❤️ IKM UKE 11 ❤️

Tror dere jeg har gått glipp av toppen her, eller kan det skyldes ganske utvannet urin som jeg hadde da jeg tok den nederste testen?:confused004
IMG_8778.jpeg

Tror dere jeg har gått glipp av toppen her, eller kan det skyldes ganske utvannet urin som jeg hadde da jeg tok den nederste testen?:confused004Vis vedlegget 455891
Jeg hadde tatt det som at du mista toppen og at egget er sluppet når den blir så mye svakere. Har testet veldig mye selv (også før jeg begynte å prøve), og aldri opplevd at den blir negativ etter nesten-positiv uten at det har vært at jeg missa toppen :)

Da prøver vi igjen - denne gangen på Letrozol.
Solb- 41 - B4 -pp 4 - el 25/2 - ikm12/3

Jeg hadde tatt det som at du mista toppen og at egget er sluppet når den blir så mye svakere. Har testet veldig mye selv (også før jeg begynte å prøve), og aldri opplevd at den blir negativ etter nesten-positiv uten at det har vært at jeg missa toppen :)
Ikke sant. Jeg tok en ny test nå som er hakket svakere igjen så det høres riktig ut.

Tror dere jeg har gått glipp av toppen her, eller kan det skyldes ganske utvannet urin som jeg hadde da jeg tok den nederste testen?:confused004Vis vedlegget 455891
Vanskelig å si! Det kan hende du har mistet toppen, men det er ikke sikkert. Har du regelmessig syklus?

Jeg trodde jeg fikk positiv EL-test på tirsdag, men glad jeg ikke stoppet med å teste og stusset over at tempen ikke økte. Jeg hadde feber på onsdag da, så det kan jo hende kroppen bare prøvde på nytt også :)

IMG_3747.jpeg

Jeg har i følge Flo en luteal fase på gjennomsnittlig 10 dager, jeg vurderer å ta Wild Yam fra i dag 1dpo for å gi et mulig egg litt mer tid til mulig implementering. Fant en oppskrift her inne, men synes det ser ut som høy dose med hele 3kapsler morgen og 2 kveld de første dagene etter EL. Noen tanker eller erfaringer?
Legger ved oppskrift som var her inne.
IMG_7691.jpeg

Vanskelig å si! Det kan hende du har mistet toppen, men det er ikke sikkert. Har du regelmessig syklus?

Jeg trodde jeg fikk positiv EL-test på tirsdag, men glad jeg ikke stoppet med å teste og stusset over at tempen ikke økte. Jeg hadde feber på onsdag da, så det kan jo hende kroppen bare prøvde på nytt også :)

Vis vedlegget 455909
Oi. Ja se der er det lett å bli lurt. Har akkurat Følte jeg hadde en «EL slimtopp» på lørdag så sånn sett passer det :laughing002 Har kun hatt 1-2 sykluser med menstruasjon siden jeg sluttet på pillen i november, så kjenner den ikke godt enda men virker regelmessig så langt. Får teste litt videre å se om det holder seg lavt.

Til dere som har el jevnlig , hva slags symptomer får dere på at el har vært og når kommer de? Jeg skal til lege og ta blodprøve for å måle progesteron for å se om det har vært el. Men har lite symptomer annet enn at jeg er veldig fysen og irritabel (ikke at det er nytt :laughing002) litt om i brystene , men mest i selve brystet (ømt om jeg klemmer på dem) men ikke brystvortene. Prøver å skjønne om el har vært eller om kroppen er idiot enda :wtf:

Til dere som har el jevnlig , hva slags symptomer får dere på at el har vært og når kommer de? Jeg skal til lege og ta blodprøve for å måle progesteron for å se om det har vært el. Men har lite symptomer annet enn at jeg er veldig fysen og irritabel (ikke at det er nytt :laughing002) litt om i brystene , men mest i selve brystet (ømt om jeg klemmer på dem) men ikke brystvortene. Prøver å skjønne om el har vært eller om kroppen er idiot enda :wtf:
Jeg får noe som ligner på mensensmerter rundt EL, igår var det temmelig ille noen timer etter jeg fikk positiv EL-test. På ettermiddagen igår føltes det et veldig strekk i magen, og skikkelig nedpress på en måte, var såpass ubehagelig at jeg måtte kneppe opp buksa og hadde det ikke vært for at jeg fikk sitte med setevarmen på fullt i en times biltur så ville jeg nok tydd til smertestillende. Idag har jeg vært skikkelig øm på høyre side av magen. Men kan ikke huske å ha opplevd det like ille før, men har nok heller ikke vært på veldig bevisst på akkurat når EL har inntruffet heller da så kan jo hende det føltes såpass nå siden jeg i det siste har drevet å analysert alle tegn og symptomer som kan relateres til syklus :dance008

Back
Topp