntrykk av? Jeg får jo veldig lyst å dra selv, spesielt etter at gynekologen så "antydninger" nå, men vil jo vite sikkert! Hehe.
Søkt litt på nett, men hva er egentlig vanlig å betale?
Er 7+2, men det er med IVF, så der er det egentlig tidlig ultralyd.Hvor langt er dere på vei på tidlig ul?synes alle har det snart. Haha.
Var rundt det jeg fant ja. Nei, ikke sant! Jeg ser absolutt den.Vi betaler ish 1400. Det er dyrt ja , men jeg klarer ikke vente 8-10 uker med å vite om det faktisk er liv