❤️ IKM uke 9 ❤️

Novemberbarn her også og jeg har ikke den opplevelsen :) Så ingen regel uten unntak!

Men har full forståelse for at folk venter ❤️ det var ikke veldig gøy å være den som hadde bursdag nesten sist :shy:
Neinei, selvfølgelig :Heartred Men jeg har både sett og opplevd at det ofte er muligheter for at det kan bli sånn, ETT år forskjell er mye som barn :sorry: Og det har ikke vært noe gøy. Undervisninga gikk alltid videre når de første hadde forstått det som ble lært...

Tusen takk for mange svar ang tanker om desemberbarn :Heartpink vi feirer ikke jul, og vil heller ikke ha barna i bhg før etter fylte 2år, så det er ikke så store utfordringer for oss. Men det at det kan bli utfordringer på skolen er jo sant. Tror allikevel ikke jeg tørr å vente pga egen alder (36), så må nok bruke mars som prøvemåned også, og heller håpe på å få ei jente:smiley-angelic001

Er jeg innbilsk eller har den blitt sterkere ikveld :nailbiting: midterste er i dag tidlig, nederste nå
IMG_2794.jpeg

7dpo og tempdropp. Jeg får som regel et dropp på cd7 og håper på festedipp, men det har ikke skjedd enda. Testetøsa skrek likevel så høyt i dag tidlig at jeg røk på en test... Selvsagt heeeelt blenda, hva annet kan man forvente? Jeg har absolutt ingen symptomer annet enn litt kramper i går. Vi la godt med aksjer - dagen før og dagen etter, tre dager før og fem dager før. Men likevel sier magefølelsen nei. Jeg har lagt på meg 10kg etter alt som har skjedd siste tiden, så jeg føler at kroppen ikke er mottagelig for graviditet. Jeg feirer fredagen med et glass vin og en aldri så liten baileys :p
IMG_1383.jpeg

7dpo og tempdropp. Jeg får som regel et dropp på cd7 og håper på festedipp, men det har ikke skjedd enda. Testetøsa skrek likevel så høyt i dag tidlig at jeg røk på en test... Selvsagt heeeelt blenda, hva annet kan man forvente? Jeg har absolutt ingen symptomer annet enn litt kramper i går. Vi la godt med aksjer - dagen før og dagen etter, tre dager før og fem dager før. Men likevel sier magefølelsen nei. Jeg har lagt på meg 10kg etter alt som har skjedd siste tiden, så jeg føler at kroppen ikke er mottagelig for graviditet. Jeg feirer fredagen med et glass vin og en aldri så liten baileys :pVis vedlegget 455266
Perfekt timing for implantasjonssmerte da, håper for deg!

Hørtes digg ut med litt vin! Jeg fikk liksom ikke "tatt det siste glasset" før jeg fikk positiv test, så ble litt tatt på senga hehe.

Back
Topp