Mars 2025

Jeg er på dag 28 etter kjemisk nå. Absolutt ingen tegn til mensen. Pleier å spotte litt noen dager før mensen kommer skikkelig, men nå er det ingenting. Føler meg ikke premenstruell heller, noe jeg også synes er merkelig. Vil bare ha mensen så neste forsøk kan starte!
Skjønner deg veldig godt, håper den kommer snart så du når et forsøk før påske! :smiley-angelic001

Hvilken dpo skal man egentlig starte med progesteronstøtte? Fikk beskjed forrige forsøk å starte samme kveld som inseminasjon, men en annen sykepleier sa senere at det kan gjøre at man ikke blir gravid..
Jeg fikk beskjed om å starte samme dag som uttak og fortsette til uke 7 dersom positiv test. Men du har gjort IUI? Aner ikke om det er annerledes da :bag:

Hvilken dpo skal man egentlig starte med progesteronstøtte? Fikk beskjed forrige forsøk å starte samme kveld som inseminasjon, men en annen sykepleier sa senere at det kan gjøre at man ikke blir gravid..
Jeg begynte to dager før innsett i naturlig syklus. Så 3 dpo

Fikk svar på HCG nå. Og den var 33. Så ikke særlig lystelig kveld i heimen. Tar alle sorger på forskudd med en gang.
Men testene holder seg stabile da. Foreløpig :bag: :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_8252.jpeg
    IMG_8252.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 39
  • IMG_8250.jpeg
    IMG_8250.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 39
  • IMG_8249.jpeg
    IMG_8249.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 39
Last edited:
Nei!! :crybaby2 Hvordan går det med deg?
Jeg var jo forbedret på at det skulle være lavt. Men kanskje ikke så lavt. Skal ta ny prøve på onsdag, men skjønner jo allerede hvilken vei dette går.
Edit: fikk en ørliten opptur av denne tabellen da.
1741632861293.png

Hvis jeg er 12dpo som jeg og chat mener så er det jo reint innafor. Hvis jeg er 14dpo som fertility friend mener så er det litt snaut. Men fikk akkurat mld fra søstera mi med beskjed om å skjerpe meg og at jeg ikke kan si noe før på onsdag :bored:

Last edited:
Jeg var jo forbedret på at det skulle være lavt. Men kanskje ikke så lavt. Skal ta ny prøve på onsdag, men skjønner jo allerede hvilken vei dette går.
Vis vedlegget 456273
Hvis jeg er 12dpo som jeg og chat mener så er det jo reint innafor. Hvis jeg er 14dpo som fertility friend mener så er det litt snaut. Men fikk akkurat mld fra søstera mi med beskjed om å skjerpe meg og at jeg ikke kan si noe før på onsdag :bored:
Krysser fingrene

Åå så synd :Heartpink får du starte behandling denne syklusen? Håper det :Heartpink
Hvis det går skeis og jeg får mensen uten at det krasjer med påske så kan jeg det. Jeg velger likevel å leve i håpet om en dobling på onsdag. Selv om jeg føler testene er såpass stillestående at jeg har ikke helt trua. Skal sies at jeg ikke hadde spesielt sterke streker da jeg testet positivt med datteren min heller. De er litt sterke enn nå, men tatt 4 dager senere. Og er tidligtester. Så kanskje jeg bare produserer hcg tregt i starten. Er jo lov å håpe :angelic:

Hvis det går skeis og jeg får mensen uten at det krasjer med påske så kan jeg det. Jeg velger likevel å leve i håpet om en dobling på onsdag. Selv om jeg føler testene er såpass stillestående at jeg har ikke helt trua. Skal sies at jeg ikke hadde spesielt sterke streker da jeg testet positivt med datteren min heller. De er litt sterke enn nå, men tatt 4 dager senere. Og er tidligtester. Så kanskje jeg bare produserer hcg tregt i starten. Er jo lov å håpe :angelic:
Jaa, håper den sitter! :Heartpink

Absolutt :Heartpink krysser fingrene for dobling :-)

Vis vedlegget 456273
Blir spennende dager for deg dette :Heartpink

Sov kjempedårlig fra 00-03 i natt, og var våken fra 3 til vi måtte dra nå fordi jeg var så spent før egguttak. Føler meg som et barn på julaften, er det bare meg som ikke klarer å slappe av før?

Sov kjempedårlig fra 00-03 i natt, og var våken fra 3 til vi måtte dra nå fordi jeg var så spent før egguttak. Føler meg som et barn på julaften, er det bare meg som ikke klarer å slappe av før?
Ååå, lykke til!! :Heartpink Håper på mange fine egg og en god opplevelse :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp