Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat like rart hver gang!Akkurat 3 uker til! Jeg har vært gravid før, men jeg synes fortsatt det er like rart at det skjer noe inni meg![]()
Nå er jeg spent, @Mindel!!Må vente helt til halv tre, leeenge..
Spent på å høre hvordan det gikkI dagMen sent i dag. Her var det gynekologen som satt opp timen 6+3, sikkert for å bekrefte liv og at det ikke er flere (brukt letrozol).
Så herlig å se!!Sorry sen oppdatering, vi hadde time sent, og land kjørevei! Og kjører enda rundt, på unger denne gang![]()
Lille spiren var i live, så hjertet med en gang..Fikk høre og, tenkte på hva vi hadde pratet om her inne, men antar det er greit når disse som kan dette velger å gjøre det.
Terminen stemte på en prikk (etter mens, 6+3 i dag). Så det var fint!!
(plommesekken er større enn lille baby på 0.6 cm)
Vis vedlegget 456328
Så fantastisk!Sorry sen oppdatering, vi hadde time sent, og land kjørevei! Og kjører enda rundt, på unger denne gang![]()
Lille spiren var i live, så hjertet med en gang..Fikk høre og, tenkte på hva vi hadde pratet om her inne, men antar det er greit når disse som kan dette velger å gjøre det.
Terminen stemte på en prikk (etter mens, 6+3 i dag). Så det var fint!!
(plommesekken er større enn lille baby på 0.6 cm)
Vis vedlegget 456328
Det var lurtSå fantastisk!Må være veldig betryggende siden du har vært litt urolig med tanke på lite symptomer. Gleder meg så til det er min tur når jeg ser dette, og håper jeg er like heldig. Kanskje vi må opprette en ultralyd tråd! Er så hyggelig når det er gode nyheter!
Åå, veldig glad for at det gikk bra i dag! Gir håp for oss andre som er symptomløseOg ja, ble overrasket over at det var noe der, og overrasket over hjerteslagMen veldig fint da
Nå er det mye mer ekte
![]()
Ja, godt for alle og se at det kan gå helt fint selv om man ikke har symptomerÅå, veldig glad for at det gikk bra i dag! Gir håp for oss andre som er symptomløsespent på lørdag, da er jeg like langt som du er i dag - håper på samme beskjed om deg
Skal du ha flere ultralyder før TOUL nå?
Åå så utrolig gøy å få så gode nyheter i dagJa, godt for alle og se at det kan gå helt fint selv om man ikke har symptomer
Nei, ikke planlagt flere.. Så må jeg kjenner litt på psyken, og høre med jordmor. Ikke sikkert det er indikasjon for mer..men jeg har vært uheldig før og mistet etter å ha sett hjerteslag før, og det sitter litt i. Det skjer heldigvis ikke så ofte, så ikke noe folk trenger å være urolig for. Det går som regel galt enten tidlig med celledeling osv, og neste plass som kan gå galt er når hjertet skal begynne og slå. Kommer man over disse punktene er man ganske safe![]()