Februar 2025

Jeg får vel bare vente, men jeg er så utålmodig. Skulle gjerne likt å vite NÅ at det ikke gikk enn å gå rundt å vente... Jeg har egentlig avskrevet dette lille egget helt, men det er kanskje litt dårlig gjort.. fortsatt strek. Men vet ikke helt når den bør begynne å gå nedover? Burde den ikke blitt svakere? Jeg begynte jo å blø på onsdag?

Eggløsningstesten er absolutt positiv da, så noe hcg er det tydeligvis i kroppen. Herregud for en testegalskap denne gangen. Neste gang skal jeg ikke holde på slik :hilarious: :wacky:

Vis vedlegget 455325
Vis vedlegget 455326
I forhold til mine Make Sure så er jo ikke din veldig svak? Skjønner at du blir helt sprø av å gå rundt å ikke vite :nailbiting: Hvor mange dpo er du?

Vedlegg

• IMG_6729.jpeg
    IMG_6729.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 63
Det her er jo helt merkelig, blør det fortsatt like mye da?
Litt opp og ned. Mye brunt i dag. Men jeg er heller ikke vandt til å ha så store blødninger når jeg har mensen, så jeg aner ikke hva jeg skal sammenligne med. Men det kommer litt klumper/koagulert blod innimellom. Beklager hvis det blir for mye informasjon.

I forhold til mine Make Sure så er jo ikke din veldig svak? Skjønner at du blir helt sprø av å gå rundt å ikke vite :nailbiting: Hvor mange dpo er du?
Jeg tror jeg er 17 dpo. Uttak onsdag for to uker siden, er da 14 dpo onsdag, pluss 3 dager tror jeg. :wacky:

Litt opp og ned. Mye brunt i dag. Men jeg er heller ikke vandt til å ha så store blødninger når jeg har mensen, så jeg aner ikke hva jeg skal sammenligne med. Men det kommer litt klumper/koagulert blod innimellom. Beklager hvis det blir for mye informasjon.
Her er det aldri noe som er for mye :D Men håper du kan ta blodprøve, forferdelig slitsomt å ikke vite o_O

Syns kanskje at 16 og 18 er litt like. Men innser jo at jeg er 17 dpo i dag, så vet ikle helt hvor det har gått i surr :hilarious:
1000008057.jpg

Den har vel sensitivitet på 10, så den skal vel slå ut? Men utrolig fæl følelse om den ikke gjør det da. Ta en ny strip i kveld og se først :nailbiting:
Måtte ta en ny allerede nå... herregud nå har jeg blitt testegal også. Er så redd det skal være feil. Men nå er den sterkere heldigvis. Bare vanskelig å få på bildet nå syns jeg.. vet ikke om dere ser det?

Vedlegg

• 20250222_165521.jpg
    20250222_165521.jpg
    120,8 KB · Visninger: 59
Måtte ta en ny allerede nå... herregud nå har jeg blitt testegal også. Er så redd det skal være feil. Men nå er den sterkere heldigvis. Bare vanskelig å få på bildet nå syns jeg.. vet ikke om dere ser det?
Åh herregud, den er mye sterkere!!!!!!! Tror du fint kan ta den digitale!

Har vært så spent på neste testen din! Ser så absolutt, og den er sterkere. Du er gravid :Heartred

Gravid!! :love017

Den kan jo sees fra månen :love017

Spennende! Kjør på med digital :angelic:

Jeg er enig med mannen :smiley-bounce022:love017
Hehe. Tørr nesten ikke å innrømme at jeg "føler" et eller annet på kroppen. Får små kvalmebyger og er svimmel (og trøtt, men det har jeg vært lenge etter smellen min i desember). Men er redd jeg innbiller meg det fordi testene er strek på.

Back
Topp