Sophie12345
Flørter med forumet
Utrolig lettet etter å ha vært på vekstkontroll i dag og fikk vite at jenta vokser etter sin kurve (20% vekstavvik, for liten). 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre! Følger hun sin egen kurve?Jubler for at jenta har vokst siden sist vekstkontroll![]()
Ja, har hatt -20% avvik de to siste gangene, men i dag var hun bare -17-18%! Så det er braGodt å høre! Følger hun sin egen kurve?![]()
Så bra! Da vokser hun jo enda bedre enn egen kurveJa, har hatt -20% avvik de to siste gangene, men i dag var hun bare -17-18%! Så det er bra![]()
Så fantastisk!Fornøyd med å ha trent styrke idag i tillegg til en økt med bekkenbunnstreningGodt å kjenne på at formen kommer seg etter ukesvis med sykdom.
Så braSøknaden om foreldrepenger er godkjent! Sist gang var det masse tull med inntektsmelding og jeg fikk beskjed fra NAV om at jeg mistet permisjonspenger pga tidlig fødsel før søknaden i det hele tatt ble innvilget![]()
Har vel med når arbeidsplassen sender inn inntektsmelding og hvis du har fastlønn eller om inntekta varierer veldigJeg har termin 6 mai og har enda ikke fått svar hehe, stod vel at de ikke begynte saksbehandlingen før 18.03 og det var igår så de 6 ukene med estimert saksbehandlingstid er vel igang![]()
De sendte inntektsmeldingen igår og jeg har fast månedslønnHar vel med når arbeidsplassen sender inn inntektsmelding og hvis du har fastlønn eller om inntekta varierer veldig![]()
Da har jeg bare vært knallheldig med saksbehandlerDe sendte inntektsmeldingen igår og jeg har fast månedslønn![]()