Jubeltråd ❤️

I dag fikk vi vite at det vi trodde var ei lita jenta, er egentlig en liten gutt! Det var så tydelig å se - ingen tvil hos oss eller jordmor. Vi er i ekstase! Også litt stresset over at guttenavn er noe vi sliter med å bli enige om, men vi har heldigvis god tid. Termindato ble også flyttet fra 4. mai til 1. mai, og det kjennes også godt ut.
De trodde det var jente på TUL?

Jubler for at alt så bra ut med den lille gutten vår på ultralyd! :Heartblue En enorm lettelse og fantastisk følelse. Dette er så stort! Nå kan vi planlegge litt mer ift innkjøp, klær, strikk og navn:happy:

Jubler for en frisk og fin liten mageboer i dag på ultralyd :Heartred skal til kontroll av morkakeplassering i uke 32, men det er jo "evigheter" til, så satser på at den har flytta seg litt til da!

Jubler for mye for tiden! Formen er enn så lenge fin, baby kan overleve hvis noe skulle skje og baby må ut, glukosebelastningen var ikke så ille som jeg trodde. Nå gjenstår det bare å vente på svar :happy:

Hvor lang tid tok det før du fikk svar på testen? Jeg er nå på fürst og tar den. 3 kvarter igjen før jeg er ferdig. Blir deilig å kunne spise igjen:joyful:
Her så sa hun at jeg fikk svar i morgen, tok i dag. Men får se om det går så raskt :angelic: Hun målte på legekontoret også, så fikk litt peiling på hvor jeg lå.

Her så sa hun at jeg fikk svar i morgen, tok i dag. Men får se om det går så raskt :angelic: Hun målte på legekontoret også, så fikk litt peiling på hvor jeg lå.
Ah, skjønner. Håpe jeg også kan få svar i morgen. Er jo bare så spent!!
Fikk svar før jeg dro fra legekontoret hehe :happy:
Heldig! :) Jeg spurte på fürst etter jeg var ferdig og de sa innen 2 dager kanskje ved å logge inn. Mulig også fastlegen gir svaret etterhvert. Lurer bare så fælt på svaret

Hvordan fikk du svar så fort? :angelic: Jeg fikk beskjed om at det måtte sendes inn til sykehuset da de måleapparatene legekontor hadde ikke var like nøyaktig…
Hun sjekket med blodsukker apparat? Sånn som de med diabetes bruker så det ut som iallefall hehe. Men hadde 6,4 når jeg var ferdig iallefall

Hun sjekket med blodsukker apparat? Sånn som de med diabetes bruker så det ut som iallefall hehe. Men hadde 6,4 når jeg var ferdig iallefall
Rart de har så ulik praksis.. Det var ikke godt nok med blodsukkerapparat der jeg var:shifty:

På mitt legekontor fikk jeg svar med en gang etter den siste blodprøven. Det var stikk i fingeren og de sjekket i en sånn maskin. Forrige gang var det vanlig blodprøve, så de har tydeligvis endret praksis.

På mitt legekontor fikk jeg svar med en gang etter den siste blodprøven. Det var stikk i fingeren og de sjekket i en sånn maskin. Forrige gang var det vanlig blodprøve, så de har tydeligvis endret praksis.
Rart at legene kan være så uenige i hva som er godt nok.. @Lillemy2906 Hadde vært interessant å se om det var noe avvik mellom blodprøven og den du fikk tilbake der og da! Si gjerne ifra hvis du får vite verdiene fra blodprøven :happy:

Rart at legene kan være så uenige i hva som er godt nok.. @Lillemy2906 Hadde vært interessant å se om det var noe avvik mellom blodprøven og den du fikk tilbake der og da! Si gjerne ifra hvis du får vite verdiene fra blodprøven :happy:
Her var det forskjell på prøvene! De som de tok på legekontoret var 4.1 fastende og 7.4 etter 2 timer. De som de sendte til sykehuset var 5.0 og 8.2. Dette var samme blodprøve:)

Back
Topp