Jubeltråd ❤️

Søknaden om foreldrepenger er godkjent! Sist gang var det masse tull med inntektsmelding og jeg fikk beskjed fra NAV om at jeg mistet permisjonspenger pga tidlig fødsel før søknaden i det hele tatt ble innvilget o_O

Søknaden om foreldrepenger er godkjent! Sist gang var det masse tull med inntektsmelding og jeg fikk beskjed fra NAV om at jeg mistet permisjonspenger pga tidlig fødsel før søknaden i det hele tatt ble innvilget o_O
Så bra :D Hvor lang var saksbehandlingstiden?

Jeg har termin 6 mai og har enda ikke fått svar hehe, stod vel at de ikke begynte saksbehandlingen før 18.03 og det var igår så de 6 ukene med estimert saksbehandlingstid er vel igang :P

Jeg har begynt å vaske litt babyklær, og i dag gjorde jeg klart stelleplassen :Heartred litt tidlig kanskje, 2 mnd til termin.

Jeg har termin 6 mai og har enda ikke fått svar hehe, stod vel at de ikke begynte saksbehandlingen før 18.03 og det var igår så de 6 ukene med estimert saksbehandlingstid er vel igang :P
Har vel med når arbeidsplassen sender inn inntektsmelding og hvis du har fastlønn eller om inntekta varierer veldig :)

Vet ikke om det har noe med at arbeidsplassen skal lønne meg og ikke nav. Jaja stresser ikke foreløpig

Back
Topp