Ja, ikke sant! Kjente jeg ble litt glad de tok blodprøver nåHer var det forskjell på prøvene! De som de tok på legekontoret var 4.1 fastende og 7.4 etter 2 timer. De som de sendte til sykehuset var 5.0 og 8.2. Dette var samme blodprøve![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant! Kjente jeg ble litt glad de tok blodprøver nåHer var det forskjell på prøvene! De som de tok på legekontoret var 4.1 fastende og 7.4 etter 2 timer. De som de sendte til sykehuset var 5.0 og 8.2. Dette var samme blodprøve![]()
Det var ganske stor forskjell, ja. Men er det stigningen som er avgjørende eller det den siste målingen?Her var det forskjell på prøvene! De som de tok på legekontoret var 4.1 fastende og 7.4 etter 2 timer. De som de sendte til sykehuset var 5.0 og 8.2. Dette var samme blodprøve![]()
Begge målingene, så fastende skal være under 5.3 og 2-timers under 9Det var ganske stor forskjell, ja. Men er det stigningen som er avgjørende eller det den siste målingen?
Hos meg makten de 4.2 først og 5.0 etter, på stikk i fingeren.
60 her også! Men da tar jeg ut et par feriedager for å få fri hele påskaJubler for at det kun er 60 dager til permisjonhilsen sliten.no
Blit deilig å kunne slappe av før fødselen!Jubler for at det kun er 60 dager til permisjonhilsen sliten.no
Haha samme her! Skal gjøre full bytt på mange rom for å gi baby rom ved siden av vårt, så jeg har ikke tid til at baby skal komme om 3 mndBlir stressa av å lese hvor få dager det er igjener på svangerskapspenger nå, så fri har jeg. Men utrolig mye som skal gjøres (les: pusses opp) før baby kommer, så sier til meg selv at det er leeenge til termin
![]()
Blir stressa av å lese hvor få dager det er igjener på svangerskapspenger nå, så fri har jeg. Men utrolig mye som skal gjøres (les: pusses opp) før baby kommer, så sier til meg selv at det er leeenge til termin
![]()
Kunne ønske jeg ble det, her går tiden så sakte og det føles som en evighet igjenHaha samme her! Skal gjøre full bytt på mange rom for å gi baby rom ved siden av vårt, så jeg har ikke tid til at baby skal komme om 3 mndsamtidig er jeg nå utålmodig og tenker det hadde vært fint med permisjon og baby allerede i morgen
Jubler for at novembergruppa er i gang her på forumet, det betyr at det nærmer seg vår tur![]()