Venter på blodprøve i morgen, dagene går så tregt. Får ikke svar før noen dager etter blodprøve
det er så lenge å vente.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det ser ut som en stigning fra 12 til 13 dpo jeg, i alle fall på det første bildet! Også skal den jo bare doble seg annenhver dag, så helt i starten kan det jo være vanskelig å se fra dag til dagkan ikke si strekene er noe sterkere i dag. Men kanskje ikke svakere heller. Selvsagt tom for tidligtestene nå. De vanlige fra babyplan om r det jo ganske lett å se streken på. Mens MS må man myse mer. Men de er der. Fremdeles noe brun utflod (TMI, I know) til og fra. Gruer meg for HCG i morgen. Skjønner jo at den ikke vil være særlig høy utfra testene![]()
Så denne nå!! Så utrolig spennende, jeg krysser fingrenekan ikke si strekene er noe sterkere i dag. Men kanskje ikke svakere heller. Selvsagt tom for tidligtestene nå. De vanlige fra babyplan om r det jo ganske lett å se streken på. Mens MS må man myse mer. Men de er der. Fremdeles noe brun utflod (TMI, I know) til og fra. Gruer meg for HCG i morgen. Skjønner jo at den ikke vil være særlig høy utfra testene![]()
Nei. Jeg er egentlig ikke det. Jeg vet når jeg fikk maksimal på monitor. Og har vel brukt det eller dagen etter somSå denne nå!! Så utrolig spennende, jeg krysser fingreneog enig i at den ser litt sterkere ut 13dpo! Er du helt sikker på eggløsningsdato?
Så bra, dette er jo så spennende!! Så gøy at du lagde gruppa her og, da tror man jo ikke akkurat at man skal bli gravid naturlig, veldig stasNei. Jeg er egentlig ikke det. Jeg vet når jeg fikk maksimal på monitor. Og har vel brukt det eller dagen etter som
Utgangspunkt.så kan egentlig være alt for 11-13-dpo i dag… var sløv med tempingen denne syklusen (selvsagt) så tok første temp dagen etter fleste maksimal. Så kan like gjerne ha skjedd to dager etter. Sånn ut fra tempen![]()
Haha. Nei, hadde ikke stor tro på at det skulle være et alternativ neiSå bra, dette er jo så spennende!! Så gøy at du lagde gruppa her og, da tror man jo ikke akkurat at man skal bli gravid naturlig, veldig stas![]()
Haha det er morsomt, ja det var kjempebra!! Gleder meg til å oppdatering i dagene fremoverHaha. Nei, hadde ikke stor tro på at det skulle være et alternativ neivi var litt sånn, skal vi orke å prøve da. Eller bare ta pause. Så ikke mye trua. Men så redd for at det var et bra egg som skulle slippe nå, og vi skulle gå glipp av det. Jeg har jo så får egg... Veldig glad for at vi gjorde et forsøke til tross for at ingen av oss egentlig hadde lyst
![]()
Ja det stemmer. 5 dpo på innsett dagen når det er 5 dagers embryo.Siden jeg satte inn 5 dagers på fredag, er jeg 7 dpo i dag?
Der er det stigning jaSorry for spam, men måtte bare dele kveldens tester. Nå synes jeg det blir sterkere på både babyplan og make sure sommer sensitive for 25 mIU også![]()
![]()
Mye sterkere!!!Sorry for spam, men måtte bare dele kveldens tester. Nå synes jeg det blir sterkere på både babyplan og make sure som er sensitive for 25 mIU også![]()
![]()
Helt enig!! Dette er så stas. Og hvis det chat gpt sier stemmer er det jo naturlig at den ikke er kjempesterk! Og en liten blødning på den tiden her er heller ikke rart, det hadde jeg også sist graviditetSorry for spam, men måtte bare dele kveldens tester. Nå synes jeg det blir sterkere på både babyplan og make sure som er sensitive for 25 mIU også![]()
Chat gpt har sett på temp kurven min og mener eggløsning var på dag 22, ikke på dag 19 som jeg har gått ut fra pga eggllsningstesten. Så jeg kan være alt fra 11 til 13dpo i dag.
Jeg er på dag 28 etter kjemisk nå. Absolutt ingen tegn til mensen. Pleier å spotte litt noen dager før mensen kommer skikkelig, men nå er det ingenting. Føler meg ikke premenstruell heller, noe jeg også synes er merkelig. Vil bare ha mensen så neste forsøk kan starte!Hvordan var dere med deres menstruasjon etter negativt forsøk/kjemisk graviditet? Jeg har allerede nå 22 dager etter kjemisk/mens fått mensen. 2-4 dager tidligere enn jeg ventet. Det positive er jo at jeg snart er i gang med ruging igjen men syns jo det høres litt negativt ut at syklusen er så i ulage.
Jeg fikk beskjed om å begynne samme kveld som jeg hadde uttak og gikk på det i 5 dager før innsett.Hvilken dpo skal man egentlig starte med progesteronstøtte? Fikk beskjed forrige forsøk å starte samme kveld som inseminasjon, men en annen sykepleier sa senere at det kan gjøre at man ikke blir gravid..
Så kjedelig at det skal dra så ut! Man vil jo bare i gang igjen. Håper virkelig du kommer i gang denne uka!!Jeg er på dag 28 etter kjemisk nå. Absolutt ingen tegn til mensen. Pleier å spotte litt noen dager før mensen kommer skikkelig, men nå er det ingenting. Føler meg ikke premenstruell heller, noe jeg også synes er merkelig. Vil bare ha mensen så neste forsøk kan starte!