Tanta drøyer, så orka ikke kjøpe noe.. dårlig gjort hvis hu plutselig kommer etter butikkene er stengt nå ass… negativ graviditetstest i morgest også. Opprinnelig kommer mens dag 27/28 i syklusen, altså skulle IKM vært senest i går 27.02.. men siden jeg tok livets første eggløsningstest denne måneden og registrerte den for første gang i Flo, hoppet ventet mens til 04.03! Altså 5 dager over vanlig syklus… ALLE tegnene på mens har kommet, derfor var jeg sikker på i går, men så gav smertene seg i går kveld… litt trykk i magen innimellom bare..Vel fortjent! Test først da, så du ikke ender opp som meg, sin kjøpte vinflaske til melodi grand Prix..som gubben drakk![]()
![]()
Så nå vet jeg ikke lenger

Noen PMS el gravid symptomer?

Jeg trodde alle hjemme-gravditester var for tidlig testing så tenkte ikke over det. Kjøpte vanlig fra babyplan tydeligvis, ikke «early pregnancy test».. vet ikke om det utgjør noe. Er på dag 11DPO
litt sånn mindfuck når legen mener det ikke har vært kjemisk, (det har det nok siden jeg fikk sterkere strek og deretter svakere før negativ) - men da er det plutselig "tenk om jeg er gravid nå da??!"
Så jeg heller ikke innpå med vin for å si det sånn, for i prøvernes verden kan det alltid skje mirakler