Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lavt stoffskifte og synes det er noe skikkelig dritt og skulle passe på det nå oppi dette. Anbefales å øke dosen 25% umiddelbart, og jeg har så langt økt 9% to dager og 18% to dager. Sitter her med hjertebank og skjønner ikke hvordan andre klarer detteen uke til legetime
Godt vi er flere! Kan føle seg alene om dette. Er heldigvis ikke undermedisinert nå men måtte roe ned på den kraftige økingen. Så får vi se neste uke hvordan det ligger an.. krysser fingrene for deg!Har lavt stoffskifte selv. Synes også det er skummelt, for var ikke heeelt regulert før jeg ble gravid, og jeg økte med 20% ved positiv test.
Ved forrige blodprøve hadde jeg fått ganske høyt stoffskifte, som igjen er skummelt for fosteret. Skal tilbake å sjekke enten denne eller neste uke![]()
Skikkelig drittforkjølelse her også! Vart i over ei uke, er så lei. Håper vi blir frisk snart!Ååå jeg har vært syk siden torsdag kveld, og jeg hoster fortsatt til jeg brekker meg. Jeg er drittlei av å være syk, jeg var til legen i går, crp 12, så ikke vits med antibiotika![]()
Så utrolig kjipt! Jeg har vært litt redd for om det kan være farlig for embryoet med sykdom så tidlig (er 4+0), var hos legen i går og han svarte "ja det skjønner jeg at du lurer på", men jeg kom ikke på før jeg var hjemme at han aldri svarte på spørsmåletSkikkelig drittforkjølelse her også! Vart i over ei uke, er så lei. Håper vi blir frisk snart!
Merkelig svar fra legen... Så lenge du ikke har drithøy feber tenker jeg det går strålendeSå utrolig kjipt! Jeg har vært litt redd for om det kan være farlig for embryoet med sykdom så tidlig (er 4+0), var hos legen i går og han svarte "ja det skjønner jeg at du lurer på", men jeg kom ikke på før jeg var hjemme at han aldri svarte på spørsmålet![]()
Så godt å høre . Han er veldig grei , så jeg tror det bare var at han tenkte han skulle svare på det senere , men jeg hadde med meg 2-åringen som og var syk og da ble vi litt distrahertMerkelig svar fra legen... Så lenge du ikke har drithøy feber tenker jeg det går strålende
Ja, ser den...Så godt å høre . Han er veldig grei , så jeg tror det bare var at han tenkte han skulle svare på det senere , men jeg hadde med meg 2-åringen som og var syk og da ble vi litt distrahert![]()
Du har min dypeste sympati! Har nok med meg selv for tidaSøvnmangel, pluss kvalme pluss hjemme med snart 7 mnd gammel baby er heftig…![]()
Dette bør kanskje sjekkes ut? Ikke sikkert det har noe med folsyre å gjøre, ikke tegn man kimser med, fint du har time til ukaNummenhet. Blir gal snart. Får ikke sove for må snu meg hele tiden. VrælSkal høre med fastlegen på mandag, men kjenner jeg henne rett har hun ingen løsning på det.
Jeg har hatt dette før, for endel år siden, har tatt mange MR'er, CT, vært hos nevrolog samt Aleris. Har utelukket det meste, virker som en immunologisk reaksjon. Trodde jeg var kvitt det, men virker som at svangerskapet har blusset det opp igjen. Må høre med lege, jaDette bør kanskje sjekkes ut? Ikke sikkert det har noe med folsyre å gjøre, ikke tegn man kimser med, fint du har time til uka![]()
Så godt du har sjekket ut før, da kan jeg puste litt lettereJeg har hatt dette før, for endel år siden, har tatt mange MR'er, CT, vært hos nevrolog samt Aleris. Har utelukket det meste, virker som en immunologisk reaksjon. Trodde jeg var kvitt det, men virker som at svangerskapet har blusset det opp igjen. Må høre med lege, jaSender meg til Ahus igjen, men de kan jo ikke gjøre noe.
Ja, kjemperart. Men får se hva legen sier. Tenkte å be om å sjekke magnesium og vitaminerSå godt du har sjekket ut før, da kan jeg puste litt lettere![]()
Viktig å sjekke ut potensielle farlige ting, og det har du jo gjort.
Kanskje det rett og slett er en reaksjon på svangerskapet ja? Så snedig!