Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, på koselig å kunne glede degGRATULERER SÅÅ MYE med novemberspireble såå glad når jeg bladde gjennom det jeg har fått glipp av i dagboken din for å se de positive testene
![]()

Se der jaOg see her da, i går ettermiddag, og i dag ettermiddag - ser jo det øker
Vis vedlegget 455160
Vis vedlegget 455161

Det gjør ingenting altså, men jeg har alltid hatt så lange sykluser og måtte forklart at det ikke er vits med X og Y fordi jeg er en uke/halvannen etter menstermin osv. Og når jeg først går eggløsning på dag 14, som liksom et textbook - så stemmer det heller ikke? Why? 

Testene har vært veldig trege denne gangen, jeg er ikke vant med at jeg blir urolig sånn for stigningen, så det får meg jo til å tenke at det er for en grunn jeg er urolig
Og jeg vet hvor irriterende det må være å høre på for de, jeg prøver å la det ligge.. Det er bare så mye..jeg har en attenåring det bare er tidsspørsmål før hun finner det ut. Og jeg vil liksom være helt sikker først (misforstå meg rett, man er aldri helt sikker, men at alt ser normalt ut). Jeg er egentlig imponert over at jeg har kommet meg til 4+0 uten at hun fant det ut
Er flere uten ønsker å si det til fort (fordi de kan være negative), så jeg får det sagt. Men vil være do sikker som jeg kan, og jeg er liksom ikke overbevist.. 

Har bestilt fra farmasiet, men den kommer jo ikke før tirsdag/onsdag i neste uke. Og om jeg nå får 2-3 uker neste gang jeg sjekker, så er det greit. For da kan jeg vente en uke med neste.. Men får jeg 1-2 uker neste gang og, da blir det verre å vente så lenge på flere tester 

Gratulerer så mye 
Så koselig at du kommer innomÅhhh, har jo hatt en liten pause fra babyverden den siste tiden og det var altså så koselig å logge inn å se denne fine nyhetenGratulerer så mye
![]()

Og i dag, nå sammenligne ettermiddagstesterOg see her da, i går ettermiddag, og i dag ettermiddag - ser jo det øker
Vis vedlegget 455160
Vis vedlegget 455161
har liksom litt ubehag i magen som jeg ikke klarer å plassere.Helt textbook det her!Og i dag, nå sammenligne ettermiddagstester![]()
har liksom litt ubehag i magen som jeg ikke klarer å plassere.
Gikk ikke å gjøre det sånn, da legger jeg de ut igjen:
Vis vedlegget 455260
Vis vedlegget 455261
Vis vedlegget 455258
Skulle ønske det var mine tester 
Skulle ønske det var mine tester ogsåHelt textbook det her!Skulle ønske det var mine tester
![]()
Så godt å se sånne tester❤Gratulerer!!Og i dag, nå sammenligne ettermiddagstester![]()
har liksom litt ubehag i magen som jeg ikke klarer å plassere.
Gikk ikke å gjøre det sånn, da legger jeg de ut igjen:
Vis vedlegget 455260
Vis vedlegget 455261
Vis vedlegget 455258
Men heldigvis var du gravid!Helt textbook det her!Skulle ønske det var mine tester
![]()

Det skjønner jeg, ønsker meg det av hele mitt hjerte, virkeligSkulle ønske det var mine tester også![]()

). Bare lurer på om jeg skal kjøpe to pakker? For jeg har kjøpt bare en av mye nå, og måtte kjøpt mer, i det siste 

Drikk masse vann kjære deg. Og ta gjerne litt sitron i, siden bakteriene fra UVI ikke liker det sure miljøet som blir av det. Spis også appelsin. Så skal du se at det går fort overJeg synes ikke testen så blir sterkere ut i dag, men kanskje ene enden av den er det? Uansett må bare tiden gå.. Nå har jeg har en liten stund uten magevondt, og det var godt! Grått litt på skulderen til gubben, han er jo så realistisk at det blir en fin linje mellom å være realist, og omsorgsfull. Han trøster med sånn "du vet jo at det er større sjanse for at det kan gå galt, det vet du"
Kanskje er det noe som vokser, men livmoren er jo godt brukt fra før, så skulle jo ikke tro det var nødvendig at det gjorde vondt.. Har også tenkt om det kunne være UVI, vanskelig å forklare. Men har svidd litt siste dagene med tiss, men ikke sånn at jeg har tenkt meg over det. Får bare se an, nå kjenner jeg ingenting, og det er første gang på 12 timer.
I morgen har jeg planlagt å kjøpe en til tipakk med make sure, skal til nabobyen en ærend (gud forby å kjøpe sånt på lokalbutikken). Bare lurer på om jeg skal kjøpe to pakker? For jeg har kjøpt bare en av mye nå, og måtte kjøpt mer, i det siste
![]()

Takk for tips! Det tror jeg vi har, både appelsiner og slik sitron på flaske. I fix!Drikk masse vann kjære deg. Og ta gjerne litt sitron i, siden bakteriene fra UVI ikke liker det sure miljøet som blir av det. Spis også appelsin. Så skal du se at det går fort over![]()
Pussig hva de som ikke kjenner det på kroppen selv anser som «trøst»Jeg synes ikke testen så blir sterkere ut i dag, men kanskje ene enden av den er det? Uansett må bare tiden gå.. Nå har jeg har en liten stund uten magevondt, og det var godt! Grått litt på skulderen til gubben, han er jo så realistisk at det blir en fin linje mellom å være realist, og omsorgsfull. Han trøster med sånn "du vet jo at det er større sjanse for at det kan gå galt, det vet du"
Kanskje er det noe som vokser, men livmoren er jo godt brukt fra før, så skulle jo ikke tro det var nødvendig at det gjorde vondt.. Har også tenkt om det kunne være UVI, vanskelig å forklare. Men har svidd litt siste dagene med tiss, men ikke sånn at jeg har tenkt meg over det. Får bare se an, nå kjenner jeg ingenting, og det er første gang på 12 timer.
I morgen har jeg planlagt å kjøpe en til tipakk med make sure, skal til nabobyen en ærend (gud forby å kjøpe sånt på lokalbutikken). Bare lurer på om jeg skal kjøpe to pakker? For jeg har kjøpt bare en av mye nå, og måtte kjøpt mer, i det siste
![]()

Ja, du kan så si.. Han ønsket bare ikke at jeg blir såret og lei meg.Pussig hva de som ikke kjenner det på kroppen selv anser som «trøst»
Dette er så nervepirrende dager! Håper spiren klamrer seg fast![]()
Har tenkt på deg! Har fulgt med i dagboken din over lang tid, nå er det jo litt pause, men håper den kan gjenopptas 

Nesten så man ikke vet hva man skal gjøre mer, så stor del av livet har dreid seg rundt prøvingen, holder oversikt, vente, time, planlegge, regne opp antall tester og bestille i rett tid. For ikke snakke om det sene nattetimer og tidlige morgentimer høre jeg har spurt ChatGTP om hvilket kosttilskudd jeg ikke har prøvd, og hvor jeg finner det billigst. Eller hva som gir størst sannsynlighet for svangerskap av ulike kombinasjoner av sengehygge.. Hvor ofte bør sæden slippes ut, så det ikke er går ofte eller for sjeldent ikke minst hva skjer, ned på cellenivå, om det går for langt tid
hva har jeg ikke spurt om..
Har i alle fall mange fine damer å følge med på her, så det blir koselig. Saumfarer IKM gruppene og prøver å holde litt oversikt