Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Vi er likt på vei ser jeg
Minner meg om mine, synes også mine var sterke på starten. hcg er veldig individuelt så gir jo mening at noen har sterkere enn andre osvEr det bare meg eller er denne sterk til å være bare 11 dpo? Den første er 9 dpo og nederste 11 dpo
Vis vedlegget 454802
Kan bare ikke huske at det var sånn forrige svangerskapMinner meg om mine, synes også mine var sterke på starten. hcg er veldig individuelt så gir jo mening at noen har sterkere enn andre osv
Mener på leste at det er variasjoner fra svangerskap til svangerskap også (googla mye fordi jeg ble småbeskymret for tvillingerKan bare ikke huske at det var sånn forrige svangerskap![]()
)Samme her, får bare vente å se på ultralyden daMener på leste at det er variasjoner fra svangerskap til svangerskap også (googla mye fordi jeg ble småbeskymret for tvillinger)

Jeg fikk 1-2 når jeg var 3+4 og 2-3 da jeg var 4+0. Varierer fra person til person hvor fort du produserer hcgJeg fikk gravid 1-2 på clearblue, men var litt sparsomt ettermiddagsurin...... Skal jeg ta den andre i morgen tidlig? Da er jeg vel 4+1.... Eller er det normalt å få 1-2 såpass tidlig?![]()
Det stemmer bra med min opplevelse, har sammenligning av make sure og rfsu i dagboka mi hvor rfsu er mye svakere. Neste graviditet skal jeg kun ha en million tester av samme merke/type så jeg slipper galskapen jeg hadde i starten her, med 3 forskjellige tester + digitalHer er dagens test. Var tom for babyplan så måtte kjøpe rfsu. Den var veldig mye tregere enn babyplan ser det ut som
Vis vedlegget 454835

Satser på at ting utvikler seg normalt da. Her er et bilde av gårsdagens babyplan tidligtest og dagens rsfu med 25 i sensitivitet. Tenker at babyplan tidlig hadde sikkert vært sterkere i dag hvis jeg hadde hattDet stemmer bra med min opplevelse, har sammenligning av make sure og rfsu i dagboka mi hvor rfsu er mye svakere. Neste graviditet skal jeg kun ha en million tester av samme merke/type så jeg slipper galskapen jeg hadde i starten her, med 3 forskjellige tester + digital![]()

Jeg har masse rfsu liggende, men de er så dårligeHer er dagens test. Var tom for babyplan så måtte kjøpe rfsu. Den var veldig mye tregere enn babyplan ser det ut som
Vis vedlegget 454835
Slår ut både sent og svakt..Kanskje du har tvillinger?I dag fikk jeg «3+» på clear blue. Er 4+4. Fikk «2-3» da jeg var 4+0. synes hcg stiger litt vel fort. Noen som har opplevd det samme?![]()