❤️ IKM uke 9 ❤️

Klarte bare å holde meg 1,5 time før neste test.
Øverst er på morgenurin, nederst er da på andre debesøk :shy:

Litt tydeligere, eller?
IMG_1888.jpeg

Jeg er på syklus dag 28 ble usikker om det er altfor tidlig å teste men så fikk jeg dette svare fra chatgtp: :confused004
Ja, det er mulig å få en svak positiv graviditetstest selv om du er tidlig i svangerskapet. Hvis du har hatt eggløsning på syklusdag 22 eller 23, er det mulig at implantasjonen skjer rundt syklusdag 26–27, og graviditetshormonet (hCG) kan begynne å øke.

Øverste er siste fra i går, og nederste er morgenurin i dag. Det er vel noe stigning, eller?

Fortsatt veldig svake til å være 11 DPO i dag. Men jeg fikk ikke positivt før 11 DPO med mai-barnet, så alt kan skje :shy: Forsiktig håpefull.
Synes det ser ute som økning, så herlig :love7 Hvor sikker er du på eggløsning da forresten?

TR her ... Har betennelser i både hofta og korsryggen , fikk noen runder med kortisonsprøyter for å dempe betennelsene denne uka. Så da har kroppen blitt påvirket slik at mensen kommet før tiden også. Satse på neste runde
Huff, det hørtes tøft ut! Har det blitt noe bedre med kortison? Lykke til neste runde :Heartred

Synes det ser ute som økning, så herlig :love7 Hvor sikker er du på eggløsning da forresten?
Gaaanske sikker på det slapp sent på dagen onsdag 12, både mtp temp og smerter. Så hvis man skal regne helt ned på timen for el, så var jeg kanskje da 10,5 DPO i morges, og ca 9,5 DPO på første positive i går - men vet ikke om man kan regne sånn :hilarious:

Back
Topp