❤️ IKM uke 9 ❤️

9 dpo og blenda test. Jeg har jo som sagt absolutt ikke troen denne mnd, men man håper jo likevel da! Tempen er stabil lav...

Det er jo håp en dag eller to til, da jeg ble gravid med guttungen hadde jeg negativ test 9dpo. Testet ikke 10dpo, men 11dpo var den ganske tydelig.

Vedlegg

• IMG_1386.jpeg
    IMG_1386.jpeg
    271,5 KB · Visninger: 65
  • IMG_1390.jpeg
    IMG_1390.jpeg
    74,6 KB · Visninger: 59
9 dpo og blenda test. Jeg har jo som sagt absolutt ikke troen denne mnd, men man håper jo likevel da! Tempen er stabil lav...

Det er jo håp en dag eller to til, da jeg ble gravid med guttungen hadde jeg negativ test 9dpo. Testet ikke 10dpo, men 11dpo var den ganske tydelig.
Spennende å se! Er det håndleddstemperstur? Det kan evt vær derfor du ikke får veldig tydelig mønster, ser ut som den også måler med bare ett siffer? Eller?

Det hadde jo vært fantastisk, men i dag er jeg 4dpo.. så det er nok litt tidlig isåfall :dance008

Åhh har du fått snakket med lege? :( :Heartpink
Ja stemmer, tenkte du var en dag før meg i DPO, men så var du en dag bak, jeg blandet :bag: Ååå håper det ikke er mens på veg hvertfall :shy:

Neida, har hatt mye lignende før, så prøver bare å behandle det selv i første omgang, får mye god hjelp på apoteket :Heartred

Det går helt fint❤️ Hadde ikke forventet at det skulle skje så fort. Og kroppen har sikkert godt av en runde med mensen først. Gøy at dere andre får flytte inn på novemberforumet. Kanskje jeg kommer inn på slutten. Går det neste runde så får jeg termin i starten av Desember. Men jeg vet at jeg kommer til å få noen uker før termin om jeg kommer i mål.
Masse lykke til :Heartred Håper du får flyttet inn i Novemberforumet :Heartred

Back
Topp