Det var en veldig bra eggløsningstest ja, var det slik min var 8 DPO tro?!Bittelitt sterkere el test. (Fått bekrefta av gyn at jeg har hatt el.) Det er ikke en skygge på den nederste testen…nei? Føler jeg ser streker over alt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en veldig bra eggløsningstest ja, var det slik min var 8 DPO tro?!Bittelitt sterkere el test. (Fått bekrefta av gyn at jeg har hatt el.) Det er ikke en skygge på den nederste testen…nei? Føler jeg ser streker over alt![]()
Det hadde vært fantastiskChansey - 38 - B1 - PP30+ - EL usikker - IKM 28/02
Blir med her og håper spiren sitter naturlig denne måneden![]()

Tusen takk! Det hadde vært magisk!Det hadde vært fantastisk![]()
Neinei, selvfølgeligNovemberbarn her også og jeg har ikke den opplevelsenSå ingen regel uten unntak!
Men har full forståelse for at folk venterdet var ikke veldig gøy å være den som hadde bursdag nesten sist
![]()
Men jeg har både sett og opplevd at det ofte er muligheter for at det kan bli sånn, ETT år forskjell er mye som barn
Og det har ikke vært noe gøy. Undervisninga gikk alltid videre når de første hadde forstått det som ble lært...JO! Det er jo en veldig svak strek?Bittelitt sterkere el test. (Fått bekrefta av gyn at jeg har hatt el.) Det er ikke en skygge på den nederste testen…nei? Føler jeg ser streker over alt![]()
vi feirer ikke jul, og vil heller ikke ha barna i bhg før etter fylte 2år, så det er ikke så store utfordringer for oss. Men det at det kan bli utfordringer på skolen er jo sant. Tror allikevel ikke jeg tørr å vente pga egen alder (36), så må nok bruke mars som prøvemåned også, og heller håpe på å få ei jente
midterste er i dag tidlig, nederste nå
Den ser sterkere ut i mine øyneEr jeg innbilsk eller har den blitt sterkere ikveldmidterste er i dag tidlig, nederste nåVis vedlegget 455267
Så herlig! 
JA, ser sterkere ut ja!Er jeg innbilsk eller har den blitt sterkere ikveldmidterste er i dag tidlig, nederste nåVis vedlegget 455267
Hold oss oppdatert daNei jeg avventer med mer testing en stund og venter på TR så får vi se da![]()

Jo, gjør den ikke det da? Herlighet så spennende!Er jeg innbilsk eller har den blitt sterkere ikveldmidterste er i dag tidlig, nederste nåVis vedlegget 455267
Perfekt timing for implantasjonssmerte da, håper for deg!7dpo og tempdropp. Jeg får som regel et dropp på cd7 og håper på festedipp, men det har ikke skjedd enda. Testetøsa skrek likevel så høyt i dag tidlig at jeg røk på en test... Selvsagt heeeelt blenda, hva annet kan man forvente? Jeg har absolutt ingen symptomer annet enn litt kramper i går. Vi la godt med aksjer - dagen før og dagen etter, tre dager før og fem dager før. Men likevel sier magefølelsen nei. Jeg har lagt på meg 10kg etter alt som har skjedd siste tiden, så jeg føler at kroppen ikke er mottagelig for graviditet. Jeg feirer fredagen med et glass vin og en aldri så liten baileysVis vedlegget 455266
klyp meg i armen, spent på morgendagen nåDet var jo veldig tydelig her da! Jeg har hatt sterkere tester på ettermiddag enn morgen, men håper de er minst like sterke i morgen tidlig!her er rfsu testene idag tidlig og nå![]()
klyp meg i armen, spent på morgendagen nå
Vis vedlegget 455268
Har drukket så mye i dag, og planla egentlig ikke å teste så håper de i det minste er like sterke jaDet var jo veldig tydelig her da! Jeg har hatt sterkere tester på ettermiddag enn morgen, men håper de er minst like sterke i morgen tidlig!

Jeg har en god følelseHar drukket så mye i dag, og planla egentlig ikke å teste så håper de i det minste er like sterke ja![]()

Dere har jo prøvd lenge å ser jeg! Håper virkelig det klaffer nå og at spiren utvikler seg til bebiher er rfsu testene idag tidlig og nå![]()
klyp meg i armen, spent på morgendagen nå
Vis vedlegget 455268
du er jo gravid hvertfall, ingen tvil om det!!