Klagetråden ❌

Ånei, gud så kjipt! Nakkeprolaps er helt jævlig :( Har så respekt for de med nakkeproblem da det påvirker hele kroppen både fysisk og mentalt. Har du tidligere blitt operert, eller er det bare avdekket at du har det? Håper smerten avtar og at du blir "levelig" og får sove igjen. god bedring :Heartpink
Fikk konstantert nakkeprolaps i fjor etter jeg løp halvmaraton. Strakk meg en morgen og fikk plutselig skytende smerter ut i hånda. Havnet på sykehuset med helt nummen hånd og ble tatt mr en mnd etterpå og da ble den satt til moderat da. Så det var en heftig periode med utrolig mye smertestillende. Det er svært sjeldent man blir operert med nakkeprolaps, da skal man ha hatt nerver i klem eller store smerter i laaang tid. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om jeg fortsatt hadde vondt etter et år. Så må bare gi det litt tid. Ingen hopping, bæring, løfting osv de neste ukene. Satse på at det blir raskt bedre denne gangen, uten noen smertelindring :wacky:

Fikk konstantert nakkeprolaps i fjor etter jeg løp halvmaraton. Strakk meg en morgen og fikk plutselig skytende smerter ut i hånda. Havnet på sykehuset med helt nummen hånd og ble tatt mr en mnd etterpå og da ble den satt til moderat da. Så det var en heftig periode med utrolig mye smertestillende. Det er svært sjeldent man blir operert med nakkeprolaps, da skal man ha hatt nerver i klem eller store smerter i laaang tid. Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om jeg fortsatt hadde vondt etter et år. Så må bare gi det litt tid. Ingen hopping, bæring, løfting osv de neste ukene. Satse på at det blir raskt bedre denne gangen, uten noen smertelindring :wacky:
Aller først, sykt sporty!! Uff, det hørtes ikke noe godt ut.. håper ikke graviditeten og tyngden som følger med gjør det verre for deg. Ikke minst at du kan gå uten behov for sterk smertelindring. Nå må mannen bare steppe opp og ta alle tunge løft, handling av mat, skifte på seng, vaske og massere nakken din litt ekstra, dersom ikke det er vondt. Bare si forumdamene her har gitt han vennlige instrukser :hilarious: :hilarious:

Jeg er så trøtt. Ved forrige svangerskap var jeg sykemeldt de første ukene fordi jeg var trøtt, og jeg skulle så gjerne gjort det nå. Men holder igjen litt kjenner jeg. Vet det rakner litt på jobb om jeg sykemelder meg :bag::bag:
Jeg syntes også du skal lytte til kroppen. Det satt langt inne hos meg også, men ordnet meg en delvis sykemelding nå for noen dager siden. Jeg vil jobbe mest mulig og lengst mulig, men om man blir utslitt og ender på 100% så hjelper det verken deg eller arbeidsgiver. Bare 40% hjelper meg masse! Jeg holdt på å sovne på pulten hver dag, spesielt etter lunsjtider, og det er ganske tortur når ingen helt vet hva som skjer og det er åpent landskap. Nå har jeg muligheten til å gå 3 timer før, og hjem å legge meg, og det har virkelig gjort det såååå mye enklere. Som sjefen sa til meg også «det er bedre du jobber det du kan med tilrettelegging, enn at vi mister deg helt» :Heartred

Så utrolig irriterende at jeg våkner så tidlig om dagen når jeg kan sove lenge.. enten det er fordi lillesøster sover eller fordi mannen tar hun på natt :bag: Lillesøster sover men jeg har vært våken siden 5….

Så utrolig irriterende at jeg våkner så tidlig om dagen når jeg kan sove lenge.. enten det er fordi lillesøster sover eller fordi mannen tar hun på natt :bag: Lillesøster sover men jeg har vært våken siden 5….
Da er vi to. Blir vekket kl 5 av sprøyte i magen. Sovne etterpå? Ja, hvis man er heldig en dag... :meh:

I morgen er det ultralyd, skummelt. Like lenge som jeg har vært gravid, har vi har trøbbel med biler, verksted og tull.. Toppen var nådd nå, da de ringte og bare.. 6000 kr til. Har brukt snart 40.000 kr på to-tre uker på verksted. Og enda et det enn feil som ikke er klarlagt (bilen når taues til verksted før helga), jeg håper den feilen går på garantien.... Huff, klarer ikke kose meg med tanken på å være gravid (kanskje gravid, i morgen får vise), det har bare vært økonomiske bekymringer hele denne perioden.. :banghead: :confused1

I morgen er det ultralyd, skummelt. Like lenge som jeg har vært gravid, har vi har trøbbel med biler, verksted og tull.. Toppen var nådd nå, da de ringte og bare.. 6000 kr til. Har brukt snart 40.000 kr på to-tre uker på verksted. Og enda et det enn feil som ikke er klarlagt (bilen når taues til verksted før helga), jeg håper den feilen går på garantien.... Huff, klarer ikke kose meg med tanken på å være gravid (kanskje gravid, i morgen får vise), det har bare vært økonomiske bekymringer hele denne perioden.. :banghead: :confused1
Bil er noe av det største drite og pengesluket som finnes… savner sånn å ha helt ny bil med nybilgaranti. Bilen min har stått siden oktober siden den ikke er eu godkjent og jeg ikke har giddet bruke penger på å fikse den lille fisen… :angelic: Håper alt er bra på ultralyd :Heartred

Uffda, så utrolig kjipt! Det er mye penger.

Jeg tok det før svangerskapet, skulle slutte nå... Men pga graviditeten må jeg ta det frem til termin og minst 6 uker etterpå. Herrrlig :facepalm:
Åååh nei så utrolig kjedelig!! :bag: Håper du blir vant til det så det ikke kjennes så gale snart

Back
Topp