Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er stigningØverste er siste fra i går, og nederste er morgenurin i dag. Det er vel noe stigning, eller?
Fortsatt veldig svake til å være 11 DPO i dag. Men jeg fikk ikke positivt før 11 DPO med mai-barnet, så alt kan skjeForsiktig håpefull.

Den er så tydelig, ingen tvil!!Klarte bare å holde meg 1,5 time før neste test.
Øverst er på morgenurin, nederst er da på andre debesøk
Litt tydeligere, eller? Vis vedlegget 455366
Jeg serTidlig i dpo land men aner ikke 100% om jeg er 5-6-7 idag. Men jeg kan skimte noe i virkelig, kan noe se på bilde?
Vis vedlegget 455363

Synes det ser ute som økning, så herligØverste er siste fra i går, og nederste er morgenurin i dag. Det er vel noe stigning, eller?
Fortsatt veldig svake til å være 11 DPO i dag. Men jeg fikk ikke positivt før 11 DPO med mai-barnet, så alt kan skjeForsiktig håpefull.
Hvor sikker er du på eggløsning da forresten?Synes jeg ser en antydning, ja?Tidlig i dpo land men aner ikke 100% om jeg er 5-6-7 idag. Men jeg kan skimte noe i virkelig, kan noe se på bilde?
Vis vedlegget 455363
Huff, det hørtes tøft ut! Har det blitt noe bedre med kortison? Lykke til neste rundeTR her ... Har betennelser i både hofta og korsryggen , fikk noen runder med kortisonsprøyter for å dempe betennelsene denne uka. Så da har kroppen blitt påvirket slik at mensen kommet før tiden også. Satse på neste runde

Gaaanske sikker på det slapp sent på dagen onsdag 12, både mtp temp og smerter. Så hvis man skal regne helt ned på timen for el, så var jeg kanskje da 10,5 DPO i morges, og ca 9,5 DPO på første positive i går - men vet ikke om man kan regne sånnSynes det ser ute som økning, så herligHvor sikker er du på eggløsning da forresten?

Jeg ser økningØverste er siste fra i går, og nederste er morgenurin i dag. Det er vel noe stigning, eller?
Ser!Tidlig i dpo land men aner ikke 100% om jeg er 5-6-7 idag. Men jeg kan skimte noe i virkelig, kan noe se på bilde?
Vis vedlegget 455363
Ja!!!Klarte bare å holde meg 1,5 time før neste test.

Absolutt økning! Håper det fortsetterKlarte bare å holde meg 1,5 time før neste test.

Jeg ser også!!Brente en cab tidlig test!! Har alltid fått g test tidlig men tenker fortsatt for tidlig for g test men samt jeg ser noe!! Hjelpppppp
Vis vedlegget 455384

Jaa det er noe der?!Brente en cab tidlig test!! Har alltid fått g test tidlig men tenker fortsatt for tidlig for g test men samt jeg ser noe!! Hjelpppppp
Vis vedlegget 455384