Gamlemor venter på siste barn ❤️

Tenker at man kanskje ikke kan forvente veldig mye stigning første dagen med positiv test - og de færreste tester positivt allerede 8 DPO, så jeg tror dette lover godt :love7 Du har jo fått strek på alle tester i dag, og av ulike merker :shy:
Det var du rett i. Vet ikke hva jeg forventet! Dagen har vært som et langt år :knegg: :laughing002 Så tenkte kanskje at etter all denne tiden burde det være noen tydelig tegn noen vei.. Og jeg har ikke testet så tidlig med de andre, altså, jeg har testet, men ikke får strek hehe. Så ja, hva hadde jeg forventet! Takk for peptalken!

PP 11 - CD 23 - 9 DPO - limbo

Åh, jeg våknet og tenkte at i dag fikk en avklaring :shy: :knegg: Jeg ble glad når jeg målte temperaturen, for den var ikke lavere ned slik den har brukt på det andre tidspunktene tidligere! Det er positivt, da jobbes det kanskje med progesteron..?

Screenshot_20250216_073323_FF App.jpg

Med min korte lutealfase er mensen ventet om ikke veldig mange dager, nå ble den jo 12 dager etter Letrozol, så om det kan fortsette er ikke godt å vite. Har vært 11 dager for det meste, med et og annet innslag av 10 dager. Så jeg antar vi til da får av avklaring.

Med testene ja, jeg synes det var positivt jeg! Både testene og styrken. Jeg så dem liksom der jeg satt på doen, og på begge testene..

20250216_071234.jpg
20250216_071227.jpg

Med og uten blits.

Gubben kom opp og så, jeg sa dette må være babystek! Så vi tok digital sammen, men den viser ikke gravid.. Gah. Så da vet jeg ikke da blir jeg litt i limbo..

Det er jo streker uten tvil, så jeg har troen :D HCG dobler seg jo annenhver dag, så krysser fingrene for enda tydeligere strek imorgen! Du er jo bare 9 DPO så dette er jo bra streker så langt!

Synes strekene er fine og tydelige til 9 dpo ❤️ tror absolutt dette er spire ❤️ min positive på 9 dpo fra 2020 fikk svært lunken respons til og med her på babyverden sitt forum :hilarious: Positiv digital og ingen tvil 10 dpo, håper du også får det i morgen :nailbiting:

De strekene her er mye tydeligere en i går :love7 Herregud, blir så glad på dine vegne nå! Tenk at du er gravid.

Testene øker i styrke - krysser alt jeg kan for terminspire :Heartred :love7 :dummy: :smiley-bounce012 :dummy1::cool05:hug007:talk017:binkybaby

Mye sterkere en i går, jeg tenker du får en positiv digital i morgen :Heartred

Tenker den slår ut imorgen :smiley-bounce012 :hug007 :happy093. :love017

Fine heiagjeng!
:wav

Gubben tror ikke på det før den digitale slår ut, så jeg føler meg ikke gravid enda :banghead::knegg: han er også super nøktern (evt realistisk), det der er større sjanse for SA pga alder, vekt osv. Og det skjønner jeg veldig godt. Blir ikke overrasket om mensen kommer liksom. Han er generelt redd for at det skal være noe galt pga alderen vår, og det skjønner jeg jo og. Det pratet vi jo om når vi begynte prøvingen, men da var jeg bare 39.5 år :laughing002 skjer liksom noe i hodet når man blir 40 år, da er man plutselig gammel.

Oi, her har det skjedd mye mens jeg var i min egen boble :woot: du er jo gravid du :excited001 hvisker forsiktig gratulerer og krysser alt for at denne spiren sitter til mål :love7:Heartpink

Fine dere :shy: :Heartred Så heldig jeg er, kommer inn her til heiing..

Måtte selvsagt ta en test før jeg la meg, vært noen timer uten :bag::hilarious: Begynte nå på pose 1 av 2 med titester i.. Så nå er det bare 19 igjen :bag::laughing002 Det betyr at jeg tar test over ti på ev dag eller halvannen kanskje. Pluss to digitale, et par eBay tester og ev eggløsningstest :knegg::laughing002

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta digital på urin 1 eller 2.. Evt begge om den ikke slår ut på den første :hilarious::knegg::laughing002:bag:

Kveldens test uten blits :Heartred

20250216_234309.jpg

Fine dere :shy: :Heartred Så heldig jeg er, kommer inn her til heiing..

Måtte selvsagt ta en test før jeg la meg, vært noen timer uten :bag::hilarious: Begynte nå på pose 1 av 2 med titester i.. Så nå er det bare 19 igjen :bag::laughing002 Det betyr at jeg tar test over ti på ev dag eller halvannen kanskje. Pluss to digitale, et par eBay tester og ev eggløsningstest :knegg::laughing002

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta digital på urin 1 eller 2.. Evt begge om den ikke slår ut på den første :hilarious::knegg::laughing002:bag:

Kveldens test uten blits :Heartred

Vis vedlegget 454890
Denne er vel sterkest hittil eller? :wideyed: Dette ser så bra ut! Jeg blir så glad av det her!:smiley-angelic003:Heartred

Back
Topp